Η υπόλοιπη διαδρομή ήταν ήσυχη. Αποφάσισα να μην συνεχίσω το θέμα γιατί δεν ήθελα να τον φέρω σε δύσκολη θέση κι ούτε ήθελα να αισθανθεί άλλο άσχημα σήμερα. Χαίρομαι απίστευτα που μου τα είπε όλα αυτά και σε καμία περιπτωση δεν περίμενα να μου ανοιχτεί σε τέτοιο βαθμό αλλά είμαι ευγνώμων που το έκανε και κατάλαβα οτι ανακουφίστηκε κι ο ίδιος που μίλησε σε καποιον για αυτό.
Δεν ξέρω, πάντως όσες περισσότερες λεπτομέρειες ακούω για τις σχέσεις των άλλων και τις ερωτικές ζωές τους, τόσο περισσότερο χαίρομαι που τα έχω παρατήσει σε αυτόν τον τομέα. Τα κορίτσια λένε οτι είμαι απαισιόδοξη.. Εγώ λέω απλώς ότι είμαι ρεαλίστρια.Μόλις φτάσαμε στο σχολείο, είδα τα κορίτσια που με περίμεναν στην πόρτα του σχολείου, παρ'όλο που όλοι οι υπόλοιποι είχαν αρχίσει να μαζεύονται για τον αγιασμό. Είμαι σίγουρη οτι με περίμεναν τουλάχιστον μισή ώρα..
Κοίταξα δίπλα μου για να χαιρετήσω τον Luke, αλλά είχε ήδη φύγει. Μόλις πάω σπίτι, πρέπει να του μιλήσω σχετικά με όλα αυτά που μου είπε..J- Δενν ξέρω αν το ξέρεις, αλλά ο Αγιασμός ειναι στις 9 όχι στις 9:30
M- δεν λες πάλι καλά που δεν ήρθε κατά τις 11;
G- Τέλος πάντων, πάμε κι εμείς. Θα ξεκινήσουν σε λίγο
L- Εε, ντάξει βρε κορίτσια, δεν άργησα και τοοσο! Και εξάλλου, δεν έχουν ξεκινήσει καν, που σημαίνει οτι μια χαρά τα κατάφερα πάλι!
Γέλασαν γυρνώντας τα μάτια τους ειρωνικά και πήγαμε γρήγορα με τους υπόλοιπους.
...Αφού έγινε ο Αγιασμός, ο λυκειάρχης άρχισε να φωνάζει τα ονόματα για να χωρίσει τα τμήματα. Ήμουν έτοιμη να λιποθημήσω απο το άγχος.
Κι αν δεν είμαι στο ίδιο τμήμα με τα κορίτσια;
Κι αν είναι εκείνες στο ίδιο τμήμα κι εγώ είμαι μόνη μου;
Κι αν αυτή είναι η χειρότερη χρονιά που είχα ως τώρα;
Η Jana με έπιασε απο το χέρι σφιχτά ως απάντηση στις σκέψεις μου. Έπιασα με την σειρά μου την Madison κι εκείνη την Gabriel. Έτσι καλως ορίσαμε ουσιαστικά την καινούργια χρονιά. Θα δείξει στην πορεία κατά πόσο ήταν αποτελεσματικό..
...Υπέροχα.
Απλώς υπέροχα.
Δεν θα μπορούσε να αρχίσει καλύτερα αυτή η χρονιά.
Προχώρησα μέσα στην αίθουσα και βρήκα θρανίο σε μια καλή σχετικά θέση και ενώ πήγα να κάτσω, βλέπω ότι μόλις ετοιμαζόταν να καθίσει ένα αγόρι -απο οτι θυμάμαι απο τον αγιασμό , το ονομά του ειναι Dylan-στην αντίστοιχη καρέκλα από την έξω μεριά του ίδιου θρανίου που πήγαινα να κάτσω εγώ.
Πρέπει να μου κάνεις πλάκα. Σκέφτηκα.
L- Κάθισα πρώτη. Οπότε κρίμα, αλλά πρέπει να βρεις άλλη θέση.
D- Δεν το νομίζω
Είπε και κάθισε στην καρέκλα. Ήταν ψηλός με καστανά μαλλιά και ανοιχτά καστανά μάτια.
L- Βασικά δεν παίζει να χάσω τον χρόνο μου μαζί σου. Άμα θες να κάτσεις, δικό σου πρόβλημα
Κάθισα στην άλλη καρέκλα που ήταν δίπλα απο την δικιά του.
Γιατί πρέπει να είναι ΟΛΟΙ τόσο κόπανοι; Για ποιόν ηλίθιο λόγο πρέπει να είμαι μόνη μου στην τάξη ενώ όλα τα άλλα κορίτσια είναι μαζί;
Αυτή η χρονιά θα είναι απαίσια. Το βλέπω.
D- ουυ, κάποια έχει νευράκια πρωινιάτικα
L- ..
D- ηρέμησε και προσπάθησε να είσαι καλή μαζί μου. Θα καθόμαστε μαζί οολη την χρονιά ούτως ή άλλως
Είπε με ένα πονηρό χαμόγελο και ο ειρωνικός του τόνος το συνόδευε.
Με εκνευρίζει. Πολύ όμως.
Χωρίς καν δεύτερη σκέψη, πήρα τα πράγματά μου και μετακόμισα στο πιο απομακρυνσμένο θρανίο που μπόρεσα να βρω. Δυστυχώς, καθόταν καποιο άλλο αγόρι, αλλά φαινόταν πιο συμπαθητικός απο τον άλλον.
L- Εε, μπορώ να καθίσω εδώ ή περιμένεις κάποιον άλλον ή κάτι τέτοιο;
Boy- όχι, μπορείς να κάτσεις
Απάντησε με ένα χαμόγελο. Φαίνεται καλό παιδί και αφού δεν υπάρχουν άλλες κενές θέσεις, είμαι πολύ τυχερή που κάθομαι εδώ.
Boy- Είμαι ο Joe, χάρηκα
L- Laura, επίσης
Οκ, είναι καλό παιδί και τα σχετικά, αλλά άμα δεν θέλει να ξεσπάσω πάνω του, πρέπει να σταματήσει να μιλάει. Σύντομα όμως.
Ευτυχώς, μπήκε μέσα ο καθηγητής και σταμάτησαν όλες οι κουβέντες. Μας έδωσε το πρόγραμμα και τα βιβλία της χρονιάς και μας άφησε να φύγουμε.
Βγαίνοντας, πήγα να σηκώσω τη σακούλα με τα βιβλία και φυσικά μου έπεσε απο τα χέρια και όλα τα βιβλία έπεσαν στο πάτωμα. Μα φυσικά. Πώς αλλιώς θα έσπαγα το ρεκόρ της πιο απαίσιας μέρας στα χρονικά;
L- Γαμώτο!
Φώναξα.
Τότε, εμφανίστηκε μπροστά μου ο Dylan που είχε το χέρι του στον ώμο μιας κοπέλας. Ήταν πιο κοντή απο εμένα με μεγάλα μάτια και καστανά μαλλιά και δεν ήταν στο δικό μας τμήμα.
D- απαπα, πρόσεχε με αυτά Laura
Είπε χαμογελόντας ειρωνικά. Παρ'όλα αυτα ήρθε να με βοηθήσει.
L- Μπορώ και μόνη μου ξέρεις
D- Απλά είμαι υπερβολικά τζεντλμαν. Πες της Jade!
Λέει στην κοπέλα δίπλα του, κι εκείνη τον φιλάει χωρίς να ενοχλείται που ειμαι μπροστά, ξέρω γω..
Και ναι, θα μπορούσα να ζήσω και χωρίς αυτό. Αλήθεια τώρα, ποιός φασώνεται στη μέση του σχολείου; Προφανώς ψωνάρες τύπου Dylan και Jade..
ESTÁS LEYENDO
Realism is in fashion.
Fanfic"Και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα." Υπαρχει άνθρωπος που στα αλήθεια μισεί αυτή την φράση; Η Laura είναι μια κοπέλα 16 χρονών με μακριά ξανθά μαλλιά και μπλέ μάτια. Είχε τρείς κολλητές και έναν μεγαλύτερο αδερφό, 17 χρονών. Απο μικρή λάτρευε...