BOLUM 38

23 0 0
                                    

Denis nehire gitmek icon taksiye bindi.  Nehirler taksim'de oturuyordu.  Trafik vardı . Yaklaşık 50dakika sonra nehirlerin sokağa  girdi.  Sokağın başında  taksiciye parayı verip taksiden indi.

Nehirlerin eve yakın bir pastaneden Nehirin sevdiği elmalı  turtalardan aldı. Nehirler üç katlı eski bir binada en üst katta oturuyorlardı. Nehir zile bastı.  Kapıyı orta yasli zayıf ksmbur bir kadın açtı .Nehire oldukça benziyordu.

Deniz meraba Nehir evdeyse onunla görüşe bilirmiyim dedi.  Kadın içeriye seslendi Nehir kızım kapıda seni görmek isteyen biri var dedi.  Nehir dışarıya çıktığında Deniz kapıda onu bekliyordu.  Sen nerden çıktın dedi.  Koşup sarıldı Denize seni özledim bir veda etmeden gitin dedi.  Nehir geç içerde konusuruz dedi. 

Birlikte içeri geçtiler Deniz elindeki poşeti Nehire uzatıp senin en sevdiğinden dedi.  Nehir pqketi alıp benbbir çay koyup geleyim dedi.  Çay koymsk için mutfağa girdi. 

Biraz sonra gelip denizin karşısına oturdu ikiside konuşmuyordu.  Deniz eee neden bir veda etmeden gitin Nehir dedi.  Nehir çok istedim ama olmadı.  Kovuiunca apsr topsr toparlanıp döndüm . Ailemle aramda bozuldu.

Babamdurumu iyi olan bir arkadaşının oğluyla evlendirmek istiyor dedi.  Deniz uzanıp Nehirin elini tutu.  Okul nolucak peki dedi.  Ailem okumamı istemiyor.  İtalya bana verilmiş son şanstı ben o şansı kulanamadım dedi. 

Deniz ve Nehir birbirlerine sarılıp ağlsmsys başladılar.  Nehir çay koymak için mutfağa gitti.  Deniz onun bu haline acımıştı. 

Birlikte kurabiyeleri yemeye ve çayı içmeye başladılar.  İkiside konuşmuyordu.  Deniz telefonlarını neden açmsdın dedi.

Ne dicektim Deniz ne söylücektim.  Sevmediğim biriyle evleniyorum.  Hiç istemediğim bir hayatı yaşıyorum.  Sen nasılsın Sıla nasıl  diye sordu.  Herşey bildiğin  gibi Sılanın çok selamı var.  Bu arada iki haftaya kadar kitqbım çıkıyor dedi.  Nehir çok sevindim Deniz umarım aşkınız yaşar dedi. 

Deniz uzanıp Nehirin elini tutu.  Seni yeniden gördüğüme çok sevindim dedi.  Nehir bende dedi.  Deniz ben artık gideyim dedi.  Nehir ve Deniz kspıda son kez sarıldılar.  Deniz kendine iyi bak dedi.  Nehir sende dedi.  Deniz eve gitmek için tekrar taksiye bindi ama aklı Nehirdeydi.

GERÇEK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin