Îmi încep ziua normal, mă trezesc dimineața la ora 7 și ma pregătesc pentru școală! Defapt îmi încep ziua cu stângul, datorită neatenției am pierdut autobuzul, întârziind la prima ora! Bine, aveam mate, iar pe o parte mă bucură întârzierea mea!
În șfârșit ajung la școală, puțin obosită, după acest "maraton de alergat" în această dimineață! Când intru în clasă, toți se uită ciudat la mine, începând să râdă. Eu las capul în pământ și merg în bancă! Peste câteva minute o voce plăcută mă face să îmi ridic capul.
-Bună!
-Bună!
-Ești nouă aici (am uitat să menționez, m-am mutat decurând la această școală) , eu sunt Nick!
-Da, sunt nouă. Mă numesc Karina, și nu cunosc mai pe nimeni aici!
-Ey, acum mă cunoști pe mine, o să îți prezint școala, și toate locurile noi!
-Mersi că ești așa drăguț cu mine! - Și tu ești drăguță și pari de treabă! La auzul acestor cuvinte cred că am roșit puțin! În fine, toată ziua m-am plimbat cu Nick peste tot, acesta mi-a vorbit despre el, am aflat că nu are frați si nici surori, iar părinții lui l-au abandonat când avea 5 ani, iar acum el locuiește cu bunica lui ! Am vorbit o grămadă, cred că am ajuns să îl simpatizez pe acest băiat! După terminarea orelor, Nick m-a condus acasă:
-Nu trebuia să te deranjezi să mă aduci acasă, veneam și singura.
-Dar nu e un deranj, chiar mi-a plăcut să petrecem așa de mult timp împreună, ești foarte simpatica!
- Mersi! Păi ne vedem maine, pa! - Ai grijă de tine, pa!
Stau în pragul ușii și îl văd cum se îndepărteaza, e așa draguț, așa simpatic și pare de încredere!
CITEȘTI
Ciudata
Teen FictionMda.....păi cum aș putea sa încep..numele meu este Karina (știu pare un nume ciudat, dar mi se potrivește) , am 14 ani, și locuiesc în New York!