-BÖLÜM8-

71 3 4
                                    

Denizin artık sadece yazarak değil yaşayarakta öğreneceği bir aşkı vardı.Bu yüzden kkendini mutlu hissediyordu.Duygusuz sandığı o adamın içinden bambaşka biri çıkmıştı.Ki okulda o kadar güzel kız varken o onu seçmişti.gine düşüncelere dalmıştı.Ama son yaşananların düşünceleri bile değiştirdiğini farketi.Üzerini değiştirip yatağa girdi. günlerdir uykusuzdu hemen uykuya daldı. Sabah her zaman kalktığı saaten önce kalkıp duş aldı hazırlandı. Kahvaltısını yaparken kapı çaldı.Poyraz gelmişti.Deniz ben çıkıyorum dedi.Ve poyraza doğru ilerlemeye başladı.Poyrazın gözlerinde bir şey farketi.

Bir ışıltı.O mavi güzel gözlerini herzamankinden daha güzel gösteriyordu.Poyrazı sarılıp günaydın aşkım dedi.Ve elini tutup arabaya doğru ilerlediler.

Deniz nasıl Biraz daha iyimisin dedi.Poyraz Denizin kulağına yaklaşıp seni gördüm daha iyi oldum dedi.Deniz bu cevabı beklemiyirdu.Ama duymak onu kendisini  mutlu hissetmesini sağlamıştı

Trafik azdı.Deniz poyraza arabada sana birşey olsaydı ben napardım dedi.Ben sensiz nasıl yaşardım.yanaklarından yaşlar süzülmeye başlamıştı. Poyraz eliyle yanağındaki yaşları silip ama olmadı sana söyledim.Ben yeşil gözlümle evlenmeden hiç biryere gitmem.

Okula vardıklarında dersin başlamasına 10 dakika vardı.bribirlerine sıkıca sarılıp ayrıldılar.Deniz merak ediyordu poyraz madem onu bu kadar çok seviyordu.O zaman bunca zaman sevdiğini neden  göstermemişti.Oherşeyi tam kafasında bitirince gelmişiti.Okulda ders arasında kantine poyrazın yanına gitti.Artık nedense onu hiç bırakmak istemiyordu.Hep onun yanında olmak istiyordu.Poyraz Denize arabada sana ait vermeyi unutuğum birşey var çıkınca hatırlata vereyim dedi.

Deniz çok merak etti  arabada banba ait nevar dedi.Poyraz gülümseyip binince görürüsün dedi.Deniz gerçektende çok merak etmişti. okul çıkışı arabaya bulunduğu yere gitiğinde poyraz ondan önce gelmişti.Poyraz denizi öptü ve gerçekten çok merak ediyormusun dedi.Deniz evet çok merak ediyordum.Poyraz zeynebin önünde diz çöküp yeşil gözlüm sana bu soruyu birkez daha  sormuştum.    Ama reddelmiştim. Şimdi aynı yerde aynı şekilde bir kez daha soruyorum sana Deniz aşkım yeşil gözlüm benim küçüklükten beri tek hayalim seninle evlenmekti.

Ben seni tanıdığımdan beri hep düğünümüzü hayal ediyorum.SEn benden ayrıldıktan sonra sana zarar vermememk için unutmak istedim olmadı.Unutamadımdiyebağırdı. Denizde onu susturmaya çalışarak ne yapıyorsun bütün okul bizi dinliyor dedi.Poyraz dinlesinler yeşil gözlüm ben seni çok seviyorum seni unutamadım diye bağırdı.

Ben istiyorum ki biz bir hayatı paylaşalım.Sen hep benim yanımda ol ben senin o güzel yeşil gözlerine bakayım.Denizin elini tutup aşkım bundan sonraki hayatımızda benim eşim çocuklarımın annesi olurmusun. O güzel yeşil gözlerinesonsuza kadar bakmama izin verirmisin dedi. Deniz beklemiyordu. Ama çokta mutlu olmuştu.Poyraza elini uzatıp onu dz çöktüğü yerden kaldırıp sarıldı.Gözlerinden yaşalr akıyordu.Poyraz elini yüzüne götürüp ağlama yeşil gözlüm bugün bizim günümüz dedi.

Bugün bizim miladımız.Sen benim gibi duygusuz bir adamın içinden bambaşka birini çıkardın.Ve o artık seninle yaşamak istiyor hepsi bu dedi.Ve Denizi öptü.Poyraz  Sorunun cevabını alamadım ama dedi.Yüzünde Denizin bugün fark etiği ışıltılı gülümsemesi ne diyorsun onunla yaşlanmaya varmısın dedi.Deniz sen değişmeseydin diğer adamla yaşalnmaya yoktum. Ama seninle yaşlanmaya varım dedi. Ve biribrlerine sıkıca sarıldılar.






GERÇEK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin