Mă trezesc ca în fiecare dimineață la fel de leneșă și de somnoroasă, doar că în dimineața asta m-am trezit și puțin mai veselă având în vedere că eram cu capul pe pieptul lu Nick, iar acesta mă ținea strâns în brațe, ca în fiecare dimineață! Mă uit la el, iar acesta deja mă privește!
-Neața prințeso!
-Neața Nick! Mă uit puțin mai atentă la el și observ că nu are tricoul pe el, având în vedere că afară era încă iarna, iar în salon nu era așa cald!
-De ce te uiți așa la mine?
-Păi, Nick, aseară când am adormit tu aveai tricoul pe tine, iar acum....acum ești puțin cam dezbrăcat! Am spus eu roșind și uitându-mă la el cu niște ochi mari!
-Calmează-te micuțo! Nu am făcut cine știe ce prostii! Mi-am dat tricoul jos pentru că aseară, cum Tommy stătea între noi emana foarte multă căldură, și de aceea am ales să dorm fără tricou, plus mă mai încălzeai și tu micuțo!
-O...k.. Doar îmi pare puțin ciudat că tu ești aproape gol să zic așa iar afară sunt -15°C! Nu vreau să răcești, mai ales că nici acum nu te simți așa bine datorită ranei!
-Micuțo nu te îngrijora, voi fi bine! Deja mă simt bine, când mergem acasă?
-Ba nu ești bine, și nu vom merge așa repede acasă! O să plecăm când o să spună doctorul!
-Pff... Dar urăsc locul ăsta!
-Știu, nici mie nu-mi place, dar nu avem de ales!
-Cel puțin dacă ești tu lângă mine nu mă mai simt singur micuțo!
-Mă bucur atunci! Nick se ridică în șezut și mă trage către pieptul lui încă gol! Puteam să-i simt atât pătrățelele cât și pectoralii, erau așa solizi, puternici și protectori! Cred că am roșit enorm când am văzut în ce poziție eram amândoi!
-Mereu îmi place roșul din obrajii tăi iubito! A spus Nick și m-a sărutat fără a mai putea spune eu ceva! Era așa romantic, așa dulce! Adorma buzele lui! Când ne-am despărțit unul de celălat, Nick îmi prinse obrajii cu palmele lui și îmi spuse tare și răspicat:
-T-E I-U-B-E-S-C!!
-Ești dulce rău, și eu te iubesc! I-am spus și după l-am prins cu mâinile de obraji și eu la rândul meu și l-am sărutat reușind să-l mușc de buză, acesta a gemut puțin intrigandu-mă și mușcându-l mai tare, nevrând să-i dau drumul! Nick mă prinde de mână cu mâna sa dreaptă, iar cu cea stângă îmi prinde talia apropiindu-mă de pieptul lui încă gol! Simt cum un fior mă gâdilă ușor pe spate! Nick mă ridică în brațe, iar eu îmi pun picioarele în jurul taliei lui fără a ne desprinde din sărut, el mă pune pe pat și nu știu cum reușește să ajungă peste mine, mă sărută pe obraz, pe buze, pe gât, pâna eu îl împing realizând ce vrea să facă!
-Nick....
-Scuze, scuze!! Îmi pare așa rău! M-a luat din nou valul, sunt un prost!
-Unul mare... Dar ești prostul meu și te iubesc, e ok, doar te rog stăpânește-te puțin!
-O...k și eu te iubesc! Nick șe așează lângă mine în pat și mă întreabă:
-Micuțo, nu îți e foame?
-Ba da, puțin, dar ție?
-Cam așa!
-Mi-a spus doctorul că tu trebuie să mănânci ceva lichid și după să iei acele pastile (arăt cu degetul spre câteva pastile destul de mari care stăteau nostalgice pe o măsuță veche) și o să mai vină el prin vizită, să te vadă!
-Pff iar pastile!?
-Mda.. Dar o să le iei și obligat!
-Bine bine! Dar tot mi-e foame!
-Păi m-am gândit să merg la un restaurant și să iau o supă de pui la pachet! Vrei așa?
-Da, dar asta ar însemna să pleci de lângă mine pentru câteva ore! A spus Nick vizibil trist și îmbufnat!
-Da, dar merită! Nu te supăra te rog, îți jur că mă întorc cât de repede pot! Uite o să-ți țină Tommy de urât până mă întorc! I-am spus înmândui-l pe Tommy, care nici acesta nu vruia să plece din brațele mele!
-Sigur te întorci repede? M-a întrebat Nick cu o față de cățeluș plouat!
-Foarte repede! I-am răspuns luându-mi geaca de piele și sărutându-l ușor pe frunte! El m-a prins de mână și m-a sărutat luându-mă prin surprindere, după mi-a apus:
-Să ai grijă te rog!
-Știu! Te iubesc mult! Pa!!
-Și eu te iubesc micuțo! Mi-a spus Nick și după am ieșit pe ușă! Am început să alerg pâna la cel mai apropiat restaurant! Am ajuns acolo și m-am așezat la o masă, așteptând chelnerul!
CITEȘTI
Ciudata
Ficțiune adolescențiMda.....păi cum aș putea sa încep..numele meu este Karina (știu pare un nume ciudat, dar mi se potrivește) , am 14 ani, și locuiesc în New York!