Deniz yataktan radyoyu kapatmak için kalkmıştı. Poyrazla onun şarkısı çalmaya başlamıştı. Duvarları maviye boyadım maviyi çok seversin. Deniz hemen radyoyu kapattı. Rahatlamak için duşa girdi. Duştan çıktığında saat 00.00 dı. Camdan baktı italya sokakları sesiz ve sakindi. Sanki bütün şehir uyumuştu.
Pijamalarını giydip yatağa uzandı. Bu gece yaşadıkları ono Poyrazı hatırlatıyordu. Sevdiği adamı unutmak zorunda kalan tek kişiydi. Onu o kadar özlüyordu ki. Poyrazın fotoğrafını eline aldı. Seni senle yaşamak o kadar güzeldi ki. Seni sensiz yaşamak çok acı veriyor. Seni çok özlüyorum. Sadece seni değik artık senle yaşadığım herşeyi özlüyorum. Mavişim gideli dört ay oldu ben buraya geleli sekiz ay ama bana o son bakışın, sana o son vedam hala aklımdan çımıyor. Seni çok seviyorum dedi.
Fotoğrafı yerine yerleştirdi. Saat 02.30 du. Gözlerini kapatıp uykuya dalmayı bekledi. Sabah kalktığında saat 10.00dı Yatağından kalkıp yüzünü yıkadı. Kot şortunu tshirtini giydi. Kahvaltıya indi. Otel bomboştu. Sılada aşağıya inmemişti. hala uyuyordu.Deniz kahvaltılık birşeyler alıp Sılanın odasına çıktı. Kapıyı çaldı. Sıla kim o dedi. Deniz oda servisi dedi. Sıla şaşırmıştı. Kapıyı açtı. Deniz elinde kahvaltılıklar ve çayla kapıdaydı. Deniz günaydın dedi. Sıla gülümsedi günaydın dedi.
Her sabah sen erken kalkıyon bu sabah ben erken kalkmışken kahvaltını ayağına getireyim dedim dedi.Sılada iyi etmişsin dedi. Birlikte masaya oturdular. Keyifli bir şekilde kahvaltı yaptılar. Deniz daha sonra bavulunu hazırlamak için odasına gitti. Akşam saat onda türkiyey uçacaklardı.
Bavulunu hazırlarken Dolapta Poyrazın tsihitönü buldu Hala onun kokusu kokuyordu. Bide Poyrazın parfümü. Deniz ikisinide baula yerşetirdi. Bu sefer Poyraza onun kokusuyla gidicekti. Daha sonrada diğer eşyaların yerleştşrdi. Yaklaşık bir satini almıştı.
Daha sonrada hava alanına gitmek için sılayla taksi tutular. İtalya sokakalrı çok hareketliydi. Yaklaşık 45 dakikaları yolda geçti. Hava alanına vardıklarında uçğın kalkmasına iki saat vardı. Birlikte havalanına yakın biryerde yemek yediler. Yemek boyunca ikside konuşmadı. Sıla eski haline göre daha iyisin artık toparlanıyosun dedi. Deniz onu aslında çok seviyorum. Ama bazı şeyleri unutmak içimden atmak zorundayım dedi.
Yemk boyunca gine ikiside konuşmadı. Yağmur başlamıştı. Hesabı isteyip kalktılar. Yol boyunca gine ikiside konuşmuyordu. Hava alanına vardıkların ikiside sırıl sıklamdı. Kontolden geçip uçağa bindiler. Yerlerine yerleşip kemerlerini taktılar. ve uçak birazdan havalandı
Arkadaşlar bu da son bölümün cumarım beğenirsiniz mutlu okumalar desteklerinizi bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AŞK
RomanceDeniz istanbul üniversitesi Türk dili edebiyatı bölümü 3. sınıf öğrencisiydiBölümünden anlaşılabileceği gibi her edebiyatçı gibi okumayı kitapları çok severdi.Deniz bu sabah gine erken kalktı.Aynanın karşısına geçti. aslında çokta güzel değildi .Ku...