BÖLÜM 28

30 0 0
                                    

Deniz arabaya bindiĝinde yanlız kalmıştı. Arabada zakumun gökyûzünde şarkısı çalıyordu. Deniz gine düşüncelere dalmıştı. Poyrazı düşünüyordu.

Bak güneş doĝuyor işte bir gündaha yakınız. Bu yaĝmur sensin işte ordasın gökyüzünde. Deniz her geçen günPoyrazdan bir şey daha kaybediyordu. Ve her geçen gün onu daha çok özlüyordu. Trafik yoktu 20 dakika sonra eve varmı$tı. Taksiciye ücreti ödeyip arabadan indi. Çantasından anahtarını çıkardı. Kapıyı açmadan önce gözündeki yaşları dildi. Güçlü gözükmek istiyordu. Kapıyı açtı. Babası salonda televizyon izliyordu. Annesi masayı hazırlıyordu. Denizin en sevdiĝi yemekleri yapmiştı. Denizi ben geldim dedi. Annesi hoşgeldin yemek hazır. Kardeşinede seslen hadi gelin dedi. Deniz yukarıya çıktı. Kardeşinin odasının kapısını çaldı. Gelebilirmiyim dedi.

Bųse gel abla dedi. Deniz kapıyı açtı. Yemek hazır annem bekliyor dedi. Tamam abla dedi. Iki kardeş birlikte a$aĝıya indiler anne ve babaları masada onları bekliyordu. Uzun zamandır birlikte yemek yemiyorlardı.
Yemekte kimse konuşmuyordu. Deniz neden herkez susuyor. Kimsenin anlatıcak birşeyi yokmu dedi. Babası yüzüne bakıp sen anlat dedi. Deniz Poyrazla çok güzel günler yaşadık. Ben onu gerçekten sevdim. Onu unutmak istemiyorum. Bu yuzden ikimizin yasadıklarını anlwtan bir kitap yazıyorum dedi.

Babası kafasını salayıp anlatıcak çok güzel birşeyin varmış bak çok doğru düşünmüşsün . Ama artık kendinede bir yol çizmelisin bunu Poyraz ve Deniz için bunu yapmalısın dedi. Poyraz senin bu halimlni görseydi üzülürdü. O senin güçlü olmanı isterdi dedi. Deniz ben yarın Poyrazı görmeye gidicem dedi.

Babası istersen birlikte gidelim dedi. Deniz yok baba yanlız kalmak istiyorum dedi. Ben doydum. Size afiyet olsun. Ben odama çıkıp bavulumu toplayım yarın akşam. Uçağım var dedi. Odasına çıktı. Eşyalarını toplamaya başladı. Eline poyrazın hediye etiği tşört geldi. Hala yıkamamıştı. Çünkü Poyrazın parfümü kokuyordu. Bavulunu toplayip yatti. Yarın onun için zor bir gündü.

GERÇEK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin