Acel monstru... -Capitolul 24

29 3 0
                                    

           Îmi întind mâna pentru a căuta pătura cu care mă acopeream pentru că îmi era destul de frig, ciudat însă că nu o găsesc! Deschid ochii încet și îl văd pe Nick cu pătura în brațe dormind profund! Bufnesc în râs când îl văd cum arată, nu știu dacă m-a auzit dar în fine, am încercat să iau pătura de la el dar nu vruia să-i dea drumul nici în ruptul capului, a strâns-o mai tare în brațe și s-a întors cu spatele la mine! "Deci, așa faci!!" mi-am spun eu mie pe un ton malefic, apoi m-am ridicat ușor din pat, am luat paharul cu apă de pe măsuță și i l-am vărsat pe tot în cap lui Nick, acesta a sărit ca ars!
-Ce dracu' s-a întâmplat, plouă în casă?
-Poate! Am spus eu cu un zâmbet malefic pe față apoi începând să râd foarte tare! Nick s-a ridicat în șezut și s-a uitat la mine foarte serios, picăturile de apă din păr și expresia feței îl făceau să pară așa drăguț!
-De ce ai făcut asta, micuțo?
-Îmi era frig, și tu aveai pătura și nu o împărțeai cu mine, și m-am jucat puțin cu tine! Nu ești supărat, nu?
-Ba da! A spus Nick și s-a întors cu spatele la mine! Știam că trebuie să-l împac și m-am apropiat de el! Am început să-l sărut pe gât și să-l mângâi, luându-l apoi în brațe, acesta a zâmbit și s-a întors cu fața la mine, m-a sărutat ușor și mi-a răspuns la îmbrățișare!
-Nick, eu merg să-mi fac un duș, așteaptă-mă aici!
-Sau dacă am face un duș împreună?
-Ăăă... Duș împreună... Nu cred că aș vrea...
-Stai mă că nu ne dezbrăcăm de tot, facem duș în lenjerie, ceva gen ca la plajă, gândește-te că suntem la plajă și totul e ok!
-Bine, dacă tu spui!
-Stai calmă, nu o să fac nimic din ce nu vrei tu!
-Asta mă bucură!
Nick mă ia de mână și mergem în baie, el încuie ușa și își dă pantalonii jos, rămânând doar în boxerii, când l-am văzut așa am lăsat capul în jos și am roșit rău! El s-a apropiat de mine, mi-a ridicat bărbia cu două degete și m-a sărutat pasional! A reușit să-mi dea tricoul jos (aveam tricoul lui pe mine deci a fost ușor să mă dezbrace), m-a privit puțin și apoi a spus:
-Arăți minunat prințeso, nu înțeleg de ce te rușinezi așa repede!
-Nici eu nu știu! Și tu ești drăguț rău!
Nick nu mai spune nimic, doar mă ia de mână și mă trage după el în cabina de duș, pornește apa și o lasă să facă contact cu corpurile noastre! Părul lui ud și ciufulit arăta așa simpatic, bine, la fel ca părul meu de altfel! Nick mă ia în brațe și mă sărută apăsat jucându-se cu degetele pe abdomenul meu, eu chicotind la fiecare atingere a lui, îl mușc ușor de gât făcându-l să geamă de plăcere! Ne despărțim din sărut și Nick decide că vrea să se joace cu părul meu spălându-l ușor, normal că mă mai durea din când în când dar îmi plăcea cum are el grijă de mine! M-am jucat și eu cu părul lui ciufulindu-l apoi am ieșit amândoi din duș! Eu mi-am schimbat lenjeria și Nick a făcut la fel doar că el și-a luat și o pereche de pantaloni peste, în timp ce eu i-am "furat" o cămașă din dulapul lui, care venea perfect pe corpul meu!
-Îți stă super cu cămașa mea, micuțo!
-Hi hi! Știu! Îmi place ca ești mai înalt decât mine și că îți pot împrumuta hainele!
