Nu o să te mai rănesc, îți jur!-Capitolul 22

34 3 0
                                    


-Nick, Nick, Nickkkkk!!!!!!
-Ce e, unde arde?
-Nicăieri doar vruiam să te trezesc sunt așa entuziasmată și plină de energie, abia aștept să încep antrenamentul!
-Ce drăguță ești când ești așa energică! Nick mă cuprinde cu brațele lui enorme și mă sărută dulce, așa cum face de fiecare dată, îi răspund la sărut și apoi îl întreb scurt!
-Nu ți-e foame?
-Ba da, puțin, dar ție?
-Da, și mie! Fac un duș și mergem jos să mâncăm, ok?
-Cum spui tu iubito, tu ești șefa!
-Normal că eu! Îmi iau hainele și intru în baie! După o jumătate de oră ies de acolo îmbrăcată comod, cu o pereche de pantaloni strâmți, negri cu noanțe de alb, și un tricou lung și decoltat! Nick mă privește puțin apoi vine lângă mine și mă prinde de talie! Ochii lui de un căprui intens mă farmecă, mă pierd în ei, fără să îmi dau seama Nick mă sărută din ce în ce mai apăsat și pasional făcându-mă să surâd la fiecare atingere a lui!
-Gata, haide jos la masă, presupun că (,) Kail este deja treaz!
-Dar nu vreau să-l văd pe ăla!
-Nu mai face așa! Încearcă să fii mai politicos!
-Bine iubito, doar pentru tine o fac!

Coborâm în bucătărie unde, Kail ne aștepta deja cu masa gata!
Ka: -Neața lume!
K: -Neața Kail!
N: -Mda.. Neața! Spune și Nick pe un ton stins, fiind supărat de prezența lui Kail!
Ka: -Presupun că vă este foame!
K: -Foarte foame! Nick vino lângă mine!
N: -Normal că lângă tine veneam iubito! Doar nu ai vrea să stau lângă ăla!
Ka: -Nicky, cred că deja am ajuns să te iubesc ca pe un frate! I se aude glasul pițigăiat și amuzat al lui Kail care bufnește în râs, la fel ca mine de altfel!
N: -Eu te urăsc din ce în ce mai mult jur!
K: -Băieți gata! Mâncați o dată!
N&Ka: -Da șefa!
K: -Bun! Kail vreau să începem antrenamentul de la ora 13!
Ka: -De ce așa târziu?
K: -Pentru că trebuie ca eu și Nicky să-i facem o vizită bunicii lui! Nu te superi, nu?
Ka: -Nu... Dar când vii o să începem antrenamentul cu cel mai ușor lucru, acela fiind creearea unui scut enectro-magnetic pentru apărare!
K: -Ok!

După micul de jun eu și Nick am plecat lăsându-l singur pe Kail acasă!
Ajunși la bunica lui Nick am început să vorbim cu ea, atâtea chestii! Ea era sănătoasă tun, și veselă, se bucura să ne vadă, ne-a spus că i-a fost dor de noi! După ce Nick i-a reparat unul dintre radio-urile vechi (sau cel puțin a încercat să-l repare), ne-am luat rămas bun și i-am promis că o să ne revedem curând! Am pornit spre casă încet, nu ne grăbeam! Când am ajuns era deja ora 12:45 și m-am decis că trebuie să începem antrenamentul! Am intrat în casă și l-am găsit ce Kail lângă o masa, cu nu știu ce substanțe lângă el!
K: -Kail, ce sunt astea?
Ka: -Astea, dragă Karina, sunt poțiuni cu diferite substanțe, vreau să te învăț să le diferențiezi!
K: -Aham!
Ka: -Mda.. Fi atentă, eu plec pentru câteva minute, revin imediat, până atunci te rog să nu atingi nicio poțiune, unele îți pot provoca răni extrem de dureroase, crede-mă!
K: -Bine, Kail!

Acesta iasă pe ușa, iar dintr-un colț se aude vocea lui Nick, care mă striga disperat!
-Karina, micuța mea, unde ești?
-Aici jos, în subsol măi!!
-Iată-te! Ce faci aici, și ce sunt astea?
-Stai mă!! Nu le atinge! Sunt niște poțiuni aduse de Kail, sunt foarte periculoase, cică provoacă răni destul de dureroase!
-Ok! Deci nu le ating, dar te ating pe tine! Începe să râdă ca un psihopat și se apropie de mine, își așează mâinile ușor pe talia mea și mă sărută! Ca deobicei sărutul lui mă topește! Îl împing și îi spun:
-Nicky, dacă vrei să mă mai săruți va trebui să mă prinzi! Încep să alerg ca o nebună prin cameră, iar Nick aleargă și el! La un moment dat acesta mă prinde lângă măsuța pe care se aflau poțiunile, din neatenți eu îmi mut mâna reușind să vărs o poțiune cu un lichid negru și vâscos peste mână! Simt o mică usturime dar nu-i dau importanță, imediat lichidul de pe mână dispare și eu îmi văd de treaba, ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat! Mă întorc la Nick, care este deja în fața mea strângându-mă în brațe, îl sărut ca deobicei, asta devenind o obijnuință, dar una plăcută! Și ne întrerupe Kail, intrând cu viteză pe ușă și lovindu-l pe Nick, acesta răbuvnește și urlă la el!
N: -Ce dracu' intri cu o așa viteză, cine pula mea te aleargă?
K: -Nick, vorbește mai frumos și calmează-te!
Ka: -Lasă-l Karina, are dreptate, trebuia să vin mai ușor! Scuze Nick!
N: -Aha! Sigur! Data viitoare sigur te pocnesc jur!
Ka: -Ok Zorro calmează-te! Ăăă ... Karina..?
K: -Da!
Ka: -Spune-mi că nu ai atins aceea substanță! Arată cu degetul spre poțiunea care s-a vărsat peste mâna mea!
K: -Păi am vărsat-o din greseală, dar nimic mai mult! Am mințit normal, nu aș fi putut să-i spun că aceea substanță mi-a atins mâna, s-ar fi supărat rău, oricum nu am pățit nimic!
Ka: -Ok, dar te rog fi mai atentă, substanțele astea sunt periculoase!
K: -Bine, Kail! Începem?
Ka: -Da!

CiudataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum