**Hey tuturor!! La poza din media e Karina, știu că e cam târziu dar m-am hotărât să vă arăt cum o văd eu, e drăguță, nu? Bun, acum chiar nu mai am idei, help please!! Vă anunț de pe acum că acest capitol vă va plictisii un pic, dar vă promit că următorul va fi mai interesant! Deci să-i dăm drumul!!!**
În câteva momente coboară și Nick pe scări, așa leneș, în ritmul lui, ajuns jos se oprește și îl fixează cu privirea pe Kail apoi mă întreabă:
-Karina, cine-i tipu' ăsta și ce face aici?
-Nick, nu fi nepoliticos! El e Kail, e...păi cum să-ți spun... protectorul meu trimis de unchiul meu să mă prorejeze sau ceva! Spun bine Kail? Îl întreb întorcându-mă cu fața către el?
-Da, cam ceva, pe acolo ai uitat, trebuie să te învăț să-ți stăpânești puterile!
-O..k! Cred că o să fie greu!
-Nu neapărat, dacă o să mă asculți totul va fi ușor și o să înveți repede! Îmi spune Kail punându-și mâna pe umărul meu și începând să râdă!
-Ok! Deci du-te și alege-ți o cameră!
-Stai, stai, stai! Cum o cameră, el o să stea aici, cu noi? Mă întreabă Nick vizibil iritat!
-Da Nicky, o să stea aici, cu noi și așa casa era cam goală doar cu noi doi! Apropo Kail, el e Nick, iubitul meu, și el locuiește aici!
-Ok, sper să nu vă deranjez și mă bucur să te cunosc Nicky! Spune Kail chicotind și sărutându-mă pe obraz, apoi fugind la etaj, dar nu înainte ca Nick să-i spună câteva!
-Deci, dragă Kail! Îți spune de pe acum că doar iubita mea, Karina poate să-mi spună "Nicky", unu la mână și doi, dacă o să o mai atingi cu un deget măcar să fii sigur că nu o să-l mai ai! Spuse Nick împingându-l pe Kail!
-Te sfătuiesc, dragă Nicky, să nu-mi vorbești pe tonul ăsta și să nu mă împingi, cred că nu știi cu cine te pui!
-Și cu cine mă pun, mă rog?
-Cu un stăpân destul de important al focului! Spuse Kail și peste două minute din mâinile lui ieșea un foc mult mai mare decât al meu, căpătând noanțe de un albastru de metil, cam așa! Eu am rămas surprinsă, dar Nick nu schița niciun semn de frică pe fața aceea drăguță, doar l-am văzut cum și-a încleștat pumnii gata să îl lovească pe Kail! Atunci am început deja să mă sperii, și m-am dus lângă Nick luându-l în brațe și calmându-l!
-Gata băieți, terminața-vă! Kail du-te te rog în camera ta, fă-te comod, iar atunci când vrei poți veni aici să vorbim, vreau să știu atâtea despre tot!
-Ok Karina, cum spui tu! Kail și-a luat bagajul și a plecat sus, eu întorcându-mi privirea spre Nick, puțin încruntată!
-Nick, de ce ai reacționat așa?
-Pentru că tipul ăla deja mă enervează, de ce trebuie să stea cu noi?
-Pentru că el mă v-a proteja mai bine!
-Dar și eu te pot proteja micuțo!
-Știu, dar el știe ce face, noi încă nu ne dăm seama de ceea ce s-ar putea întâmpla pe viitor!
-O...k..
-Și acum, Nicky te rog numai fi așa dur cu el, pentru mine, fă un efort și încearcă să fii mai de treabă cu Kail! Îi spun eu lui Nick, uitându-mă fix în ochii lui și jucându-mă cu un deget pe buza inferioară, știind că astfel îl voi calma și înmuia puțin!
-Of... Bine! Dar următoarea dată când te atinge nu știu ce-i fac! Spuse el pe un ton foarte serios!
-Ok Nicky! Apropo ești așa dulce și drăguț când faci pe gelosul! Îi spun și eu la rândul meu, punându-i mâinile după gât și sărutându-l iar! Nick mă ia de talie și mă lipește de perete, acum eu nemai având unde să fug! Mă sărută apăsat și totodată pasional, mușcându-mi buza din când în când, eu gemând la fiecare mușcătură reușind astfel să-l intrig și mai tare! Printre acel sărut îl auzeam cum mormăie ceva, ca un "te iubesc", dar mai înfundat! Mă săruta tot mai apăsat și mai dulce, eu jucându-mă cu o șuviță din părul lui castaniu, dar...în momentul cel mai dulce...apare Kail!
-Kari...... Ăăăă îmi pare r...rău că v-am întrerupt.. Spuse el uitându-se în joc și surânzând!
