Becca Smith
Egy hónap telt el azóta,hogy megtudtam terhes vagyok. Igen megtartottam a babát. Még most se tudom,hogy mit fogok csinálni,ha megszületik. Louis-nak nem szóltunk róla. Akik tudják,az Stella,Harry,Hannah,Jay és Lottie. Most azt gondoljátok,hogy ha Louis családjának szóltam akkor ő is tudja. De bízom annyira Jay-be,hogy nem mondja meg neki akármennyire is erőlteti. Egyedül hozzá tudtam fordulni,amikor elhatároztam,hogy megtartom. Mivel a barátaim közül még senki se esett át ezen,így olyantól szeretem volna tanácsot kérni,aki tapasztalt. Először Lola nénikém jutott eszembe,aztán ezt elvetettem,mert karácsony óta nem hallott felőlem (szégyellem is magam) mégse állíthatók csak úgy oda,hogy terhes vagyok. Így kocsiba ültem és elmentem Doncaster-be. Szerencsére Jay-t találtam csak otthon,majd később ért haza Lottie. Amikor elmondtam nekik a helyzetet,rögtön elláttak tanáccsal. Jay kifejezetten örült annak,hogy hozzájuk fordultam egyből. Viszont amikor közöltem,hogy Louis-nak nem szeretném elmondani,kaptam egy kis fejmosást. Végül abba állapodtunk meg,hogy amint lesz rá lehetőségem elmondom neki.
Ma úgy döntöttem kis munkával töltöm az időt. Mivel a munkahelyemen felmondtam,és így várandósként nem hiszem,hogy könnyen találok munkát. Ezért ért nagy öröm amikor Harry felajánlotta,hogy dolgozzak neki. Itthonról is elvégezhető feladatok. Ruhatervezés,és esetenkénti modellkedés.
Olyan három körül mentem le a konyhába,hogy újabb kajatartalékot vigyek fel. Épp a tálcát pakoltam teli,amikor megszólalt a csengő. Gyorsan felvettem az ijedtségemben leejtett sütit,és mentem ajtót nyitni. Harry-vel találtam magam szembe. Mostanában sokat jön át hozzánk. Nem bánom,mert nagyon jó barátság alakult ki közöttünk,de azért van lelkiismeret furdalásom is,mert mégis csak miattam nem beszél mostanság Louis-val.
-Szia!-zár szorosan karjai köre.
Mivel Hazz itt van,így nem folytatom a munkám,hanem szabadidős tevékenységként tévét nézzünk. Csináltam pop-cornt is hátha találunk valami jó filmet és a sütis tálcát is leraktam a dohányzó asztalra. Bodri a távirányítón zongorázik,majd hirtelen megáll egy csatornán. Amikor én is a készülék felé fordítom a fejem,úgy érzem a szemeim kiguvadnak,és levegőt is elfelejtek venni. A képernyőn Louis szerepel egy barna hajú lánnyal. És a felirat hozzá. ,,Louis Tomlinson barátnőjével és családjával tölti a szünet napjait"
Úgy érzem magam,mint akit rútul átvertek. Hogy tudott csak így lecserélni? Én azt hittem tényleg szeret. Épp hogy egy hónapja van annak,hogy eljöttem tőle,nem hivatalosan kimondva,de szakítottunk,és már egyből egy új lánynál keresi a vigaszt. ,, Látom,ahogy rá nézel,de előre figyelmeztetlek,amint lesz jobb lecserél." ,, Úgyis elfog hagyni" jutottak eszembe a lány szavai még Harry bulijáról. Ő megmondta előre. Ki lehet ő,hogy így tudta? Van egy sejtésem,hogy a lány is átesett már rajta,így gondolom egy volt barátnője. Már ott elrontottam mindent,amikor belezúgtam egy hírességbe. Most itt vagyok,összetört szívvel,miközben a legjobb barátja vigasztal,és ami a legabszurdabb a gyerekével a szívem alatt. Ösztönösen a kezemmel a hasamat kezdtem simogatni. Mióta megtudtam,hogy várandós vagyok,azaz egy új élet növekszik bennem,méghozzá egy pici Tomlinson élete,a szívem mintha kétszeresére nőtt volna. Sokszor játszók a képzeletemmel,hogy milyen lesz majd először a karomba venni,vagy majd amikor kibukkannak az első fogacskái,vagy megteszi első lépéseit a nagy világban. És a legfontosabb,mennyire fog az apukájára hasonlítani,akár külső,akár belső tulajdonságok alapján.Még egy semmit mondó fejezet,de lassan beindulnak megint a történések.
Köszönöm,hogy olvassátok és szavaztok!❤ Sőt mostanában egyre több a komment is,aminek nagyon örülök!💓💕
xxxEszty Tomlinson
ESTÁS LEYENDO
Húgom a Directioner /Befejezett/
FanficLouis Tomlinson fanfiction. 2015.11.14. Becca Smith egyszerű,hétköznapi lány,aki a húgával él. Csak egy dologhoz nem ért...a szerelemhez. Becca-ra még sose talált rá a nagy Ő. Louis Tomlinson a One Direction énekese,éppen nehéz időszakon megy ker...