-Tu ești frumoasă indiferent cum arăți! Acum hai în bucătărie, îmi e foame!
-Ok!
-Stai puțin! O să mergi așa, cu cămașa aia pe tine, măcar închide nasturii!
-De ce să fac asta, mie îmi place așa!
-Da...dar...știi tu...Kail.. O să se uite la tine și știi cât de mult nu-l suport pe ăla!
-Yoy tu! Ești gelos Nicky?
-Mda.. Puțin.. A spus Nick frecându-și ceafa cu mâna dreaptă, am mers la el și l-am luat în brațe sărutându-l dulce, l-am calmat și am mers în bucătărie! Acolo Kail punea masa!
K: -Bună dimineața, Kail!
N: -Neața bă!
Ka: -Bună dimi....
      Kail a rămas surprins când m-a văzut doar în lenjerie și a roșit la față, uitând să-și termine propoziția, ba chiar a scăpat și farfuria cu mâncare din mână, noroc că am "prins-o" eu cu puterea minții și am levitat-o pâna la masă apoi am început să râd cu poftă văzându mutra lui Kail!
Ka: -K...Karina.. Arăți.. Adică...ești foarte....foarte frumoasă! Abia a reușit Kail să scoată câteva cuvinte, mă uitam la Nick care îl privea cu dispreț pe bietul Kail!
N: -Bă mută-ți privirea sau ți-o mut eu!
Ka: -Hai să te văd mă!!
N: -Bine mă! Nick se pregătea să-l lovească pe Kail dar l-am oprit eu la timp!
K: -Băieți gata! Kail mersi de compliment, iar tu Nick ești așa dulce, gelosul meu! Îi iau fața în mâini și îl sărut lung și pasional, totodată calmându-l, dar Kail ne întrerupe din nou!
Ka: -Karina, sper că nu ați făcut mai mult decât un sărut!
K: -Nu, dar de ce, nu am voie sau cum?
Ka: -Ba da mă! Dar tu nu poți rămâne însărcinată de la 16 ani pentru că o dată ce o zână ca tine și una speciala totuși este însărcinată de la vârsta asta nu mai poate da înapoi făcând ca fătul să se nască ori cu diferite probleme atât mentale cât și fizice, ori acesta poate fi normal dar mama sa moare la naștere deoarece fătul se hrănește din ea, o mănâncă din interior! Indicat ar fii ca o zână care mai este și prințesă să rămână însărcinată de la 18 ani!
K: -Wow! M-ai uimit! Mersi că mi-ai spus totuși acum, și poți sta calm oricum nu vruiam să facem ceva de acum!
N: -Poate tu iubito nu vruiai, eu cam da!
K: -Mai ai de așteptat doi ani iubitule și după ai voie!
N: -Căcat!
K: -Hai taci! Oricum nu te lăsam eu!
N: -Știu! Și te înțeleg! Îmi spune Nick și după mă sărută repede făcându-mă să tresar!
Ka: -Karina eu zic să mergi și să te schimbi sau eu nu voi mai fi răspunzător de ceea ce o să fac!
N: -Și ce dracu' ai de gând să faci Kail, dragă?!
K: -Nimic! Nu face niciunul nimic! Oricum vruiam să mă schimb, o sa vin repede, nu vă omorâți până atunci! Fug sus în cameră și mă îmbrac cu o pereche de blugi negri, și îmi iau un tricou transparent, văzându-se perfect prin el sutienul meu violet, (da, recunosc, îmi place că Nicky e gelos, îl face să fie și mai dulce, așa că vreau să mă joc puțin cu el și cu Kail) și în picioare îmi iau botinele mele preferate! Cobor în bucătărie și cei doi fomiști mâncau fără mine!
K: -Bă!! Lăsa-ți-mi și mie ceva!
N: -Normal iubito! Vino lângă mine, apropo arăți drăguț așa!
Ka: -Arăți minunat, nu doar drăguț!
N: -Bă tu chiar ți-o cauți?
K: -Nicky calmează-te! Vă mulțumesc amândurora, acum, hai mâncați și tăceți!

CiudataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum