28. fejezet ,, De vajon ő is így érez?"

3.3K 171 4
                                    

Becca Smith

Január 3. Ma megyünk haza erről a csodálatos helyről. Szilveszter utáni napok gyorsan elrepültek. Síeltünk (meglepően jól megy),túráztunk,ha sütött a Nap,esténként pedig átmentünk valamelyikünkhöz,és ott szórakoztunk. Bátran kijelenthetem,hogy régen éreztem magam ilyen felszabadultnak.
Az út hazáig csendesen telt. Kibeszélgettük magunkat ebbe a hét napba. Oli és Calvin a londoni reptéren külön váltak tőlünk és elmentek. Louis pedig szorgalmas sofőrként hazafurikázott minket. Először Lottie-t rakta ki saját otthonánál,majd minket. Stella és Hannah hamar kipattant a kocsiból,direkt kettesben hagyva minket. Örültem neki,hisz haza út alatt annyi kérdés merült fel bennem,amiket tisztázni szeretnék Louis-val. Csak bírjak megszólalni.
Az elmúlt napokban csak meg jobban elmélyültek az érzelmeim Louis iránt. De vajon ő is így érez? Mi lesz most velünk? Rá vár a munkája,és rám is. Lehet megint elutazik Los Angelesbe? Tegnap véletlenül kikotyogta hogy Briana lassan szülni fog,szóval gondolom mellette szeretne lenni amikor megszületik a gyereke. Múltkor még azt mondtam neki hogy nem érdekel hogy mit csinál vagy hol van,mert akkor még nem voltam a barátnője,most már az vagyok. Tegnapelőtt este hivatalosan is megkérdezte,aminek nagyon örülök mert addig kételyek közt voltam. Most már azért ha nem is minden cselekedetéről de azért pontosabban szeretném tudni,hogy mi van vele. Nem akarok ragaszkodó barátnő lenni,de ha most ez komoly ami köztünk van?
-Nagyon jól éreztem magam. Köszönöm!-fordultam feléje. Gyönyörű kék szemeiben boldogság fénye táncolt.
-Nem kell köszönöd,szívesen tettem.-fogja meg a kezem,amitől a szívem kihagy egy ütemet.
Minden bátorságomat összeszedve felteszem a kérdést.
-Most visszautazol Los Angelesbe?
Arcán aggodalom és talán az idegesség ráncai jelenek meg.
-Nem,egyenlőre itthon leszek,szóval úgy készülj hogy holnap munka után megyek érted és eljössz hozzám.-kacsint. Most már vidámság látszik arcán,mégis tudom hogy valamit titkol előlem. Nem kíváncsiskodok,majd ha szeretné elmondja.
-Rendben,de időben haza kell érnem.-mondtam a feltételem. Holnap már suli Hannah-nak is,reggel munka előtt pedig Stella-t viszem ki a reptérre.
Louis magához húzva megcsókol. Szeretem,ahogy puha ajkai érintik enyéimet,és ahogy csók közben hajamba túr. Szédelegve válok el tőle,és paradicsom piros fejjel szállók ki a kocsiból. Megvárom,amíg beindítja a kocsit,majd integetek neki,ahogy elhajt. A föld fölött lebegve lépek be a házba,ahol két kíváncsi szempár bámul.

#RIPKeith

Húgom a Directioner /Befejezett/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang