Deniz gerçekten herşeyin kusursuz olmasını istiyordu. Bir haftası vardı.Haftaya cuma saat 20 00 da mavişi yanında olucaktı. Onu gerçekten çok özlemişti. İlk mektubunu bu gece yazıcaktı.Kırmızı kağıt ve zarfların içinde bir sürü mektup yazıcaktı. Kırtasiyeden kağıt, zarf ve kalem aldı. Ve yazmaya başladı.
Elbet rüzgar ve deniz taşır emanetlerini,bekle gün gelir güneşiim bulacaktır seni, akşamları balkona çık gözlerini kapat, rüzgar benim yerime öpücek seni.Seni seviyorum. Sonsuza dek seveceğim. Evet ilk kısa mektubunu yazmıştı. Ve tahmin etiğinden çokta güzel olmuştu.Zarfa yerleştirip üzerine mavişime yazmıştı ve kutuya atmıştı.Bunlardan daha bir sürü yazıcaktı.
Yarın okula gitmicekti. dergiyede öğlenden sonra gidicekti.Sabah ilk işi iyi bir fotoğrafçı bulmak olucaktı. Acaba Poyrazın ona süprizi ne olucaktı. ne yapabilir diye düşünmeye başladı. Tahmin etmek zordu.Ama güzel bir süpriz olucağı kesindi.
İtalya güzel ama istanbul seninle daha güzel hep yanımda ol yazdı. Zarfada sonsuzuma yazıp kutuya yazdı. Gerçektende Poyraz için en iyi hediyeyi hazırlıyordu. Poyraz gerçekten çok beğenicekti.
Diğer kağıdı eline aldığında. Ben aşkı senin gözlerinde öğrendim. Senin gözlerine her baktığımda sana biraz daha aşık oldum.Ve her baktığımda kavga etimizde bile beni ne kadar çok sevdiğini gördüm. Gözlerine her baktığımda bana duyduğun sevgiyi görmek istiyorum. Birde kalp çizmişti kağıda evet çok çocukçaydı. Ama poyraza sevgisini göstermek için yapmıştı. Zarfada gözlerinde aşkı bulduğum yazmıştı.
Daha sonrada Poyrazla birlikte çektirdikleri fotoğrafları inceledi. Albüme hangi fotoğrafları seçmeliydi. Günün ilk ışıkları sahile vurduğunda,martılar yanlızca ikimizin anlayacağı bir dille şunu fısıldar. deniz kulağına seni çok özledim... umudum yazdı. Zarfa tekrar umudum yazıp kutuya attı.
Bugun gerçekten çok yorulmuştu. Ama güzel şeyler yapmıştı mutluydu saat 02 00dı Yarın erken kalkmak için yattı. Sabah erkenden kalkıp kahvaltıya indi. Otel gine çok sesizdi. Huzur içinde kahvaltısını yapıp sonrada fotoğrafçı aramak için otelden ayrıldı. biraz yürüdükten sonra fotoğrafçı buldu içeriye girdi. İçeride çok tatlı sevecen ve genç bir kız vardı. Deniz sevimliliğiyle gülümseyerek akıcı bir ingilizceyle günaydın dedi. Karşıdaki kız aynı sevecenlikle gülümseyip günaydın dedi.
Deniz sevgilisi için sevgiler günü hediyesi olarak albüm hazırlamak istediğini söyledi. Ve birlikte fotoğrafların arasından güzel olan bir iki fotoğraf seçtiler deniz sonra albümü akşamüstü almak üzere kızla anlaştı.Ve dergiye gitmek için yola çıktı.Hava çok güzeldi.Deniz gine yürüyerek gitti dergiye. Basın bölüöünü gitiğinde geç kalmasına rağmen kimse birşey demedi. Çalışanlar güeryüzlülükle karşıladı. Çalıştığı bölümde kendisi gibi türk nehir adında bir kız vardı.Gerçekten iyi anlaşıyorlardı. Arada sırada öğlenyemeğini birlikte yiyorlardı.Akşam 8.30 da işten çıktı çok yorulmuştu. Otele gitmeden önce fotoğrafçıya uğradı.Albüm hazırdı. Çok güzel olmuştu. Kıza parasını ödeyip dışarıya çıktı. Otele vardığında çok aç ve çok yorgundu.
Otele gidip üzerini değiştirdi.Daha sonra akşam yemeğine indi.Otel çok kalabalıktı.Sabah ki halinden eser yoktu.Akşam yemeğini alıp masaya oturduğunda yanına kumral güzel bir kız geldi.Selam dedi. Deniz gülümseyerek selam dedi.Kız otura bilirmiyim dedi. Deniz tabiki oturabilirsin dedi. Daha sonra muhabete başladılar.adı sılaydı. Ankaralıydı. oda ödül kazanıp başka bir dergiye gelmişti birlikte çok keyifli vakit geçirdiler saat on ikiye doğru yarın kahvaltıda buluşmak için sözleşip odalarına çıktılar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AŞK
RomansDeniz istanbul üniversitesi Türk dili edebiyatı bölümü 3. sınıf öğrencisiydiBölümünden anlaşılabileceği gibi her edebiyatçı gibi okumayı kitapları çok severdi.Deniz bu sabah gine erken kalktı.Aynanın karşısına geçti. aslında çokta güzel değildi .Ku...