Nu am putut să dorm toată noaptea! Mă foiam de pe o parte pe alta încercând să uit că eu... eu nu mai am părinți... Nu pot să cred una ca asta..De ce?? De ce tocmai mie să mi se întâmple, nu am făcut nimic rău nimănui... De ce părinții mei?...
Mă ridic din pat și încep să mă plimb prin camera, încercând să nu-l trezesc pe Nick care dormea așa profund! La un moment dat au început să-mi apară atâtea amintiri cu părinții mie, îi iubeam așa mult și dacă aș putea să dau timpul înapoi, să le spun să nu urce în acel avion idiot aș face-o sigur!! Cred că am lăsat câteva suspine să îmi fugă din glas, iar Nick m-a auzit, tresărind a venit și m-a luat în brațe!
-Ce faci aici micuțo, și de ce plângi?
-Părinții mei....Am reușit cu greu să scot aceste cuvinte pintre toate sughițurile și suspinele provocate de plânsul ce mă apucase!
-Vino aici! Nick mă așează cu capul pe pieptul lui! Calmează-te, te rog, mă doare să te văd așa! Îți jur că totul va fi bine!
-Îi iubeam Nick, mult! Chiar dacă mai nou nu mai petreceam atâta timp împreună, tot îi iubeam, erau totul pentru mine... Nu vruiam să-i pierd așa..
-Calmează-te! Ei încă te iubesc, și sunt acolo, sus, iar ei acum au grijă de tine, la fel ca și mine! Nu voi permite nimănui să-ți facă ceva rău! Acum te rog eu linișteste-te, mă doare să te văd așa!
Nick mă strânge tot mai tare în brațe și simt cum o lacrimă îi cade pe obrazul meu făcându-mă să mă uit la el! Plângea și el, dar mai subtil decât mine! Îl iubesc așa mult! E singurul pe care îl mai am acum! După vreo două ore în care am stat îmbrățișați Nick mă sărută pe frunte și mă întreabă:
-Karina ești bine? Te-ai liniștit acum iubito?
-Aham...s..sunt puțin mai bine cred...
-O să trecem peste asta împreună îți promit!
-Te iubesc mult Nick! Îți mulțumesc că ești lângă mine acum!
-Și eu te iubesc micuța mea! Acum hai să dormim că e 3 noaptea și ești foarte obosită!
Nick mă ridică în brațe și mă așează în pat, punându-se lângă mine, și luându-mă în brațe, reușind astfel să mă sărute pe gât! Îmi place că e așa tandru, atent, dulce cu mine, îl iubesc atât de mult încât nu pot descrie...
-Totul o să fie bine crede-mă!
Cu o ultimă replică Nick mă liniștește putând astfel să adorm și eu!
Mă trezesc destul de amețita, și observ că Nick nu mai este lângă mine! Încerc să mă ridic din pat, dar datorită amețelii cad și scot un țipăt care îl face pe Nick să intre pe ușă cu o mare viteză, trântind ușa camerei!
-Karina, ești bine, ce s-a întâmplat?
-Nimic, sunt ok, doar am căzut puțin! Spun eu chicotind!
-Domane ce m-ai speriat, să nu mai faci niciodată asta!!
-Bine, bine! Dar tu unde ai fost?
-Eram la bucătărie să-ți pregătesc micul-de-jun, știu că ai nevoie de asta!
-Ești dulce rău! Atunci eu merg și fac un duș, și ne vedem jos!
-Ok! Dar mai întâi sărută-mă!
-Și dacă nu vreau?
-Nu ai de ales! Spune Nick și se apropie de mine sărutându-mă fără voia mea!
-Hei!!! Nu-i corect ce faci! Trebuie să mă răzbun! Îl sărut și eu la rândul meu pe Nick, mușcându-l astfel de buza inferioară!
-Auu asta a durut măi!
-Hi hi, știu! Acum ieși!
-Ok ok! Paaa!
-Pa!!
După ce Nick mă lasă singură, îmi aleg câteva haine din dulap, care îmi plac mult, și merg în baie!
Ies din baie mai liniștită ca niciodată! Mă îmbrac lejer și totodată confortabil! Îmi deschid telefonul și văd data de azi, este 24 decembrie, adică AJUNUL CRĂCIUNULUI!!!! Nu pot să cred cât de repede a trecut timpul alături de Nick, și câte s-au întâmplat în tot acest timp! Cearta cu Nick, spitalul, accidentul cu părinții mei..atâtea și atâtea care mi-au făcut rău, dar am trecut peste cu ajutorul lui Nick, el e singurul în care mai am încredere, e singurul pe care îl iubesc mai mult decât orice, și îi sunt recunoscătoare toată viața pentru că este lângă mine acum!
M-am oprit din gândit și am coborât repede scările țipând ca o nebunaă că "E Ajunul Crăciunului!!!"
-Nick, Nick, Nick!!!
-Ce e mă?
-Tu îți dai seama că astăzi este Ajunul Crăciunului?
-Da, știam!
-Cum "știai"? Mie nu ai putut să îmi spui mai devreme? Trebuie să mergem la cumpărături, să cumpărăm un brad mare, și decorațiuni, cu luminițe, multe luminițe, și cozonaci, și prăjituri, și mâncare, multă mâncare, și cadouri, mai multe cadouri, pentru tine, pentru bunica ta și pentru părinții mie....nu..nu pentru părinții mie, ei nu mai sunt, ce aș putea face acum cu cadourile... M-am întristat foarte repede când m-am gândit la asta, cred că Nick a văzut lacrima care îmi fugea de sub geană și a venit la mine și m-a luat în brațe!
-Nu mai plânge te rog! Ok, o sa mergem la cumpărături, și o să luăm cadouri, multe, pentru toată lumea, și mâncare, știi cât de înfometat pot fi eu!
-Hi hi, da știu! Am spus chicotind și sărutându-l pe Nick pe obraz! Dar bradul, și decorațiile?
-Totul s-a rezolvat micuțo! Am vorbit cu prietenii noștri și le-am spus că o să facem toți Crăciunul la tine acasă! Sper că nu te superi!
-Cum aș putea să mă supăr, o să fie cea mai tare noapte, plus chiar am nevoie de așa o schimbare! Dar casa nu a aranjată în niciun fel!
-De aceea ți-am spus să te calmezi, am vorbit cu James și Erika și le-am spus să își facă de cap cu casa ta! Urma, ca după ce mănânci să mergem la tine acasă să vedem ce au făcut ăia doi!
-Yyyy ești dulce rău de tot! Te iubesc așa mult! Sărută-mă!
Nick nici nu mai stă pe gânduri și vine lângă mine, unindu-ne buzele îl cel mai dulce și tandru sărut ever! Yoy mă topesc când mă sărută el!
-Ok, am mâncat acum mergem?
-Du-te și schimbă-te până vorbesc eu cu bunica!
-Ok!
Urc scările cu viteză, intru în camera mea trântind ușa de perete, îmi deschid dulapul și îmi aleg o pereche de jeanși negri, rupți, un flanel pufos de culoare mov, peste îmi iau jacheta de piele, iar în picioare ghetele mele preferate! Îmi întind părul cu placa, dându-i o formă monotona, ca vremea de afară! Cobor scările și îl văd pe Nick cum mă așteapta în pragul ușii!
-Arăți minunat micuțo!
-Mulțumesc! Mergem?
-Chiar te rog!
Nick îmi deschide ușa, iar eu ies nerăbdătoare din casă pentru a vedea cât de frumos era totul, peisajul ăsta de iarnă mă bucură enorm! Fulgii care cad veseli și jucăuși pe părul meu îmi oferă o stare de bucurie, făcându-mă să arăt ca faimoasa Crăiasă a Zăpezii! Vremea asta mă bucură așa mult încât nu pot sta într-un singur loc, alerg dintr-o parte în alta ca o nebuna care nu a mai văzut până acum zăpadă!
-Ești mai rău decât un copil mic! Spuse Nick, vizibil sarcastic!
-Serios? Ia vino aici!! Fug spre Nick, și îl iau în brațe reușind astfel să dau cu el jos, în zăpada uriașă! Acum stăteam deasupra lui, pentru a-i împiedica orice mișcare!
-Acum mai sunt un copil mic, hăă?
-Da! Spuse Nick sarcastic, știind că mă enervează răspunsul lui! Dar, într-o fracțiune de o secundă, Nick face o mișcare de a lui, reușind să mă pună la pământ, acum el stând peste mine!
-Așa e mult mai bine micuțo!
-Mda, taci o dată și dă-te jos de pe mine!
-Și dacă nu vreau!?
-Te bat!!!
-Sunt tare curios să văd cum o să faci asta!
-Așa!!! Reușesc să-l dau pe uriașul ăla de pe mine și încep să dau cu zăpadă în el până când am obosit și m-am așezat lângă el, pe zăpada rece!
-Ok, ai câștigat micuțo!
-Mereu câștig!
-Ți-am spus vreodată cât de mult te iubesc?
-Nu, niciodată!
-Atunci o spun acum: te iubesc mult, enorm de mult, nu știu ce m-aș face fără tine frumoasa mea!
-Huuu, câtă vrăjeală pe tine, "ulâtule"!
-Nu-i vrăjeală, chiar te iubesc, jur asta!
-Și eu te iubesc mult!!
Ododod ce moment frumos între noi, dar gata cu dulcegăriile! Mai merge puțin, ne mai jucăm cu zăpada cea albă, sau cu fulgușorii ăia mici care cad așa veseli, și într-un final ajungem la casa părinților mei, mă opresc în fața porții și mă pierd printre gânduri și amintiri!
-Ce s-a întâmplat micuțo?
-Nick, îmi este frică, am atâtea amintiri cu părinții mei în casa asta, nu pot să descriu starea pe care o am, doar îmi e frică!
-Of of micuțo! Toate amintirile astea vor rămâne aici în casa asta, și mai important vor rămâne aici (Nick arată cu degetul spre inima mea), niciodată nu o să uiți aceste amintiri crede-mă, iar eu îți voi fi aproape mereu! Acum hai să intrăm!
-Mulțumesc Nick că mă faci să mă simt mai bine!
Am intrat în casă și am rămas total surprinsă, livingul era decorat așa frumos, în toată casa mirosea minunat, masa era aranjată mirific, iar bradul...bradul era nemaipomenit, era un brad mare, de un verde stărlucitor, plin cu globulețe, beteală și luminițe, arăta totul ca de basm!
-Wow, Nick, totul arată....m-ai lăsat fără cuvinte!
-Mă bucur că-ți place, înseamnă că James și Erika s-au descurcat destul de bine!
-Foarte bine! E așa frumos totul!! Dar ei unde sunt acum?
-Au plecat acasă pentru a se aranja și ei puțin, o să vina la ora 21, cu mai mulți prieteni, și o să începem party-ul! Spunând asta Nick începe să danseze de nebun prin casa, ascultând o muzică imaginară! Mă prinde de mână și mă trage spre el pentru a dansa amândoi un vals mai ciudat!
-Băi te drogași sau ce ai?
-Da, mă drogai! Tu ești drogul meu micuțo!
-Atunci te las să te droghezi cu mine, dependentule!
-Atât vruiam să aud!
-Nick, stai mă, lasă-mă jos!! Nick!!!
-Taci, știu că îți place!
Acesta mă ia în brațe, mă duce la mine în cameră și mă pune în pat venind lângă mine! Nick se uită la mine preț de câteva minute și fără să observ buzele noastre se unesc într-un sărut perfect!
-Bă nu mă mai mușca de buză, mă doare!
-Știu asta, și îmi place!
-Da? Dar asta îți place? Atunci mă prin cu mâinile de gâtul lui Nick, reușind astfel să-l trag mai aproape de mine, putând să-l mușc de gât!
-Auch asta chiar a durut, micuțo! Acum sărută-mă ca să îmi treacă!
-No bini! Nici nu termin fraza că Nick mă prinde de talie și mă lipește de perete, sărutându-mă oarecum forțat, dar îmi place! Buzele lui sunt așa dulci, așa speciale, nu le-aș putea înlocui niciodată!
-Nu știu ce m-aș face dacă te-aș pierde, micuțo!
-Probabil ți-ai găsi altă "micuță"..
-Cred că glumești! Nimeni nu te-ar putea înlocui, ești perfectă, ești de neînlocuit iubito! Te iubesc enorm de mult!!
-Cât poți fi de dulce!! Și eu te iubesc ulâtule!
Nick mă sărută din nou, dar acum mă umple de săruturi scurte și dese!
-Ok deja devii minunat! Acum lasă-mă să-mi fac un duș și să mă fac frumoasă pentru invitații noștri și pentru James!
-Aha, pentru James, bine atunci! Să te iubească el!
-Nu, nu, nu, doar glumeam, gata scuze! Vreau ca tu să mă iubesti!
-Offf o fac chiar dacă mă omori tu uneori!
-Sărută-mă!!!
Nick îmi îndeplinește dorința și mă sărută mușcându-mă de gât destul de tare, putând să îmi lase un mic semn!
-Caninbalule! Te iubesc acum ieși mă!!!
-Te iubesc prințeso! Pa!!
În sfârșit iasă din camera, eu merg îmi caut o rochiță drăguță în care pot sta în casă fără să îngheț de frig și intru în baie! Ies de acolo după o jumătate de oră arătând minunat! Aveam rochița aceea frumoasă pe mine, o pereche de ghete de culoare mov cu ținte, părul mi l-am ondulat destul de accentuat pentru a se observa, m-am machiat cât de cât subtil și am coborât jos! Acolo Nick era pe canapea uitându-se la televizor, când m-a văzut a rămas ceva gen: WOW!
-Ă...ă...Arăți ...chiar arăți minunat iubito, ești atât de frumoasă!
-Hi hi, nici tu nu arăți așa rău! Acesta fiind îmbrăcat cu o pereche de blugi negri, un flanel care venea perfect pe corpul lui frumos "sculptat", iar în picioare purta o pereche de ghete negre cu tentativă de albastru!
-Mulțumesc cred! Cât este ceasul?
-20:30! Mai avem jumătate de oră de liniște! Am spus chicotind încet!
-Ok!
Brusc mi-am amintit că eu astăzi trebuia să merg la poliție pentru a semna acele acte!
-Nickkk!!!! Eu trebuia să merg la poliție azi!!
-Calmează-te! Am sunat eu și am amânat până pe data de 5 ianuarie! E bine așa?
-Foarte bine! Ești cel mai bun iubit din lume!!
-Știu, știu! Dar vreau să mă săruți acum!
-Bine! Îi spun lui Nick și îl iau în brațe și îl sărut lung, acesta mă ridică și mă așează pe masă, începând să mă sărute tot mai tandru și mai romantic! Cred că pe Nick îl cam ia valul, acesta începând să mă sărute pe gât și merge tot mai jos, plimbându-și mâinile pe corpul meu!
-Nick...exagerezi...oprește-te.. Îl împing pe Nick și mă îndepărtez de el!!
-Karina...iartă-mă...sunt un bou, nu am vrut să fac asta, pur și simplu m-a luat valul, te rog iartă-mă!!! Te rog..
-E..e..e ok! Cred că și eu am exagerat puțin! Dar jură-mi că nu o să se mai repete, cel puțin nu de acum!
-Da, o să fiu cuminte, îți jur!! Spuse Nick luându-mă în brațe și ridicandu-mă! Mă sărută acum, fără să-"i mai fugă mâinile"!
Nu știu cum trece timpul dar deja este 21:15 și cineva bate la ușă!
-Nick au venit!!!! Spun eu sărind în sus de fericire!
-Atunci să înceapă party-ul! Spuse Nick venind lângă mine! Bine ați venit bă!!! Intrați!
-Crăciun fericit frate! Spun toți în cor!
După ce toți invitații vin începem să ne distrăm!
CITEȘTI
Ciudata
Teen FictionMda.....păi cum aș putea sa încep..numele meu este Karina (știu pare un nume ciudat, dar mi se potrivește) , am 14 ani, și locuiesc în New York!