-Frate, e a doua oară când ne strici momentul! I-o trânti Nick vizibil enervant, fiind totuși lângă mine, cu mâinile pe talia mea, și sărutându-mă încontinuare pe obraz din ce în ce mai apăsat! Îl sărut și eu pentru ultima dată pe buze și mă deslipesc de el îndreptându-mă către Kail!
K: -Hmm Scuze că ne-ai surprins așa Kail, ce doreai?
N: -De ce îi ceri tu scuze micuțo, el ar trebui să-și ceară scuze că ne întrerupe din nou!
K: -Urâtule taci, e vina noastră, trebuia să mergem în cameră! Îi spui eu lui Nick mergând lângă el și îl sărut ușor pe obraz, știu că asta îl calmează!
N: -Mă omori micuțo!
K: -Știu, știu, mă iubești, și eu! Nick mă ia în brațe și mă sărută din nou! Între timp îl aud pe Kail cum oftează și bate din picior, semn că vrea să terminăm!
N: -Karina jur că-l bat! Îmi spune Nick în șoaptă dându-și ochii peste cap!
K: -Calm Nicky, nu îl bați acum, mai târziu! Îi spun eu chicotind și mergând spre Kail! Deci, Kail, ce era așa important?
Ka: -Păi credeam că vrei să vorbim despre ai tăi!
K: - Da! Nicky, nu vii și tu lângă noi?
N: -Vin lângă tine, micuțo, nu lângă ăla!
Ka: -Mă bucur să-ți aud vocea suavă Nicky! Spuse Kail pe un ton de fetiță făcându-mă și pe mine să surând!
N: -Ha ha! Mă obosește sarcasmul tău! Iar tu, urâto de ce râzi?
K: -Parcă eram micuță, acum sunt urâtă? Spun eu pe un ton de copil mic făcând ochii mari!
N: -Ești micuța mea urâtă pe are o iubesc enorm!
K: - Ha ha! Ce repede te-ai scos! Îl sărut din nou, el răspunzând sărutului!
Ka: -Bleack!!! Scârboșilor!
N: -Karina ține-mă că-l bat!!
K: -Gata Zorro, calmează-te! Kail termină și tu!
K&N: -Bine Karina! Spun aceștia la unison uitându-se urât unul la altul!
K: -Bun! Kail spunse-mi despre locul acela, despre ai mei, despre unchiul meu, despre tot!
Ka: -Păi ținutul sau regatul tău, acum, este un loc minunat în care zace liniștea și pacea! Popoarele sunt unite și în toți anii aceștia am așteptat un semn de la prințesa noastră! Toate slugile și toți cavalerii palatului te căutau neîncetat în frunte cu fratele și unchiul tău!
K: -Stai puțin, frate?
Ka: -Da, ai un frate cu doi ani mai mare, îl chemă Matt și îți seamănă leit!
K: -Nu înțeleg! Dacă el este acolo, și este și mai mare decât mine, de ce nu a luat el locul meu pe tron!
Ka: -Karina, fratele tău a luat câteva căi greșite după ce au murit ai tăi, fura, omora oameni și alte chestii de care nu vreau să-ți spun, în fine, ideea e că el urma să ia tronul, dar cum a devenit așa rebel și ciudat, unchiul tău a decis să-i ia tronul și să ți-l dea ție, luându-i lui dreptul de a avea grijă atât de regat cât și de supușii săi!
K: -Și acum, Matt e bine?
Ka: -Da, și-a revenit complet, e schimbat, dar odată luat tronul nu-l poți da înapoi! La început Matt s-a enervat foarte rău, dar pe parcurs și-a dat seama unde a greșit și a ajuns din nou pe drumul cel bun, alăturându-se unchiului vostru în căutarea ta!
K: -Și cum v-ați dat seama unde sunt și ce fac?
Ka: -Păi în castel este o cameră în care se află o oglindă cu un diamant roșu pe ea, legenda spune că atunci când diamantul strălucește semnalează activarea puterilor unei persoane importante! Unchiul tău a luat oglinda și s-a uitat în ea, și așa a știu că ești aici, în siguranță decamdată, de aceea m-a trimis aici, să te învăț tot ce știu pentru a putea să te aperi singură! După ce inițierea va fi gata (căci așa o numisem) va trebui să ne întoarcem în regatul tău și să o învingem pe Zara, vrăjitoarea care îți vrea sufletul!
K: -Wow! Kail m-ai uimit! Toate astea sună a basm, unul care mă ține în suspans pâna la final!
Ka: -Știu, pare de necrezut, dar așa este, totul este adevărat!
N: -Și pe mine mă surprinde toată povestea asta! Dar îți jur micuțo că voi fi mereu lângă tine și te voi apăra cu prețul propiei mele vieți!
K: -Ești așa dulce! Dar m-ai apărat o dată și te-ai rănit astfel, nu vrea să te mai rănești!
N: -Nu-mi pasă! Aș face orice pentru tine micuța mea!
Ka: -Aham... Deci tu ai fost cel care a omorât unul din sclavii Zarei!
N: -Da, de ce?
Ka: -Ești foarte vestit în regatul nostru, fiind singurul care i-a omorât pâna acum un sclav! De aceea unchiul tău, Karina, m-a trimis doar pe mine aici, să te protejez, știa că și Nicky are grijă de tine!
K: -Mereu mă pot baza pe Nicky al meu!
N: -Mereu sunt aici pentru scumpa mea! Nick mă sărută la fel de dulce ca și pâna acum, dar... Kail ne aduce din nou cu picioarele pe pământ!
Ka: -Bun, acum că știi povestea! Vreau să văd care puteri ți-au apărut!
K: -Este plăcerea mea! După care îmi ridic mâinile și pocnind din degete mâna dreaptă îmi este învăluită în totalitate de foc, un zâmbet sadic apărându-mi pe față! M-am uitat la Nick si acesta râdea și el la rândul lui, apoi am adus un pahar cu apă de pe masă în mâna lui Nick, și am ridicat mâna stângă aducând apa asupra focului care aprindea covorul, pus acolo de mine intenționat, normal! După mă uit la Kail care părea impresionat și îi spun:
K: -Doar pe acestea trei le-am descoperit!
Ka: -E ok! Doar că mai trebuie să mai descoperi cum să stăpânești aerul, cum să poți vindeca rănile, cum să-ți creezi un scut de protecție în jurul tău, cum să folosești atât focul cât și apa, cum să poți aduce oamenii în transă, cum să poți devenii invizibilă și cum să poți citii gândurile!
K: -Cred că faci mișto! Sunt atât de multe de învățat!
Ka: -Știu, dar voi fi eu aici și te voi ajuta cu siguranță!
N: -Și eu o să fiu lângă tine micuțo!
K: -Vă mulțumesc amândurora! Le spun și mă duc lângă Nick, mă așez pe genunchii lui și îl sărut dulce, el îmi răspunde la sărut și mă mângâie pe spate! Ne oprim puțin și îi spun:
K: -Nick, cred că ar fi mai bine să mergem sus, în camera noastră!
N: -Bine micuțo!
K: -Kail dacă îți e foame mănâncă ceva din frigider, și culcă-te, vom începe antrenamentul mâine!
Ka: -Gata șefa, cum spui tu! Noapte bună!
K: -Noapte bună și ție!
Nick mă ia în brațe (în stil mireasă) și urcă scările! Ajuns în cameră acesta mă pune pe pat și cu mișcări mari reușește să ajungă deasupra mea, umplându-mi fața cu săruturi scurte și rapide! Îmi așez maine după gâtul lui, la fel fac și cu picioarele pe care le așez în jurul taliei, și îl trag spre mine sărutându-l pe obraz, pe buze, pe gât ajungându-i la piept, îl dau tricoul jos cu mișcări lente, acesta rămânând din nou gol pe jumătate! Îl mângâi pe piept și el mă mângâie când pe picior când pe spate, neîntrerupând sărutul, Nick mă mușcă de gât, eu gemând de plăcere , ceea ce îl intrigă și mai tare, acesta începând să mă sărute mai apăsat, cu mult mai multă tandrețe până când îl opresc eu!
-Nick..Nick gata! Mergem prea departe! Stăpânește-te!
-Asta fac! Ai încredere nu-ți făceam nimic, știam unde să mă opresc, doar te sărutam micuțo! Calmează-te!
-Părea un sărut mai pasional, mai altfel!
-Da știu! Dar stai calmă, nu te oblig să faci ceva ce nu vrei puls avem tot timpul din lume micuțo!
-Off..bine! Te cred! Acum hai te rog să ne culcăm, vreau să fiu odihnită pentru mâine, nu vreau s-o dau în bară!
-O să fii perfectă știu asta! Acum vrei să-ți spun o poveste micuțo!
-Da, te log! I-am spus eu cu o voce de copil naiv și râzgâiat, punându-mi capul pe pieptul lui și luându-l în brațe! Nici nu am auzit jumătate de poveste că am și adormit visându-l pe Nick ca de fiecare dată!
CITEȘTI
Ciudata
Teen FictionMda.....păi cum aș putea sa încep..numele meu este Karina (știu pare un nume ciudat, dar mi se potrivește) , am 14 ani, și locuiesc în New York!