Deniz sonunda yazısını tamamlamış ve dun teslim etmişti. Yazarken gerçektende yorulmuştu.Şimdi sabır sızlıkla açıklanmasını bekliyordu.Bugun Onun miladıydı. Poyrazıyla sözleniyordu.Ama kazanırsa Poyrazını mavişini arkasında bırakıp gidecekti.Yatağından kalktı bu günün gerçekten güzel olmasını istiyordu.Hazırlanıp kahvaltıya indi.Kahvaltıdan sonra annesine akşam için yardım etti. Hazırlık bitince hazırlanmak için odasına çıktı.Gerçektende heycanlıdı Poyrazını takım elbise içinde nasıl görünüceğini çok merak ediyordu.Duşa girip rahatladı.Sonrada beyaz kısa elbisesini giydi. Saçlarına maşa yaptı.Ve kapının sesi duyuldu.Deniz heycanla kapıya koştu.Son birkez üstünü düzelti babası arkadan merak etme peri kızı gibi olmuşsun dedi.Deniz gülümseyerek kapıyı açtı mavişi kapıda onu bekliyordu. Takım elbise gerçektende yakışmıştı. Elindeki çiçek ve çikolotayı Denize uzatıp çok güzel olmuşsun dedi.Gözleri herzamanki gibi ışıl ışıldı.Arkasında anesi ve kız kardeşi her zamanki gibi çok şık ve sevimlilerdi. Babası hiç birşey söylemeden içeriye girdi.
Poyrazın babası hiç konuşmadı.Gine herzamanki gibi susuyordu.Biraz muhabet etikten sonra Deniz kahve yapmak için mutfağa gitti.Poyrazın kardeşi Selinde herzamanki gibi yanındaydı.Selin Poyraza pek benzemiyordu. Esmer siyah saçlı kahverengi gözlü güzel bir kızdı.Özel üniversitede hukuk okuyordu. Ama zevkleri Poyraza çok benziyordu.Bu yüzdende Denizle iyi anlaşıyordu.
Kahveleri pişirdikten sonra birlikte içeriye girdiler. İçerde güzel hoş bir hava vardı.Deniz kahveleri ikram etti. Kahveler içiirken Poyrazın babası söze başaldı.Ben oğlumu büyütürken ona sevgimi gösteremedim.Ama hep sevdim oğlumu içten içe.Onu hep korudum.O beni hep onu umursamayan biri olarak tanıdı.Benimse en büyük korkum ona birşey olmasıydı.Ben evlenicem diye geldiğinde erken olduğunu düşündüm.Ama anladım ki oğlum kızınızı çok seviyor.Bizede onlara birlikte çıkacakları bu yolda onlara yardımcı olmak.Alahın emri peygamberin kavliyle kızınız Denizi oğlumuz Poyraza istiyoruz dedi. Herkez gerçekten şaşırmıştı.Kimse bu konuşmayı beklemiyordu.Denizin babasıda durumdan hoşnutu.Gençler kararlarını vermişler bize onaylamak düşer dedi.Deniz ve Poyraz kalkıp elerini öptüler. Daha sonra Denizin babası yüzükleri taktı.Herşey gerçekten güzeldi.
Deniz ve Poyraz çok mutluydu.Poyraz ve ailesi artık geç oldu biz kalkalım dedi.Deniz ve ailesi onları yolcuetti Yolda Poyraz babasına baba ben bugece dedim ki iyiki varsın iyiki benim babamsın seni çok seviyorum dedi.Babası oğlum ne demek ben sana sevgimi gösteremedim. Geç kaldım dedi.VE biribirlerne sıkıca sarıldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AŞK
RomanceDeniz istanbul üniversitesi Türk dili edebiyatı bölümü 3. sınıf öğrencisiydiBölümünden anlaşılabileceği gibi her edebiyatçı gibi okumayı kitapları çok severdi.Deniz bu sabah gine erken kalktı.Aynanın karşısına geçti. aslında çokta güzel değildi .Ku...