-BÖLÜM12-

46 3 0
                                    

Deniz bu sabah her sabah kalktığından erken kalktı.Gecede pek uyuyamamıştı.Poyrazı düşündü.Dün onu kırmıştı.Aslında çok güzel kaçırılmıcak bir fırsattı.Ama yazmacakt.Kararını vermişti.Poyrazla tam herşey yoluna girmişken herşeyi mafedemezdi.Zaten evlenme teklifini kabuletmişti.Ve yarın akşam aileler tanışacaktı.Peki bunu gizemli yazara nasıl söylücekti.Ona çok güveniyordu peki bu güvenin nedeni neydi.yatağından kalktı duş aldı kahvaltı yaptı.Kapı çalındı.Deniz kapıyıaçtı. Poyrazın gözlerindeki o ışıltı yoktu.Yerinde hüzün vardı. Anlaşılan hala kırgındı.Denizin elini tutu.Deniz aşkım ben seni buldum ve kaybetmek istemiyorum. Seni arkamda bırakmak istemiyorum.Senin için çok sevdiğim birşeyden vazgeçiyorum.Ben gitmicem dedi.Senle çok uzun bir yola çıktık.Seni yanlız bırakmaya niyetim yok dedi.Ve uzanıpPoyrazı öptü.Poyraz ben birlikte gitmeyi çok isterdim.ama annem kardeşi onların bana ihtiyacı var babamı görüyosun dedi.Deniz nihayet Poyrazın yüzünde o tatlı yumuşamayı yakalamıştı buda onu mutlu etmişti.Belki ilerdebbirlikte gezmeye gideriz mesala balayına dedi.

Deniz olabilir italyayı görmüş oluruz dedi.okula vardıklarında Deniz poyrazı öptü.Sınıfa gitmek için yanından ayrıldı.Gizemli yazar onu kapıda bekliyorduiGülümseyerek günaydın dedi.Deniz gülümseyerek günaydın dedi.

nGine aynı gülümsemesiyle nasıl yazmaya başladınmı dedi.Deniz ne söylüceni bilemedi. Ben yazmıcam dedi.yazar çok şaşırdı peki neden dedi.Nişanlanıyorum çünkü burda bir hayatım vardedi.Yazar nasıl yani dedi.Özel hayatını kariyerine tercihmi ediyon dedi.Deniz ben onu çok seviyorum oda beni seviyo ben gidemem dedi.Kafasını kaldırdığında yazarın  yüzündeki gülümseme gitmişti.İyi dersler deyip ilerledi.Sınıfa girdiğinde herkez yarışmayı konuşuyordu.Biraz sonra gizemli yazar derse girdi.Yüzünde kırgınlık  vardı.Hiç birşey olmamış gibi dersi anlatmaya başladı.Ders bitiğinde sınıftan çıkıp gitti.Yüzü asıktı.Poyraz öpüp elini tutu.

Aşkım noldu dedi.Yok birşeyim aşkım iyiyim ben dedi.Poyraz sesizliği bozup yarın büyük gün ben çok heycanlıyım dedi.Deniz gülümseyerek Bende aşkım dedi.İnşallah güzel birgün olucak dedi.Eve vardığında annesi yarın akşam için hazırlığa başlamıştı.Deniz bugün Poyrazı kırmak için ona güvenen inan birini kırmıştı. ve buda onu üzmüştü.Peki gizemli yazarın ona bu kadar gvenmesinin nedeni neydi.Deniz gine düşüncelere dalmıştı.Yarın için çok heycanlıydı.Umarım Poyrazın babası olay çıkartmaz herşey çok güzel olur dedi. Bugece defterine bile yazmadan yatmıştı. Yarın sabah erken kalkıcaktı.Biraz sonra uykuya dalmıştı.

Sabah telefonun alarmıyla sıçradı.Geç uyumasına rağmen dinlenmişti.Yatağından kalktı hazırlık için erken kalkan annesinin yanına yardıma gitti. İlk baş güzel bir kahvaltı yaptılar. daha sonra evi temizleyip akşam için yemek hazırladılar.Deniz daha sora duş alıp hazırlandı aşağıya indiğinde kapı çaldı. Deniz heycanla kapıyı açtı.Önde mavi gözlüsü ona güzelce gülüyordu.

Deniz o tatalı gülümsemesiyle hoşgeldiniz dedi.Ve Poyrazın uzatığı çiçeği aldı.Çok güzel teşekür ederim dedi.Poyrazın babası aynı cidiyetiyle içeriye girdi deniz elini öpmek istedi Poyrazın babası aynı soğukluğuyla izin vermedi.Kendini geri çekti.Annesi ve kardeşi herzaman ki sevimliğiyle gülümsediler.Ve hoşbulduk dediler.içerde soğukluk devam ediyordu. Poyrazın babası hiç konuşmıyor gülmüyordu.Bu yüzden gerginlik vardıAnnesi hadiyin yemek yiyelim diyerek gerginliği bozdu.Hep birlikte sofraya oturdular.Sofrada kimse konuşmadı.Herkez susuyordu.Ama babası poyrazın yanında sesizliğini ve efendiliğini koruyordu.

Poyrazın annesi elinize sağlık yemekler çok güzel olmuş dedi.Denizin annesi gülümseyerek afiyet olsun dedi.Yemek bitikten sonra Deniz mutfakta kahveleri yapmaya girdi.Poyrazın kardeşi ona yardımediyordu.Poyrazın bababsına rahmen güzel bir geceydi.Kahveler içilirken annesi artık ciddi şeyler konuşmanın vakti geldi. Biz sizi ve kızınızı çok sevdik ne zaman gelip isteyelim dedi.Annesi bizde sizleri çok sevdik eğer sizede uygunsa haftaya pazar olur dedi.Poyrazın annesi tamam biz haftaya istemye geliyoruz o zaman dedi.saaton bire geliyordu.Poyraz geç oldu yolumuz uzun biz artık kalkalım dedi.Daha sonra Poyrazın bababsı hariç bütün aile haftaya pazar söz kesmek üzere sözleşip evden ayrıldılar.



GERÇEK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin