- Bölüm 19-

30 1 0
                                    

                                                                  MERABA ARKADAŞLAR

                          FİNALLER VE BÜTLERİ BAHANE EDİP UZUN ZAMANDIR YAZAMIYODUM.

BUNDAN SONRA  HİKAYE KALDIĞI YERDEN DEVAM EDİYO ZAMAN AYIRDINIZ VE HİKAYEMİ OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKÜRLER SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM.

Deniz italyada iki tane dost edinmişti. Deniz gerçekten kendini şanslı hissediyordu.Poyraza olan süprizini artık bitirmesi gerekiyordu.Sadece iki günü kalmıştı.Yarın erken kalkmak için bu akşam gine erken yattı.

Sabah saat yedi buçukta kalktı.Poyrazını aradı.Dün hiç konuşamamışlardı. Onu gerçekten çok özlemişti. Poyrazı aradı.Telefonu çalır çalmaz açmıştı. Demek ki uyumuyordu. Deniz günaydın aşkım dedi. Poyrazda günaydın canım dedi.  Deniz senin sesini duymadan güne başlamak istemedim. Poyraz bende senin sesini çok özledim. İyiki aradın dedi. İki gün sonra gelicen zaten dedi. poyraz e naptın dün aşkım dedi. Deniz nehiri sılayı anlatı. Dergide yaptıklarını ve okulu anlattı. İstersen  geldiğin gün seni otogardan alayım aşkım dedi. olur aşkım güzel oluruz üç günü birlikte geçiriz dedi.Evet aşkım üç günde bizim olur. Anneler dün beni yemeğe çağırdılar. Annlere gittim. Gerçektende çok uğraşıp çok güzel yemek hazırlamışlardı. Ama seni çok özlüyorlar yokluğuna hala alışamadılar dedi. Deniz bende onları çok özledim aşkım. Ama az kaldı dedi. Evet aşkım haddi kalk okula hazırlan bende bavulumu hazırlayım dedi. Poyraz  tamam aşkım seni çok seviyorum dedi.  Deniz bende seni çok seviyom dedi.

Poyrazla konuşmak Denize iyi gelmişti. sılayı aradı. Birlikte kahvaltıya indiler. Daha sonra son hazırlıkları tamamlamak için denizin odasına çıktılar Deniz sılaya Poyrazdan yaşadıklarından o çok sevdiği yazardan bahsetti. Sıla gerçekten çok etkilendi. Oda her edebiyatçı ve Deniz gibi kitap yazmak istiyordu.

Deniz bavulunu hazırlarken Sılayla bayağı muhabet etiler. Sıla Denize nişanlandığını ama daha sonra nişanlısının onu terketiğini anlatı.Deniz gerçekten üzülmüştü. Aslında Sılsa çok iyi çok şeker tatlı bir kızdı.Gerçekten üzülmüştü. Ve nişanlısını gerçekten çok sevmiş olduğunu farketti. belkide hala çok seviyordu.

Birlikte nescafe içip film izlediler. Sıla Denize sen çok mutlusun. Nşanlını çok seviyosun. Onu kaybetme hep böyle olun dedi. Ve birbirlerine sıkıca sarıldılar. Deniz daha sonra Poyraz için hazırladığı hediyeyi gösterdi.Sıla gerçekten çok beğenmişti. Deniz umarım Poyrazda beğenir dedi. Sıla merak etme çok beğenir dedi.  Kağıdı kalemi eline alıp bu sefer sılayla not yazmaya başladılar. Deniz kendini artık daha şanslı hisediyordu. Sılayı tanımak onu gerçekten çok mutlu etmişti.

Sıla akşamüstüne doğru odasına gitti. Akşam yemeğinde buluşmak için sözleştiler. Deniz son kez biletini filan kontrol etti. Yolculuk için hazırdı. Yarın sabah Sılayla kahvaltı yapıp daha sonrada hava alanına gitmek için otelden ayrılacaktı. Sılayı tek bırakmak istemiyordu. Ama mavişini çok özlemişti. Birlikte güzelce kahvaltı yaptılar. Otelin sesizliğinden yararlanıp güzelce sohbet etiler.Deniz Sılayı gerçekten özlücekti Daha sonra odasına çıkıp bavulunu aldı. Sılayla vedalaşıp hava alanına gitmek için yola çıktı.Trafik gine rahattı. Yarım saat sonra otogardaydı. kontrolden geçip uçağına bindi. Mavişiyle buluşmasına saatler kalmıştı. Ve uçak biraz sonra havalandı.

Yolculuk uyuyarak geçmişti. inmesine son 45 dakika kalmıştı. İnişe hazırlanmaya başladı. Ve sonunda beklene an gelmişti.Uçak hava alanına inmişti. Deniz indikten sonra Poyrazı aradı. Ama göremedi.Telefonda aradı. Telefonu başka biri açtı. Deniz siz kimsiniz Poyraz nerde dedi. Beyfendi kaza yaptı. Ağır yaralı Ambulans bekliyoruz hastaneye kaldırıcaz dedi. Denizin gözlerinden yaşlar süzülmeye başlamıştı.

GERÇEK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin