Becca Smith
Tegnap este Louis gyönyörű hangjára aludtam el. Olyan édes,amikor énekel,talán a legszebb dolog,amit valaha hallottam. Most legalább már tudom miért van ennyi lány megveszve érte. Tényleg hiányzott az este,annyira hozzá szoktam már,hogy velem van,és hozzá bújhatok,most pedig üres volt az ágy másik fele,nem hallottam aranyos horkolását.
Lementem a konyhába,hogy reggelit készítsek meg tízórait Hannah-nak. Ma én is bemegyek dolgozni,mostanában picit hanyag voltam a munkámban. Pont készen voltak a hotdogok,amikor Hannah besétált,és levágta magát az ebédlőasztalhoz. Durcás kedvében van.
-Mi a baj?-érdeklődtem kedvesen.
Nagyot sóhajtva rakta vissza a tányérra az ételt.
-Tudom,hogy mostanában el vagy foglalva a te kapcsolatoddal,és ezért nem akartalak zavarni...
-Hannah,tudod jól hogy hozzám bármikor fordulhatsz bármilyen gonddal.-szakítottam félbe.
-Persze,hogy tudom.-nyugtat meg. Én is megéltem ezt a korszakom,amikor inkább fordultam a barátaimhoz segítségért,mint egy családtaghoz. -Egy fiúról van szó.-nyögte ki.
-Oh,-értettem meg mindent,ezzel az egy szóval. Sose beszélt nekem fiúkról. Saját véleményem szerint talán azért is nem erőltettem a témát,mert bíztam abban,hogy ő nem olyan,mint a mai lányok többsége. Túl sok olyan cikket olvasok,hogy fiatalok az öngyilkosság mellett döntenek,mert elhagyta őket "életük szerelme",vagy elkezdik vagdosni magukat. Ilyenkor bennem van a félelem,hogy egyszer csak arra jövök haza,hogy Hannah tett valamit magával. Most van a labilis korszakában,sok hangulat ingadozással,és egyebekkel.
-És Lottie-val már megbeszéltük. Tudom,hogy neked is szólnom kellett volna,de akkor Lottie volt ott velem. Úgy érzem ő lassan jobb barátnőm mint Maggie. Pedig Lottie-val van köztünk egy kis korkülönbség. De ő tanácsot tudott nekem adni,hisz neki már van barátja.-magyarázta. Kicsit rosszul eset,hogy jobban megbízik Lottie-ban,de igaza van,én milyen tanácsot tudtam volna adni neki? Éppen most vagyok életem első kapcsolatban.
Reggeli közben sikerült rávennem,hogy legalább a srácról meséljen. Annyira beleélte magát,hogy az iskoláig csak róla beszélt. A 16 éves fiút Camaron-nak hívják,egy osztállyal felette jár,sötétbarna,göndör haja van,és olyan zöld szeme,mint Harry-nek,azaz Hannah szerint az is,Harry Styles kiköpött hasonmása fiatalabb kiadásban. Ilyen mázlista is csak Hannah lehet.
A munkahelyemen nagy felfordulás köszöntött. Egy új sorozatot kezdtek el felvenni,amiben híres énekesek és ismertebb színészek játszanak. Bevonultam az irodámba,hogy megnézem a gyakornok akit a helyemre tettek mennyi mindent tudott elvégezni. De szerencsére nem sok feladat maradt rám,a legtöbb dolgot elvégezte,és még listát is készített. Kedves. Megkerestem az első nevet a listán. Emma Roberts. Az ő neve ismerős,talán láttam is egypár filmben. Elindultam a színészek részlege felé,ezzel elkezdve a napomat.
KAMU SEDANG MEMBACA
Húgom a Directioner /Befejezett/
Fiksi PenggemarLouis Tomlinson fanfiction. 2015.11.14. Becca Smith egyszerű,hétköznapi lány,aki a húgával él. Csak egy dologhoz nem ért...a szerelemhez. Becca-ra még sose talált rá a nagy Ő. Louis Tomlinson a One Direction énekese,éppen nehéz időszakon megy ker...