Uyumak sanki ona iyi gelicekti. Herşeyi unutucakti uyunca. Herşeyden uzaklaşıcaktı. Biraz sonra uykuya dalmıştı. Uyandıĝında uçak inişe gecmişti.
Biraz sonra hava alanına inmişlerdi. Bavularını alıp Sılayla taksiye bindiler. İkiside yorgundu ikiside konu€muyordu trafik oldukça yoĝundu. Yaklaşìk 45 dakika sonra otellin ōnundeydiler. Taksiye ücreti odeyip bagajdan bavularınì aldilar. Yukarıya odalarìna çıkardìlar. Denizin telefonu ćaldì. Mark arìyordu. Alo dedi. Mark nasìlsın Deniz dedi. İyim saĝol sen nasılsın dedi. Saĝol iyim dedi.
Derin bir sesizlik oldu ikiside konuşmuyordu. Mark dondunmü dedi. Deniz evet yeni geldik oteldeyiz dedi. Mark canın sıkın gibi dedi. Deniz kendini aĝlamamak için zor tutuyordu. Nehir oldü dedi. Mark üzüldüm dedi. Dergide kavga edince bursunu kaybetmişti. İstanbula döndü.
Ailesi istemediĝi biriyle zengin diye evlendirmek istiyordu. Oda intahar etti. Mark üzüldüm dedi. Deniz o daha çok gençti Mark hayat doluydu böyle olmamalıydı. Haklısın dedi Mark ama hayat bu Deniz insanlar sürekli istemediĝi şeyler yaşıyor.hayat insanì sınıyor. Ama alìşmak zorundayız her ölüm erken Deniz kimse sevdiklerini kaybetmek istemez. Bugun Annelanın doĝum günü. Akşama venedik tarafında bir kafede parti var. İstersen Sılayla gelin dedi. Deniz ya Mark Sılanında morali bozuk biz galba gelmesek daha iyi olucak dedi.Mark kendinizi toplamış olursun dedi. Deniz çok yorgun olduklarınì yemekbyeyip yatìcaklarìnı soyledi. Mark iyi o zamann sonra görüşürüz dedi Deniz görüşuruz deyip telefonu kapadì.
Yorgundu. Üzerini deĝiştirip bavuldaki eşyalarını çıkardı marka ayįp etmişti.Sılayı aradı. Sìla yemek yemiceni uyucanı soylemişti. Yarın Deniz için büyük gündü ilk kitabı basılıyordu. Onun mutluluĝuyla yerinde duramıyordu. İçi buruk olsada. Poyrazını ölümsüzleştirmišti. Artık ikisine ait birde kitaplarì vardì. Pinamalarını giyip yataĝa uzandi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AŞK
RomanceDeniz istanbul üniversitesi Türk dili edebiyatı bölümü 3. sınıf öğrencisiydiBölümünden anlaşılabileceği gibi her edebiyatçı gibi okumayı kitapları çok severdi.Deniz bu sabah gine erken kalktı.Aynanın karşısına geçti. aslında çokta güzel değildi .Ku...