Becca Smith
Az utóbbi két hónap szinte elrepült. Sok minden történt ez idő alatt velem,velünk. Stella-nak vissza kellett utazni és Oli is várta már,de akárhányszor tud jön. Harry-vel nagyon jó kapcsolatunk alakult ki. Folyamatosan együtt dolgozunk,és mindig vigyázz rám. Hannah-t lefoglalja az iskola,az év végi hajrá,de barátjáról Cam-ről sem feledkezik meg,sőt rólunk sem. A pici a hasamba nődögél,és járunk vizsgálatokra.
Körülbelül egy hónapja Harry-vel való kapcsolatom kicsit megváltozott.*Visszaemlékezés*
Éppen egy új báli ruha tervezésben szorgoskodom,mert Hazza fotósorozatainak most ez a témája. Ő mellettem ül és a fényképezőgépén állítgat valamit. Mindketten csendben vagyunk és végezzük a dolgunkat.
-Becca!-szólal meg hirtelen. Kicsit összerezzenek az ijedtségtől.
-Igen?-fordulok feléje.
Zavartan beletúr a hajába,majd lassan kezd el beszélni.
-Tudom,hogy te még mindig Louis-t szereted,és gyermeket vársz tőle. És én ezt megértem,sőt most hülyének is fogsz nézni,de megszeretném kérdezni,hogy eljönnél-e velem egy randevúra?
Alig fogtam fel a szavait. Igen még mindig Louis-t szeretem,ez a három hónap semmin se változtat,csak azért mert nem vagyunk együtt. Sokáig reménykedtem főleg az elején,hogy egyszer csak be állít és elmondja,hogy talált megoldást és együtt megoldjuk azt,hogy Freddie mellett maradhasson,de velem is. Aztán jöttek a hírek,hogy Danielle-val milyen boldogok. De ha ő tovább lépet akkor én miért ne? Még ha a legjobb barátjával is. Harry is tudja,hogy az én szívem másé. Próba szerencse alapon rábólintok.
-Rendben,akkor ma este?-kérdezte.
Este hétre beszéltük meg. Hat körül elkezdtem készülődni. Pizzázni megyünk,így nem akarok túl öltözni. Viszont a pizzáról Louis jut eszembe,mert az ő kedvenc kajája. Emlékszem,amikor együtt szerencsétlenkedtünk hogy elkészítsük a kedvencét és mennyit nevettünk közben. Szép emlékek.
Végül egy fehér mintás póló és világoskék farmernadrágot vettem fel. Cipőnek a fekete Conversem. A hajamat befontam.
Harry pontosan hétkor csengetett. Amikor ajtót nyitottam megnyugodtam,mert ő is lazára vette és fekete pólót viselt fekete nadrággal a változatosság kedvéért. -Ugyanolyan a cipőnk!-mutattam rá.
Jót nevetett rajta majd elindultunk. Mostanra már tudom,hogy Hazza nagyon jól vezet csak akkor az első kocsikázásunkkor sietünk. Kicsit beszélgettünk,mintha ma még nem találkoztunk volna. A pizzázóban nincsenek sokan,de inkább egy rejtettebb bokszba ülünk be. Nemsokára jön a fiatal pincér aki felveszi rendelésünk. Csendben nézzük egymást,olyan kínos csend. Nem tudunk mit kezdeni a helyzettel. Csak most esik le,hogy mibe rángattuk bele magunkat. Lehet hogy finoman vissza kellett volna utasítanom,és nem beleegyezni? Nem tudom hogy Harry tényleg érez valamit irántam és azért hívott-e el. Az én részemről inkább a bosszú dominál. A szívembe fájdalom költözik amikor rájövök hogy kihasználom őt. Mi van ha az érzéseivel játszók,pedig én csak meg akarom mutatni a volt barátomnak hogy ha ő lehet mással én miért nem? Ha ez az egész tönkreteszi köztünk lévő barátságot Harry-vel?
-Nekem ez nem megy!-hirtelen szólal meg,amitől megijedek. Mikor rájön mi csúszott ki a száján,szemei elkerekednek.
-Micsoda?-kapok az alkalmon és rákérdezek mielőtt kifogásokat gyártana.
Mélyet sóhajt,majd szemeimbe néz. Nem szeretem amikor szemtől szembe vagyunk,mert valahogy Harry nézésétől,a zölden csillogó szemeitől,kellemetlenül érzem magam. Olyan mintha mindent látna velük.
-Tényleg tetszel nekem. Viszont nem tehetem ezt a legjobb barátommal....a testvéremmel. Louis nagyon szeret téged és te is őt. Ez alatt a rövid idő alatt annyi mindenen keresztül mentettek,de mindig visszataláltatok egymáshoz. És őszintén,én hoztalak titeket össze. Nem ronthatom ezt el. Akárhányszor veled vagyok és arra gondolok milyen gyönyörű vagy,és én boldoggá tudnálak tenni,a fejemben visszhangoznak a szavai,ahogy rólad mesél igaz érzelmekkel.-meglep őszinte kirohanása. Csak nézek rá és nem találok szavakat. Erre mit szoktak mondani? Amúgy ez a világ kifordult magából vagy mi? Eddig még kapcsolatom se volt,most meg két srác is van. Az egyik szerelmes belém és gyereket várok tőle,a másiknak tetszek és nem akarom összetörni a szívét mert az egyik legjobb barátom. Áááá,ilyenkor hol egy anya aki tanácsot tudna adni? Valaki segítsen meg,hogy tudjak jó választ adni! Vagy jól cselekedni. Meg lehetne ezt oldani? Hahó,valaki ott fent?
Mivel segítség nem érkezik,sem sugallat,sem a józan ész,sőt még tűz sem tört ki hirtelen,ezért megpróbálom a szívemből előszedni a választ.
-Harry. Nagyra értékelem az őszinteséged. Viszont igazad van,én még mindig Louis-t szeretem. De félek téged elveszíteni úgy mint barátot. Lehetne,hogy ezt az egész randis ügyet elfelejtjük?-olvastam könyvekbe és hallottam filmekben,hogy a legfájóbb amikor valakit úgy utasítanak vissza,hogy legyünk csak barátok. De bízom benne,hogy ez a helyes döntés.
Harry végül rábólint. A pizzát már úgy fogyasztjuk el mint két barát.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Húgom a Directioner /Befejezett/
FanficLouis Tomlinson fanfiction. 2015.11.14. Becca Smith egyszerű,hétköznapi lány,aki a húgával él. Csak egy dologhoz nem ért...a szerelemhez. Becca-ra még sose talált rá a nagy Ő. Louis Tomlinson a One Direction énekese,éppen nehéz időszakon megy ker...