-Bölüm 16-

38 0 0
                                    

Deniz sabaha karşı İtalyadaydı.İtalya gerçektende beklediği gibi çok güzeldi.Ama mavişini şimdidden çok özlemişti.İlk baş taksi tutup kaldığı otele yerleşecekti.Daha sonrada ödül kazandığı okula gidecekti.Yağmur yağıyordu.Deniz taksiye binip gideceği otelin adını söyledi.İngilizcesi çok iyi olmamasına rağmen şoförle iyi anlaşmıştı.

İtalyada herkez gerçekten çok güleryüzlü ve sevecendi. Otele vardığında oföre parasını ödedi.Daha kapıda otel çalışanları gülümseyerek iyi italyanca aksanlarıyla hoşgeldiniz diye karşıladılar.Herşey gerçekten Denizin beklediğinden daha güzeldi.Tek eksği poyrazıydı keşke oda burda olsa dedi.

Resepsiyondan kendisi için ayrılan odanın anahtarını alarak odasına çıktı.   oda çok büyük geniş ve ferahtı.Kocaman bir camı vardı. Bütün italya ayaklarını altındaydı.Telefonunu eline alıp mavişini aradı.telefon çalar çalmaz açmıştı.Demekki uyuyamamıştı. Deniz aşkım napıyon dedi.Poyraz iyim aşkım sen napıyon dedi.

İyim uyuyamadınmı yoksa dedi. Poyrazda evet pek uyuyamadım .Seni merak etim dedi. Deniz İtalyada otele yerleştim dedi.İtalya çok güzel tek eksiğim sensin. Keşek burda olsan dedi.Poyraz çok isterdim ama biliyosun dedi.Deniz seni çok özledim dedi.Poyraz bende diye devam etti. Poyraz aşkım ben okula gidicem hazırlanayım dedi.Tama aşkım sonra konuşuruz dedi.Deniz üzerini değiştirip dergiye gitmek uzere yola çıktı. İtalya tahmin etiğinden çok daha güzeldi.İnsanı doğası trafiği bile İstanbulunkinden başkaydı.Gayet akıcı ve genişti yollar.Kaldırımlarda oldukça genişti. İnsanlar rahatça gezebiiyordu.Dergi çok büyük ve yüksek bir binaydı.kapıda herke zgayet güleryüzlü bir şekide karşıladılar.

Derginin editörü ile görüştü.Gerçekten çok sevecen çok tatlı ve espirili bir adamdı.Ve çokta yakışıklıydı.uzun ve zevkli bir sohbeten sonra el sıkıştılar. Daha sonrada okuyacağı okulu gidip belgelerini teslim etti.Okulda gerçekten büyük ve güzel bir binaydı.Ve dekan diğerinsanlar gibi sevimli ve tatlıydı. Gerçekten yazısını çok beğendiklerini söylediler . Deniz gerçekten çok sevinmişti.İtalyanın en çok venedik kısmını merak ediyordu. Bugün boş günüydü yarın on buçukta dersi vardı.Okulunun olmadığı zamanda ise dergide çalışacaktı.Tranvaya binip Venediğe giti. Yol gerçekten akıcıydı.İtalya çok büyük ve kafelerin mağazaların yüksek binalarla doluydu.Denizi bile türkiyeden daha farklıydı.

daha sonra evi arayıp annesiyle konuştu.İtalyanın güzeliğini anlattı.Yağmur başlamıştı.Kafelerden birine girdi.Ve sert bir kahve istedi.Yağmurda venedik gerçekten güzeldi herşey gerçekten mükemmeldi. İtalya bekeldiğinden çok güzeldi. Ama Poyrazı annesini babasını herkezi çok özlüyordu. Yağmur durunca çıkıp biraz daha dolaştı. kitap satan bir dükana girdi.Ve bir sürü türk yazarlaradan kitapları gördü.Gerçektende kendilerini iyi tanıtmıştı türkler kitap konusunda kendilerini.trawaya binip otele geri göndü.

GERÇEK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin