2. fejezet „This is the end"

5.7K 273 3
                                    


Becca Smith

-Hol vagy már?-szólt bele a telefonba egy dühös hang,mikor felvettem.

-Nyugi már úton vagyok,csak nagy a forgalom,és ha azt szeretnéd,hogy odaérjek érted,akkor ne hívogass!-ezzel letettem. Már megszámolni se tudom hányszor mondtam el neki,hogy ha vezetek közbe ne hívjon. Türelmetlen 15 évesek.

Öt perccel később csikorogva fékeztem le az iskola előtt. A húgom már nem az iskolai egyenruhájában várt rám,hanem valami feliratos felsőben,aminek gondolom köze van a bandához.

-Na végre!-szállt be a kocsiba. Tankönyvektől nehéz táskáját hátradobta,és becsatolta magát.

-Busszal is lehet ám menni!-mondtam epésen.-Amúgy tényleg,miért kell nekem is mennem? Miért nem lehet,hogy felszállsz a buszra és magadtól elmész?-kérdeztem.

Ugyanis Hannah ragaszkodót hozzá,hogy maradjak ott vele. De minek? Nem is ismerem őket,ha meg azt hiszi,hogy én is rajongójuk leszek,hát nagyon mellé fogott,kinőttem én már abból.

-Az legyen az én titkom.- ködösített.

Ráhagytam. Az út további része csendben telt. Legalábbis az én részemről. Hannah telefonja minden másodpercben csipogott,rezget vagy csörgött. Mikor rákérdeztem,elkezdte magyarázni,hogy a barátnőivel beszél,akik szintén ott lesznek,Twitteren jönnek az értesítők és valaki fel is hívta. Én erre csak hevesen bólogattam. Az épület előtt,-ahol a dedikálás lesz-teli volt a parkoló. Nem hiszem el,hogy ennyien oda vannak öt nyálas fiú gyerekért. Pff. Hannah kiugrott kocsiból,hogy üdvözölje barátnőit.

-Hannah én kicsit elmegyek sétálni,majd telefonálj ha bementek.-szóltam oda a húgomnak,aki vidáman csacsogott a többi Directionerrel.

-Persze,de tudod neked is be kell jönnöd!-szólt még utánam.

Gondoltam addig felderítem a környéket,vagy csak szimplán sétálok egyet,mert kilométer hiányom van. Elővettem a telefonom meg a fülhallgatóm és elindultam célirány nélkül. „This is the end" Már egy ideje mendegéltem,amikor feltűnt,hogy két hatalmas épület közötti sikátor részbe sétálgattok. Megfordultam,hogy visszamenjek amerről jöttem,amikor valaminek neki mentem és egy nagyot koppant a fejem,majd elsötétült minden.

Húgom a Directioner /Befejezett/Onde histórias criam vida. Descubra agora