Posibil diferită-Capitolul 3

68 4 0
                                    

         Intru în casa mereu goală, fără părinții mei care mai mereu lipsesc de acasă! Merg sus în camera mea, îmi fac un duș, și ma îmbrac lejer, cu o pereche de pantaloni scurți de culoare vișinie, și cu un tricou negreu pe care scria "Devil never cry"! Îmi plac culorile acestea, mai închise, care nu ies în evidență! Eu sunt o fire mai timidă, mai diferită, posibil și sadică, adică îmi plac asemenea chestii, îmi plac filmele și poveștile horror, îmi plac lucrurile paranormale, îmi place să desenez cranii, schelete, oameni fără cap sau fără anumite membre..Mă pot considera poate și atee, știu mulți m-ar putea judeca, dar e problema lor, eu am concepția mea, aceea că, dacă așa zisul Dumnezeu ar exista ar face lumea asta mai frumoasă, fără criminali, fără hoți, fără violuri, și fără atâția politicieni de căcat care, cică vor să ajute țara dar defapt trăiesc bine mersi pe banii oamenilor nevinovați! Urăsc asemenea oameni, cu nenumărate fețe, mă scârbesc pur și simplu! Tind mai mult să cred că Satan are poate chiar mai multă "grijă" de noi, decât Dumnezeu! Ce să mai zic, îmi place să mă tai pe mâini, știu, mă credeți ciudată, poate psihopată, anormală, dar nu e așa, eu mă tai pentru a mă elibera să zic așa, atunci când nu mă simt bine, când sunt trădată, când nu mai sunt aceeași eu, simt nevoia să mă tai, mă gândesc că, mai bine decât să rănesc persoanele pe care le iubesc enorm, chiar daca poate m-au dezamagit, mai bine mă rănesc pe mine, știind că mă doare pe moment, dar o să treacă... După toată această gândire aprofundată mi se face foame! Merg în bucătărie să îmi fac ceva de mâncare, chiar dacă nu știu să gatesc mă descurc cât de cât! După cină, merg în camera mea, îmi bag căștile în urechi și ascult "Skillet-Hero", rock-ul mă definește! Într-un târziu adorm cu căștile în urechi, visând o altfel de lume!

CiudataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum