- Bölüm 17-

30 1 0
                                    


Deniz çok yorulmuştu.Ama venedik gerçekten görülmeye ve yorulmaya değerdi.Yağmur yağdığında herzamankinden daha güzel oluyordu. Tek eksiği Poyrazıydı.Onu gerçekten çok özlemişti.Keşke oda burda olsa daha güzel olurdu dedi.Daha sonrada sevgililer günün yaklaştığını farketti.Poyraz onun nişanlısıydı onun yanında olmalıydı. Ama Poyraza önce hediye almalıydı.Ne alıcana karar veremiyordu.Onu ne kadar çok sevdiğini göstericek bir hediye almak istiyorduPoyrazı aradı. uycağını hiç düşünmemişti

Poyrazın sesini duymaya çok ihtiyacı vardı. Onu istanbulda bıraktığı için kendini suçlu hissediyordu.Telefonu açan olmadı. demekki uyuyordu.Deniz yatağına yattı.Hala Poyraza nasıl bir hediye hazırlıcanı düşünüyordu. düşürken uyukuya dalmıştı. Sabah telefonun sesiyle kalktı.Saat 7.00 dı Poyraz arıyordu.Deniz sevinçle telefonunu açtı.poyraz günaaydın sevgilim dedi.Deniz günaydın aşkım dedi. dün akşam aradın uyuyordum dedi.Deniz önemli değil canım ben sadece sesini duymak istedim dedi.Derin bir sesizlik oldu. İkiside konuşmuyordu.Poyraz aşkım italya nasıl diye sesizliği bozdu.Deniz herşey okadar güzelki tek eksiği sensin mavişim dedi. Poyraz istanbul seni çok özlemiş dedi. Deniz bende onu çok özledim dedi. Ama az kaldı.Haftaya geliyorum dedi.Poyraz gerçekten sevinmişti.Deniz sevgiler günüü nişanlımın yanında geçirmek istedim dedi.Poyraz o zaman ben imdiden hazırlıklara başlıyorum diye ekledi. Bu haftanın geçmesini sabırsızlıkla bekliyorum.Seni çok özledim dedi.Deniz bende seni dedi.Poyraz hadi artık okula gitmek için hazırlanalım. Seni çok seviyorum dedi.  Deniz bende seni çok seviyorum dedi.

Poyrazıyla konuşmak ona iyi gelmişti.Onu gerçekten özlemişti.Yatağından kalkıp elini yüzünü yıkadı. Siyah kısa elbisesini ve siyah çizmelerini giydi. Aşağıya kahvaltıya indi. Otel çok sesizdi. Saat erken olduğu için kimse ortalarda gözükmüyordu.Deniz güzel kahvaltı yaptı Daha sonrada taksi tutup okula gitti.Yol her sabah olduğu gibi boştu.Deni yarım saat sonra okuldaydı. Ders programında yazan sınıfa gitti.Ders neryse başlamak üzerydi.

Sınıfa orta yaşlı çok iyi italyanca konuşan yakışıklı bir adam girdi.Gerçektende çok sevecen güleryüzlüydü.İlkbaş hepsiyle tektek tanıştı. Daha sonrada ders anlatmaya başladı.Dersi gerçekten iyi anlatıyordu.Ders bitiğinde saat 14.00 dı. Deniz hava çok güzel olduğu için dergiye kadar yürümeye karar verdi.Dergiye gitiğinde ilk baş editörün yanına gitti.Degini editörü ona Çalışacağı basın bölümüne götürdü.Ve orda çalışanla tek tek Denizi tanıştırdı.

Deniz o gün işe başladı. aslında basın onun çalışacağı bir bölüm gibi gözükmyordu.Şefleri gerçekten sert bir adamdı.Saat 20.00 Gibi dergiden ayrıldı.Otele yürüyerek gitti.Yolda yürürken Poyraza nasıl bir hediye alıcağına karar verdi. Ona bir sürü küçük küçük mektuplar yazıp bir kutuya koyucaktı. Ve ona fotoğraf albümü hazırlıcaktı otele gidergitmez hazırlıklara başladı.

GERÇEK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin