Laura's POV
Ολο το υπόλοιπο μεσημέρι δεν μπορούσα να καθίσω σε ένα μέρος χωρίς να σκέφτομαι περίπλοκα, ως συνήθως. Σκεφτόμουν το ραντεβού μου με τον Tomas, σκεφτόμουν τι να βάλω, σκεφτόμουν κατά πόσο όλο αυτό ήταν μια καλή ιδέα.. Όχι, πρέπει να σταματήσω! Τι με έχει πιάσει πάλι γαμώτο, ένα απλό ραντεβού είναι. Ψυχραιμία.
Πήγα στην ντουλάπα μου και προσπάθησα να βρω κάτι να φορέσω. Ακριβώς όπως το φαντάστηκα, δεν είχα τίποτα να βάλω. Απολύτως τίποτα.
Τελικά κατέληξα σε ένα τζιν και ένα κοντόπλατο πουλοβεράκι με τα μποτάκια μου. Πολύ απλό ντύσιμο, ξέρω, αλλά δεν θα τρελαθώ κι όλας..
Το βάψιμό μου δεν ήταν ούτε πολύ έντονο, ούτε πολύ ελαφρύ. Η μάσκαρα έκανε διπλάσιες τις βλεφαρίδες μου και το eye-liner αγρίεψε με όμορφο τρόπο το όλο μου ντύσιμο. Τέλος, έβαλα ένα ματ μπορντό κραγιόν στα χείλη μου και τα μαλλιά μου τα σγούρυνα ελαφρώς.Η ώρα είχε φτάσει. Έπρεπε να φύγω για να είμαι σίγουρη οτι δεν θα αργήσω και είχα να προλάβω και το αστικό στην ώρα του.
Φώναξα στον Luke οτι φεύγω και γρήγορα έφυγα προτού προλάβει να μου κάνει την γνωστή ανάκριση. Όχι οτι δεν θα τον ενημέρωνα αργά ή γρήγορα, αλλά δεν ήμουν έτοιμη τώρα για τέτοια κουβέντα.
Η αλήθεια είναι οτι μου φαίνεταο πολύ περίεργο το γεγονός οτι πηγαίνω να συναντήσω τον Tomas μετά απο ώρες σκέψης πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, και παρ'όλα αυτά τα κορίτσια δεν ξέρουν τίποτα για αυτό. Αυτό είναι πολύ τραγικό αν σκεφτείς οτι πάντα ξέρουν όλες τις λεπτομέρειες της ζωής μου.. Πάντα. Όμως αυτή την χρονιά, τα πράγματα έχουν αλλάξει. Μπορώ να το νιώσω αυτό. Δεν έχω σκοπό να τους πω κάτι, όμως. Είμαι ακόμα εκνευρισμένη μαζί τους.
...
Είχα πει στον Tommas να συναντηθούμε στα Mc-Donald's όπου είχαμε γνωριστεί. Ήταν το πιο εύκολο σημείο για να βρεθούμε, επειδή ξέραμε κι οι δύο ακριβώς που βρισκόταν και δεν χρειαζόταν περεταίρω πληροφορίες.
Έφτασα στο σημείο συνάντησης και έπισασα ένα τραπέζι, κοντά στην τζαμαρία. Είχα αρχίσει να εκνευρίζομαι που δεν είχε πάει πρώτος, αλλά προσπάθησα να συνέλθω. Τι έχω πάθει;Σε λιγότερο απο δυο λεπτά αργότερα,
Τ- Μα πόσο ρομαντικό, να κλείνουμε ραντεβού στο μέρος που γνωριστήκαμε
Είπε μεταξύ πλάκας και σοβαρού, ενώ μου έδωσε ένα λουλούδι, προς έκπληξή μου. Σοβαρά τώρα; Λουλούδι;
Τεελως πάντων, επέλεξα να μην μιλήσω. Απλώς το πήρα και χαμογέλασα ευγενικά. Άμα με ήξερε, θα καταλάβαινε οτι σιχαίνομαι τέτοιου είδους ρομαντικούρες.. Μου προκαλούν εμετό.
L- Θα μπορούσες να το πεις κι έτσι
Του λέω ειρωνικά μιλώντας-προτότυπο.
ESTÁS LEYENDO
Realism is in fashion.
Fanfic"Και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα." Υπαρχει άνθρωπος που στα αλήθεια μισεί αυτή την φράση; Η Laura είναι μια κοπέλα 16 χρονών με μακριά ξανθά μαλλιά και μπλέ μάτια. Είχε τρείς κολλητές και έναν μεγαλύτερο αδερφό, 17 χρονών. Απο μικρή λάτρευε...