Deniz bu sabah her zmankinden geç kalkmıştı. Başucunda duran Poyrazın fotoğrafını eline aldı. Aşkım sen gitiğinden beri yokluğuna alışamıyorum seni çok seviyorum seni çok özledim dedi. Elindeki fotoğrafı baş ucuna koyup Yatağından yüzünü yıkadı.
Telefonunu eline aldığında Sılanın iki kere aradığını Nehirin mesajını gördü. Yorgunluktan telefonun sesini duymamıştı.Sılayı aradı. Sıla telefonunu hemen açtı.Deniz günaydın Sıla kusura bakma uyuya kalmışım yeni kalktım dedi. Sıla önemli değil ama ben çok açım dedi. Deniz Tama ben yirmi dakikaya aşadayım dedi. Sıla tamam aşağıda görüşürüz dedi. Deniz görüşürüz dedi. Deniz telefonu kapatıp nehire mesaj attıç Onunlada venediğe gitmek için sözleştiler.
Beyaz tişörtünü ve siyah pantalonunu ve converselerini giyip kahvaltıya indi. Sıla çoktan gelmişti. Deniz günaydın çok bekletmedim dimi dedi. Sıla yok yeni geldim. Çok açım hadi yiyecek birşeyler alalım dedi. Birlikte otelin açık büfesine doğru ilerlediler. Kahvaltılıklarını alıp sılanın tutuğu masaya yerleştiler. Deniz ben kahvaltıdan sonra dergiden bir arkadaşımla venediğe gezmeye gidicem sende gelsene dedi. Sıla olur uzun zamandır venediğe gezmeye gitmiyodum dedi. Evet arkadaşımı çok seviceni düşünüyorum dedi.
Kahvaltıdan sonra Birlikte venedğe gitmek için taksiye bindiler. arabada italyanca bir şarkı çalıyordu. Deniz şarkıda ne söylediğini anlamasada sokağı izlemeye başladı. Saatın on iki olmasına rağmen sokak yeni canlanıyordu. Dükanlar insanlar arabalar gün italyada yeni başlıyordu. venediğe vardıklarında Deniz Nehiri aradı. Daha gelmemişti. Deniz ve Sıla venediği ağır ağır ilerlemeye başladı. gondolar venediğe ayrı bir güzelik katıyordu. Denizin telefonu çaldı Nehir arıyordu. Deniz Nehire bulundukları yeri tarif etti.
Nehir birazdan güler yüzüyle yanındaydı. İlk baş Denizi öpüpü sarıldı. Deniz buda Sıla benim otelden arkadaşım dedi. Nehir elini çok memnun oldum dedi. Sılada elini uzuatıp bende memun oldum dedi. Nehir sizi italyanın küçük tatlı eski yapılı bir pastaneye götürcem dedi. Fotoğraf makineleriyle bir sürü fotoğraf çektiler.
Pastanede Nehir ve sıla çok şaşırmışlardı. Kafe gerçektende çok küçük şirin sevimli bir yerdi. Nehir dergiden italyan bir arkadaşımla gelmiştim Pastaları gerçekten çok güzel dedi. Birlikte içeriye girdiler. İçerisi gerçekten çok sıcak ve dışardan göründüğü kdar sevimliydi.içeriye çgeçip bir masaya oturdular. Biraz sonra çok sevimli bir garson kız gelip pasta siparişlerini aldı. Venedik ayaklarının altındaydı. Manzara gerçektende çok güzeldi.
Biraz sonra pastaları geldi. Pastaları geçekten Nehirin anlatığı kadar vardı. Deniz Nehire burayı keşfetmen iyi oldu. Artık sık sık geliriz dedi. Nehir ve Sıla evet geliriz dedi. Deniz ben haftaya türkiyeye gidicem ailemi çok özledim dedi. İsterseniz sizde gelin dedi. Nehir ve Sıla birbirlerine baktılar. Sıla ben gelirim bende ailemi özledim dedi. Nehir bende gelirim dedi. Deniz iyi o zaman biletleri interneten alalım dedi.
Nehir ve Sıla iyi tamam alalım dedi.saat dörde doğru pastaneden kaltılar. Sıla Hadi gondola binelim dedi. Birlikte gondola bindiler.Sıla veDeniz Nehiri taksiye bindirip Kendileride taksiye bindiler. Otele vardıklarında saat dokuza geliyordu. Akşam yemeğine indiler. Yemeklerini alıp masaya yerleştiler. Yemekten sonra Denizin odasında biletleri aldılar. Haftaya cuma saat üçte türkiyeye uçucaklardı.
Sıla güzel birgündü dimi dedi. Deniz evet pastalar çok güzeldi dedi. Evet ama ben çok yoruldum dedi. Artık odama gideyim. Senide duygularınla baş başa bırakayım biraz yazarsın dedi. Deniz evet Poyraza sözüm var dedi. Sıla yatmak için odasına gitti. Deniz kağıt ve kalemi eline aldı. Kafvesini yaptı. Poyrazım biz evlenicektik. Sen bana okulda evlenme teklifietiğinde elerim heycandan titriyordu. Sana ogün birkez daha aşık olmuştum Birde italyaya gitmeme izin verdiğimde bu dünyanın en mutlu inanı bendim. Sen bana çok güzel bir aşk yaşatın. Ben seninleyken çok mutluydum.Senle birlikte kurduğumuz hayaleri artık tek yaşatıyorum. Ama seni her zamankinden çok seviyorum dedi. yatağa yatıp ışığını söndürdü. Gerçekten çok yorgundu. hemen uyudu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AŞK
RomanceDeniz istanbul üniversitesi Türk dili edebiyatı bölümü 3. sınıf öğrencisiydiBölümünden anlaşılabileceği gibi her edebiyatçı gibi okumayı kitapları çok severdi.Deniz bu sabah gine erken kalktı.Aynanın karşısına geçti. aslında çokta güzel değildi .Ku...