Trecutul meu mă sperie-Capitolul 16

28 3 0
                                    

-Nick, somnorosule, trezește-te!!
-Ce e măi, lasă-mă să dorm!!
-Nick e deja ora 11, trezește-te, hai să mănânci și după vreau să mergem prin oraș! Numai noi doi, asta o să fie o zi doar a noastră!
-Dar nu vreau să mă trezesc! Mergem altădata!
-Aham..bine...Dormi singur atunci!!!
Mă ridic din pat, îmi iau în picioare papuceii mei mici și pufoși și ies pe ușa trântind-o!!
-Offf...Karina te-ai supărat?
Nu-i răspund la această întrebare și cobor în bucătărie! Acolo pornesc televizorul și dau pe muzică, îmi fac o salată de fructe care, cred că e gata în 5 minute și mă pun pe canapea așteptând ca Nick să-și facă simțită prezența! Și iată-l!
-Iubito, ești supărată?
Rezuf să-i răspund și îl ignor!
-Karina, te rog nu mă ignora așa! Știi că urăsc să mă ignore cineva, în special tu! Ok facem cu vrei tu! Merge unde vrei tu!
Tot nu vorbesc cu el! Mă ridic și vreau să merg la bucătărie dar Nick mă prinde de mână și mă trage către pieptul lui!
-Nick lasă-mă!!
-Acum vorbești cu mine supărici?
-Ha ha, ești foarte amuzant tu... Dă-mi drumul la mână!!
-Niciodată! Și într-o fracțiunde de secundă acesta și-a lipit buzele de ale mele! Yoy cât îmi plac săruturile lui!! Eu îmi închid ochii și mă las dusă de val, îi răspund la sărut mai dulce decât o face el, și ca să-l pedepsesc puțin, îl mușc de buza inferioară făcândul astfel să geamă puțin!
-Hi hi! Scuze!
-Cât de rea poți fi? Asta chiar a durut!
-Taci că o meriți!!
-Știu! Deci unde mergem acum?
-Păi eu vreau să-mi fac un duș și după mergem la shopping! Yey!!
-Nu, te rog eu ai milă! Nu vreau să mă plimb prin magazine!
-Haide, te rog!! O să fie frumos, o să probez multe haine!!
-Offf bine! Dar fac asta doar pentru că te iubesc așa mult!
-Yey și eu te iubesc! Sar în sus de fericire, și îi dau lui Nick un sărut scurt pe buze! Acesta îmi răspunde la sărut și după asta eu fug la baie și îmi fac un duș!
Ies din duș cu un prosop de mine și conștientizez că mi-am lăsat hainele pe scaunul din camera mea! Cât de zăpăcită pot fi? Aș ieși din baie, dar Nick este în cameră și îmi e puțin rușine să ies așa, având îl vedere că acel prosop nu era cine știe cât de lung! Îmi iau inima în dinți și îl strig pe Nick!
-Nick ești în cameră?
-Da scumpo, de ce?
-Am o problemă!
-Ce e, ai pățit ceva?
-Nu, sunt ok! Doar că mi-am uitat hainele pe scaunul din cameră și sunt doar în prosop! Mi le dai tu te rog!
-Doar în prosop spui?
-Da!
-Nu cred că pot să ții le dau!
-De ce nu?
-Sunt mult prea departe de mine! Vino tu și ia-le!
-Ce?? Nu vin așa acolo!
-Haide te rog! Jur că nu mă uit!
-Ăăă..b..bine...
Deschid ușor ușa și mă uit la Nick, acesta își ținea mână la ochi! Înaintez ușor și ajung la scaun fără a mă mai uita la Nick, care normal că și-a luat mâna de la ochi!
-Ești foarte frumoasă micuțo!
-Hey!!! Ai spus că nu te uiți!!
-Ăăă mi-a fugit mâna de la ochi!
-Aham! Și vrei să te cred?
-Ești....adică arăți...wow...pur și simplu m-ai lăsat fără cuvinte!
-Uff termină!! Îmi iau repede hainele și fug înapoi în baie! Închid ușa și mă lipesc cu spatele de ea, cred că am roșit! Yoy ce moment jenant! În fine, mă îmbrac repede (presupun că nu vă prea interesează cum sunt îmbrăcată, așa că nu vă irosesc timpul cu asta) , așa, ies din baie îmbrăcată totuși și îl văd pe Nick care se uită la mine cu un zâmbet pervers de al lui!
-De ce te uiți așa!?
-Așa cum?
-Așa, pervers!
-Eh, mi te imaginam goală!
-Băăă!!! Nu crezi că întreci măsura!
-Ok, ok! Gata! Sunt cuminte!
-Off ok! Tu ești gata?
-Da, trebuie doar să-mi schimb tricoul!
-Și o să faci asta aici?
-De ce nu? Ai ceva împotrivă?
-Păi...nu...
-Ok!
Nick își dă tricoul jos rămânând gol! Bine nu chiar gol pentru că avea blugii pe el, dar totuși era pe jumate gol! Hi hi pătrățelele lui erau așa evidente, fără să îmi dau seama roșisem la față exact ca un rac! Nick se uită la mine și râde, după care se apropie de mine, mă ia de mână și mă prinde de talie, apropiindu-mă de pieptul lui! Yoy, eram foarte roșie așa că am lăsat capul în jos, dar acesta mi-l ridică și mă sărută, apropiindu-se cu pieptul de pieptul meu! Nick își bagă mâna sub tricoul meu, începând să mă mângâie, aș vrea să-l opresc dar vreau să văd cât de departe poate merge! Acesta ajunge cu mâna la sutienul meu, atunci îl împing puțin!
-Nick, oprește-te!
-Ai încredere, nu o să fac nimic îți jur! Acesta mă sărută din nou, de data asta mult mai pasional , ajunge cu mâna la sutienul meu, dar nu-l desface, pur și simplu mă mângâie după care își retrage mâinile punându-le pe talia mea! (Cred că am înnebunit, nici eu nu știam că-s așa perversă, dar îmi place!!)
-Cât de tare îți bate inima micuțo!
-De ce nu mi-ai desfăcut sutienul?
-Vruiai s-o fac? O pot face și acum dacă e ceva!
-Nu, nu vruiam! Dar de ce nu ai făcut-o?
-Pentru că ți-am respectat dorința! O să fiu cuminte până când hotărăști și tu că vrei să facem asta!
-Ok! Mă bucur că nu te grăbești!
-Eu nu sunt așa, nu o să profit de tine și după să te las!
-De asta te iubesc eu!
-Și eu te iubesc micuțo!
-Ok, acum îmbracă-te și hai, că nu vreau să se închidă mall-ul!
-Off bine!
După o jumătate de oră ieș din casă, și ne îndreptăm sper mall! Pe drum noi făceam glume, ne jucam cu zăpadă, la un moment dat am căzut peste Nick, acesta m-a luat în brațe și m-a sărutat lung!! Toți se uitau la noi ciudat, dar nu ne păsa, eram doar noi doi și atât, restu' nu conta! Ajunși la mall, am mers prin toate magazinașele acelea mici, eu mi-am luat o grămadă de haine așa frumoase, iar bietul Nick era foarte obosit, se vedea pe fața lui! Așa că am hotărât să mergem la un film, el l-a ales, deci era clar că a fost un film horror! Ce pot să spun, m-am sperit de câteva ori, spre rușinea mea, dar de fiecare dată Nick a fost acolo și m-a luat în brațe! După film am hotărât să plecăm având în vedere că era deja 20 seara!
-Ce rău te-ai speriat la partea aceea cand i-a zburat capul tipului! Mor, nu mai pot de râs!
-Ha ha, foarte funny! Să știi că nu te mai las să alegi tu filmul de acum înainte!
-Ok, ok iartă-mă!
-Aha!
-Cine îi dă lui Nicky un sărut?
-Sigur nu eu!!
-Atunci îți dau eu!
Nick mă sărută și eu îi răspund, dar momentul nostru este întrerupt de un tip care apare de nicăieri!
?:-Dar vai, ce moment frumos!
N:-Cine ești tu și ce vrei?
?:- Hopa, avem tupeu! Îmi place de tine puștiu'! Dar mai mult îmi place de ea! (Arată către mine)
K: -Nick îmi e frică! Ce se întâmplă?
N: -Calmează-te Karina! Stai în spatele meu și totul va fi bine, crede-mă!
K: -Ok...
?:-Eu cred că nu va fi bine!!
Dintr-o dată mai apar doi tipi mari și urâți care vin spre noi! Inima îmi bate foarte tare, la fel și a lui Nick! Îl țin strâns de mână, nici el nu vrea să-mi dea drumul mie!
?:-Băieți, luați fata!
N: -Ce? Nici să nu vă atingeți de ea!!
?:-Ai tupeu puștiule, îmi place! Dar până când să fii pe placul meu complet ține asta!
Tipul acela îi dă un pumn lui Nick exact în stomac, acesta căzând jos!!
K: -Nuuu!!!! Nick!!!! Te rog lasă-l, nu ți-a făcut nimic! Te rog... Vreau să merg lângă Nick dar nu pot deoarece matahelele acelea două mă iau pe sus și mă duc într-o mașină mare, degeaba mă zbat eu, nu pot să scap din strânsoarea lor!!
-Nick!!!! Ajută-mă....te rog....Nick...
-K...Karina!!!! Las-o în pace!!
-Prea târziu puștiule, acum e a mea!
-Nuuu!!!! Karina te voi găsi îți promit!!!....Karina...
Nu îl mai văd pe Nick! Acum sunt într-o mașină mare, legată atât la mâini cât și la picioare! Țip dar degeaba, nimeni nu mă aude! La un moment dat unul dintre matahale se apropie de mine și îmi pune o bucată de stofă cu ceva pe ea la nas, astfel adormind.....

CiudataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum