Becca Smith
Valahol még az álomvilág és az ébrenlét közötti térben voltam,amikor beleütköztem valami keménybe. Csukott szemekkel,tapogatózni kezdtem,hogy mibe ütközhettem bele. Érintésre már puhább,sőt szőrös. Talán az egyik plüss állatom. A besütő napfény miatt nehézkesen nyitom ki összeragadt szemeim,ezért csak sokadik próbálkozásra sikerül kinyitni,és kitisztítani látásom. Aztán sikítás szakad ki belőlem. Nem vagyok egy sikongatós típus,de ha a szívroham szerű meglepetések érnek,kiszalad egy-egy. És ez most ilyen helyzet. Ugyanis Louis fekszik mellettem egy szál bokszerbe,és édesen szuszog,egészen addig míg sikolyom meg nem zavarja. Ijedtében ugrott egyet,majd leesett az ágyról,mert a szélén feküdt. Halk káromkodása felhallatszott. Hupszi. Gyorsan a helyre vetettem magam ahol az előbb feküdt,és kezemet nyújtottam a fejét fájlaló Louisnak.
-Mit keresel itt?-estem neki rögtön,ahogy visszatelepedett.
-Passz. Idegen helyeken néha előjön az alvajárás.-rántott vállat,mintha nem számítana neki semmit.
-Gyere megmutatom a fürdőt.-nyújtottam felé megint a kezem. Biztos azt hiszi,hogy kézfétisem van,amiért állandóan fogdózóm,de ez inkább azért van,hogy érezhessem hogy itt van velem. Tudom hülyeség,de nekem sokat számít.
A kezébe nyomtam egy törölközőt,meg elmagyaráztam mit hol talál,majd lementem a konyhába reggelit csinálni. Palacsintákat sütöttem ki,majd egypárat kakaóval,egypárat pedig baracklekvárral kentem meg. Valamikor Louis elárulta,hogy a kakaós a kedvence. Öntöttem egy bögrébe sima tejet,a másikba igazi angol teát tejjel. Természetesen a tea Louisé. Úgy látszik egyre többet tudok meg róla.
-Hm...micsoda finom illatok.-jött be a helységbe hasát simogatva. Egy öt éves kisfiúra hasonlított.
Leültünk egymással szembe az asztalnál,és neki álltunk belakmározni a finomságot. Mikor végeztünk elmosogattam,majd én is elmentem lezuhanyozni. Jó sokáig álltam a vízsugár alatt. Szeretem,ahogy a rám folyó víz masszírozza a bőrömet. Hajat is mostam. Ahogy kiszálltam a gőztől bepárásodott fülkéből,egyből a saját tükörképemmel néztem farkasszemet. Vizes hajam a hátam közepét csapdosta. Kifésültem,és csak picit szárítottam rá,aztán befontam. Közben elgondolkodtam azon,hogy miért festettem be. A szőke hajszínem anyukámtól örököltem. Amikor kisebb voltam,szeretett a hajammal foglalatoskodni. Minden reggel más frizurával indított az iskolába. Gyerekkorába fodrász szeretett volna lenni,de a nagyi nem engedte,és ügyvédnek adta. Anya sose csinálta szívesen a munkáját,így amikor megszülettem én ott is hagyta,és főállású anya lett. Az emlékektől könnyek csorogtak végig az arcomon,vízcseppekkel keveredve.
-Becca!-kopogott be Louis.-Lassan indulnom kéne,és szeretnék elbúcsúzni.
ESTÁS LEYENDO
Húgom a Directioner /Befejezett/
FanficLouis Tomlinson fanfiction. 2015.11.14. Becca Smith egyszerű,hétköznapi lány,aki a húgával él. Csak egy dologhoz nem ért...a szerelemhez. Becca-ra még sose talált rá a nagy Ő. Louis Tomlinson a One Direction énekese,éppen nehéz időszakon megy ker...