BÖLÜM 37

21 1 0
                                    

Deniz kafasini sılanın omzuna yasladı. Biraz sonra hostes gelip ikram birşeyler isteyip istemefiĝini sordu. Deniz sadece uyumak istiyordu. Uyandıĝında Poyraz yanında olsun istiyordu.

Kafasını cama yasladı. Biraz sonra uykuya dalmıštı. Uyandıĝında uçak inişe geçmişti. Hava alanında Sılayla ayrıldılar babası almaya gelmişti.  Deniz koşup babasına sarıldı. Babasını özlemişti. Birlikte arabaya bindiler ikiside konuşmuyordu.

Trafik vardı yol kapalıydı. Yol boyunca ne Deniz nede babası konuşmuyordu. Eve vardıklarında saat 01.30 du. Annesi ve kardeşi hala uyumamamıştı. Deniz ilkbaş annesine sonrada kardeşine sarıldı. Annesi açmısın dedi. Deniz aç değilim yorgunum dedi. iyi o zaman yat dinlen yarında birlikte kahvaltı yaparız dedi.

Deniz olur dedi bavulunu toplayıp odasına çıktı.  Oldukça yorgundu. Ama gine uyuyamıyordu. pijamalarnın giydi. odada gine herşey bıraktığı gibiydi. Odanın camını açtı. hava soğuktu. İstanbul karanlık ve sesizdi. Deniz camı kapatıp yatağa yattı. Yarın gididp Nehiri görücekti. Adresini dergiden almıştı. onu gerçekten merak ediyordu. Telefonlarınıda açmıyordu.

Sabah saat onda kalkmıştı. Annesi ve babası çoktan kalakmıştı. Deniz günaydın dedi. Annesi günaydın güzel kızım dedi. Hadi git kardeşini kaldır. Deniz merdivenleri çıkıp Melisin odasının kapısına vurdu. İçeriye girdi. Hadi kalk bakalım uykucu kahvaltı vakti dedi. Denizin kardeşi kalkı Denize yeniden sarıldı. Seni çok özlemişim dedi. Deniz bende seni özledim dedi. Hadi kalk kahvaltı hazır dedi.  Kardeşi tamam deyip yüzünü yıkamak için yataktan kalaktı. Denizde mutfağa geçip masaya oturdu. Annesi onun en sevdiği şeyleri yapmıştı. Deniz ailesiyle birlikte uzun bir kahvaltı taptı. sonrada üzerini değiştirip nehiri görmek için evden çıktı.

GERÇEK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin