Hmm... Vreau ca Nick să rămână cu mine! -Capitolul 32

20 4 0
                                    

        05:00 și eu nu am somn, îmi întorc privirea spre Nick, iar el doarme buștean, aș vrea să-l trezesc dar nu o fac, îl las să se odihnească știind că nu a mai dormit de zile întregi, se vedea pe fața lui că era foarte obosit, așa că l-am lăsat să doarmă liniștit! M-am ridicat încet din pat și am mers până la baie, m-am privit în oglindă și eram destul de palidă, iar părul meu s-a transformat din portocaliul acela de foc într-un gri cenușiu, oare de ce? Sper să-mi revin repede! După ce am ieșit din baie m-am îndreptat spre fereastră, priveam acel loc, era total diferit de lumea reală, de ceea ce eu cunoșteam, aici totul era liniștit și pașnic, fără atâta gălăgie în jurul meu, fără atâtea mașini zgomotoase, fără persoane idioate care vor să conducă o țară de nimic, locul ăsta e total diferit de tot! Nu pot să cred tot ce mi s-a întâmplat, până mai ieri știam că sunt o fată normală, iar azi sunt o prințesă a unui tărâm magic, inexistent fața de celelalte persoane, dar total existent pentru mine, e tărâmul meu, aici e viața mea, aici e familia care mi-a mai rămas, mă bucur așa mult că am un frate, și un unchi și cel mai mult mă bucur că am un iubit perfect, aș renunța la tot pentru el! Nu îl voi mai lăsa singur niciodată, și nu voi mai pleca de aici, m-am hotărât, o să rămân aici, să-mi conduc poporul și să-mi schimb viața, dar ar trebui să vorbesc cu Nick! Dacă el nu vrea să rămână aici, ce o să fac atunci? Nu pot renunța la el, dar nici la locul ăsta și nici la familia mea.. Off.... Trebuie să vorbesc cu el, neapărat....
Sunt întreruptă din șirul meu de gânduri de două brațe care îmi cuprind talia, iar două buze îmi sărută gâtul făcându-mă să surâd ușor!
-Ce face prințesa mea?
-Prințesa ta se gândește! Tu de ce te-ai trezit, Nick?
-Am simțit că nu mai esti lângă mine și m-am speriat puțin, apoi te-am observat la fereastră! La ce te gândeai?
-Nick... Uite... Eu nu vreau să mă întorc la viața mea normală, vreau să rămân aici, cu noua mea familie și să-mi conduc poporul, doar că am nevoie de tine, vreau ca și tu să rămâi aici, cu mine.... Dar nu te pot obliga să renunți la viața ta, la prietenii și familia ta... Nu știu ce să fac, te vreau aici..
-Pff.. Micuțo, normal că aș sta cu tine, aici, aș renunța la acea viață infectă, dar bunica mea... cu ea ce o să fac? Nu o pot aduce aici, nu ar putea înțelege povestea asta..
-Măcar dacă i-am putea explica, presupun că ar înțelege.. Te rog..
-Nu Karina, nu ar înțelege, o cunosc, aflarea acestei povești ar șoca-o..
-Și atunci ce facem? Ne despărțim așa...
-Nu, nu vreau să te pierd, dar nu vreau să o las pe bunica singură, nu se va descurca!
-Atunci o să pleci, o să mă lași singură..
-Nu! Nu as face asta, te iubesc crede-mă! Uite... O să vorbim cu bunica, măcar încercăm..
-Să sperăm că va înțelege!
-Off.. Te iubesc mă, foarte mult, nu aș putea să renunț la tine, sau să te las singură!
-Și eu te iubesc, mă!! Nu îmi termin fraza că Nick mă sărută apăsat, mușcându-mi buza inferioară, eu scot un mic sunet de durere, dar îmi place, mușcatul buzei este unul din lucrurile care mă extaziază! Nick mă ridică, eu punandu-mi picioarele după talia lui, neîntrerupand sărutul, totul era așa romantic încât ne-a cam luat valul pe amândoi, în situația în care Nick m-a pus pe pat și a ajuns deasupra mea, sărutandu-mă pe obraz, buze, gât și într-un târziu ajungând la piept, nu-l las să continue și îl împing ca mai apoi să-l sărut pe buze, el își strecoară mâna pe sub tricoul meu și ajunge la sutien, îl las să-și facă e cap știind că nu e prima dată când acționează așa, și nu se întâmplă nimic, dar acum, ceva e ciudat, nu îmi explic cum reușește dar îmi desface sutienul, în momentul acela îl împing și mă ridic în șezut.
-Nick, de data asta chiar ai exagerat!
-Iartă-mă! M-a luat valul rău de tot, doar că îmi era asa dor de tine, vroiam să te simt din nou! Îmi pare rău.. Sunt un prost, știu..
-Și mie mi-a fost dor de tine, dar nu în modul ăsta! În fine, sper să termini cu asta..
-O s-o fac, îți jur!
-Bine!
Nick mă ia din nou în brațe și mă sărută de data asta făcând doar atât, dar momentul nostru este întrerupt de Kail, chiar îmi era dor ca el să ne întrerupă!
Ka: -Bă! Veniți la masă!
N: -Bine mă că iar ne întrerupi, ieși afară!
Ka: -Nicky, mi-a fost așa dor de tachinările noastre!
N: -Mie nu!
K: -Gata băieți! Venim imediat Kail!
Ka: -Ok Karina! Pa Nicky, știi că eu te iubesc!
N: -Eu nu-s gay, așa că du-te dracu'!! Strigă Nick după Kail, care deja ieșise, eu mă abțineam să nu râd, dar nu m-am mai putut abține și am bufnit în râs!
N: -Tu de ce râzi mă?
K: -Mi-a fost dor de glumele astea!
N : -Ha ha.. Ce amuzant! Ce să zic!
K: -Taci și hai la masă!
Coborâm amândoi în bucătărie și ne asezăm!
Z: -Cum ai dormit scumpo?
K: -Foarte bine unchiule!
Z: -Mă bucur! Presupun că și tu, Nick, ai dormit mult mai liniștit acum!
N: -Într-adevăr!
M: -Raheea?
K: -Da Matt!
M: -Vrei să ne plimbăm mai târziu, să mai vorbim și noi?
K: -Sigur că da!
Z: -Ba nu!
K: -De ce nu, unchiule?
Z: -Păi dacă o să ieși e posibil să fii văzută ori de sclavii Zarei ori de ea însăși și atunci planul nostru se va duce de râpă!
K: -Mda.. Ai dreptate..
Z: -O să ai destul timp și de o plimbare, dar nu acum! Oricum cred că vei rămâne aici încontinuare, nu?
K: -Așa aș vrea, dar Nick ce va face?
Z: -Va sta și el aici, dacă asta te face fericită!
K: -Da, dar bunica lui, cu ea ce se va întâmpla?
Z: -Hmm... Nu știu! Dar e destul loc și pentru ea aici!
K: -Ok! Putem merge mai târziu s-o vedem?
Z: -Desigur! Dar aveți grijă să nu vă vadă Zara!
K: -Da! Mulțumesc unchiule!
După micul de jun, eu și Nick am mers în cameră și ne-am schimbat pentru a merge la bunica lui! Fiind gata am și plecat!

CiudataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum