Sunt mult mai puternică acum!-Capitolul 23

21 4 0
                                    

          A trecut deja o lună de când eu și Nick am decis să luăm o pauză, mă simt destul de rău, presupun că la fel și Nick! Niciunul din noi nu a mai ieșit din camera, am aflat de asta de la Kail, care venea zilnic la mine în cameră pentru a-mi aduce ceva de mâncare, și pentru a continua antrenamentele, era de înțeles că nu mâncam nimic, dar gestul conta! Mereu îl întrebam de Nick, ce făcea, dacă era bine, și de fiecare dată Kail mă îngrijora tot mai tare! Îmi spunea că Nick arăta groaznic, la fel ca și camera lui, care era un dezastru total, haine aruncate peste tot, patul era cu susul în jos, iar mirosul era infernal, cică Nick stătea într-un colț al camerei sale întunecate și plângea încontinuu, bine, și eu făceam la fel zilnic, mă gândeam la el, îmi era dor de el, dar dorul va dispărea în câteva zile pentru că o să termin antrenamentul, mai am de învățat doar cum să pot citi gândurile, asta ar putea fi ușor, în rest, toate puterile le stăpânesc perfect, sunt mândră de mine cu toate că a fost cam greu de învățat atâtea, Kail mă întrerupe din șirul meu de gânduri!
-Gata de antrenament, prințeso?
-Ca de fiecare dată Kail! Nick ce face?
-Groaznic, acum cinci minute am fost în camera lui și era distrus crede-mă, nu mai mănâncă de două săptămâni trebuie să mergi la el! Apropo de asta, ar trebui să-ti spun ceva!
-Păi spune-mi!
-Nu acum, după ce ne întoarcem și atunci o să și mergi să vorbești cu el!
-O..k! Cum spui tu!
-Bine! Acum teleportează-ne în pădure!
-Imediat!
Zis și făcut! Am ajuns în pădure foarte repede! Fiind deja primăvara, pădurea arăta minunat, florile își făceau ușor apariția, la fel ca și păsările călătoare, iar vremea începea să se încălzească, trezind la viața micuțele animale ale pădurii! Eu și Kail am mers în vechea și neschibata noastră poiență și ne-am așezat jos, pe iarba puțin rece de la roua dimineții!
-Bun, Karina ascultă-mă!
-Te ascult!
-Golește-ți mintea total!
-Mmm cred că e gata!
-Închide ochii și concentrează-te perfect pe persoana căreia vrei să-i auzi gândurile! Cum sunt doar eu aici concentrează-te pe mine!
-Bine! O să încerc!
Deci îmi golesc mintea, îmi închid ochii și mă concentrez pe Kail, cred că încep să aud ceva, un murmur, dar încetul cu încetul înțeleg din ce în ce mai bine ce gândește Kail....îi este foame!
-De ce râzi prințeso?
-Serios Kail, îți e foame, la asta te gândești acum? L-am întrebat eu pe Kail chicotind și dându-mi o palmă ușor pe frunte!
-Ce vrei, chiar îmi e foame, plus gândurile nu pot să mintă!
-Bine atunci, asta a fost tot?
-Da! Acum știi să-ți controlezi puterile perfect! Sigur o vom învinge pe Zara! Sunt enorm de mândru de tine!
-Mă bucur! Și mulțumesc pentru ajutor, fără tine sigur aș fi fost moartă de mult! Now go home!
-Karina stai!
-Ce e? Ce s-a întâmplat?
Kail mă prinde de mână și mă oprește în loc! Dintr-o dată îi aud vocea, dar buzele lui nu se mișcă, e ceva ciudat aici..."dăă Karina, Kail vorbește cu tine prin telepatie, cât de idioată ești?"
Se pare că și subconștientul meu e mult mai deștept și calculat decât mine! "Da, ai dreptate, am uitat!" Mi-am spus eu mie, apoi m-am concentrat pe Kail, care îmi spunea:
-Karina, nu te mișca! Am auzit un zgomot dintr-un tufiș, și simt o prezență destul de rea și enervantă!
-Cine poate fi?
-Nu știu, dar nu ești în stare să te lupți cu el, așa că teleportează-ne acasă!
-Bine!
Ne-am teleportat în camera mea, l-am îmbrățișat pe Kail, iar acesta a vrut să iasă din cameră pentru a merge la baie dar l-am împiedicat!
-Kail, stai! Parcă trebuia să-mi spui ceva!
-Da, credeam că ai uitat!
-Ey bine nu am uitat, acum spune-mi!
-Off Nick....
-Da, ce e cu el?
-Păi .... m-a rugat să-i aduc țigări de fiecare dată când vin la el, și fumează destul de mult, arată groanic și mă îngrijoarează deja!
-Kail tu ești nebun? De ce dracu' i-ai adus porcăriile alea?!!
-Păi m-a rugat, și am crezut că o să vrea una sau două, apoi se va opri, dar nu era așa!
-Bine! Ieși din cameră, vorbim noi mai târziu!
I-am spus fraza asta lui Kail pe un ton destul de serios, iar el a ieșit fără a mai spune ceva! Uff!!! De ce toți din casa asta sunt așa imaturi? Am strigat așa tare încât și Tommy s-a speriat de mine! Am mers la el și l-am luat în brațe pentru a-l calma puțin, apoi am ieșit din cameră cu el după mine! Ajunsă la bucătărie am luat un bol în care am pus puțină supă, și am mers în camera lui Nick, am bătut la ușă dar acesta nu reacționa în niciun fel!

CiudataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum