Becca Smith
-Hogy micsoda?-most én döbbentem le.-Én csaltam meg?!
Harry továbbra is értetlenül nézet,hisz most már tényleg nem értette miről van szó. Szerencsére megjelent a semmiből Stella,és mosolyogva üdvözölte Harry-t.
-Stella!-fordultam idegesen legjobb barátnőm felé.-Te tudtad,hogy azt állítják megcsaltam Louis-t?!
-Öhm,lehet.-próbálta eltusolni a dolgot. Sajnos túl régóta ismerem.
-Remek!-fújtam ki idegesen a levegőt.-Még valami amit elszeretnétek mondani?
Mindketten nemlegesen rázták a fejüket. Kíváncsi vagyok,hogy Stella hova dugdosta előlem az újságokat.
-Most akkor terhes vagy?-kérdezi Harry,úgy néz ki hogy végre visszatért közénk.
-Ezt kéne kiderítenünk!-rázom meg előtte a dobozt,amit még mindig szorongatok.
Így végül be állunk a sorba három teszttel (Stella szerint biztosra kell menni),majd kimegyünk az üzletből. A táskám mélyére süllyesztem a zacskót,nehogy valami fotós pont most kapjon le,már csak az hiányozna komolyan.
-Most mi legyen?-kérdezem,ahogy elindulunk a parkoló fele.
-Megyek veletek.-jelenti ki Harry.
Nem pont erre gondoltam,de nekem mindegy. Bízom benne annyira,hogy talán nem szólja el magát Louis előtt.
Mindannyian beülünk a saját autónkba,és szólunk a fürtösnek hogy kövessen minket,mert máshová költöztem. A hazafele út csendesen telik. Stella az utat figyeli,én pedig a fejemet az ablaknak döntöm és gondolkodók. Mi van ha igaza van Stella-nak és terhes vagyok? Mit csinálok egy gyerekkel? Pillanatnyilag még állásom sincs. És Louis-nak hogy mondom el? Egyáltalán elmondom neki? Ha megtudja mit fog tenni?
-Becca!-szólongattak.-Megjöttünk.
Jé,ennyire elmerültem volna a gondolataimba? A ház üres,Hannah csak egy levelet hagyott,hogy elment Cam-mel. Harry levetette magát a kanapéra mintha csak otthon lenne. Nem zavar különösebben. Mi Stella-val a fürdőszobába mentünk be.
-Felkészültél?-kérdezte.
Mély levegőt vettem és lassan kifújtam,miközben bólintottam. Most vagy soha,biztattam magam,ahogy mindig is szoktam. A kezembe adott egyet. Elolvastuk a használati utasításokat és az szerint cselekedtem. Nem sokáig tartott,viszont a várakozási idő 10-15 perc,így az összeset hagytuk a fürdőben és kimentünk Harry-hez.
-Na?-kapta fel a fejét ahogy meghallotta lépteinket.
-Várunk.-tájékoztattam.
Együtt néztük a tévét,ahol valami romantikus film ment. Először azt hittem,hogy Bodri itt hagy minket,mondván ő pasiként nem nézz ilyet,de helyette velünk maradt. Louis már rég vitába szállt volna,és addig veszekedtünk volna a távirányítón,még végül úgy nem döntöttünk volna,hogy mást csinálunk. Annyira hiányzik! Nem szabad rá gondolnod Becca!-szidott le a tudatalattim.
Húsz perc múlva Stella-val vettük a bátorságot és visszamentünk a fürdőszobába. Harry is jött. Ujjaimat tördeltem,tenyereim izzadtak,a szív verésem felgyorsult. Mintha melegem is lenne. Szóval ilyen tünetekkel léptem át a küszöböt. A két barátom mögöttem jött,még véletlenül se ők akarták először meglátni az eredményt. Szemeimet lecsukva mentem el a pultig,ahova letettük őket. Mélyeket lélegeztem,mielőtt az egyik szemem felnyitottam volna. Aztán megpillantottam az egyik tesztet. Idegesen kaptam a kezeim közé,mert a mérő két csíkot mutatott. És ahogy végig néztem a másik kettő is. Jézusom! Akkor ez azt jelenti,hogy terhes vagyok?
-De...de..biztos csak elromlott.-bizonygattam magamnak.
Stella és Harry is megnézték az eredményeket.
-Gratulálok!-ölelt meg barátnőm,kicsit sem zavartatva magát,hogy én lefagyva állok.
Most mit fogok csinálni? Abortusz? Nem,nem leszek gyilkos! De hogy mondjam el Louis-nak? Elmondjam neki? Hogy reagálna rá? Neki már van egy fia. Most állítsak oda és közöljem,hogy lesz még egy gyereke.
Lekuporodtam abba a sarokba,ahova reggel is. Mostantól ez lesz a síró sarkom. Könnyeimen keresztül még láttam,ahogy a Fürtös és Szöszi pusmognak még,aztán hirtelen Harry ült le mellém. Átölelt és próbált vigasztalni. Belebújtam karjaiba,és csak sírtam.
KAMU SEDANG MEMBACA
Húgom a Directioner /Befejezett/
Fiksi PenggemarLouis Tomlinson fanfiction. 2015.11.14. Becca Smith egyszerű,hétköznapi lány,aki a húgával él. Csak egy dologhoz nem ért...a szerelemhez. Becca-ra még sose talált rá a nagy Ő. Louis Tomlinson a One Direction énekese,éppen nehéz időszakon megy ker...