Eszty Tomlinson
Hali!!! Bocsánat, hogy nem résszel jelentkezek, de ígérem azzal is próbálok sietni. :) Főleg, hogy kaptam két nap "betegszabit". :( :D örömhírnek számít, ha azt mondom neki álltam az új fejezetnek? De elég nehéz úgy írni, hogy minden második mondat közepén orrfújás, utána meg hosszas gondolkodás mit is akartam írni. :D A lényeg, hogy remélem a holnapi nap folyamán befejezem. :)
Szóval, ez a kis bejegyzés-ahogy a cím is elárulja-,a még ezelőtti díj bejegyzések egyik szabálya,amit akkor nem végeztem el. Mondjuk most se mindegyiket sikerült végigolvasnom/vagy mindegyikbe beleolvasnom. :(
Kezdjük is!
On my way: Nekem tetszik a történet. :) Már az megfogott benne az elején, hogy főszerepben Lux-ról olvashatunk,és számomra ez nem olyan szokványos,ha az 1D témájú blogokat nézzük.
Eltitkolt testvérek: Az eleje nagyon tetszik,csak így tovább. ;)
A Tűz lány: Nem a kedvenceim a fantasy sztorik, de ez tetszik. Akit érdekel egy merész csaj kalandjai -aki ráadásul különleges erővel bír-annak nagyon ajánlom :)
Crazy moments: Egy jó értelemben "őrült" lány bejegyzései. Nekem nagyon tetszik :D
A tiltott boldogság: Még nem fejeztem be,illetve tegnap "este" álltam neki,de nagyon tetszik. :)
Azt hiszem egyenlőre ennyi,de még folytatom a feljebb említett blogok olvasását és "újakét"is. :)
Díjak:
1. evi_nagy
Csak Bartátok...Extrákkal (18+)
Szabályzat:
-olvasd el annak a könyvét akitől kaptad! (igyekszem)
-tedd ki a szabályzatot!
-írj 10 dolgot magadról!
-válaszolj 10 kérdésre!
-jelölj meg 10 embert a díjra!
-tegyél fel nekik 10 kérdést!
10 nagyon érdekes tény rólam: (ez az egy fog az összes többire is vonatkozni)
-Apukáméktól karácsonyra One Direction-os bögrét kaptam *-* Épp ebből iszogatom a teámat :3 Louis kiemelt képpel szerepel rajta <3 (ez nem tudom mennyire számít "rólam" ténynek :D )
-Vasárnap moziba voltam,és a Rossz szomszédság 2-öt néztük meg.
-Éjszaka nem tudtam aludni (köszönet náthának és torokfájásnak), így Yt-videókat néztem.
-Még mindig szeretek olvasni! *-* <3
-Náthás vagyok.
-Kék színű az ágyam.
-Nem mindig szeretem,ha fotóznak.
-Most már lázas is vagyok. :(
-A kémia és fizika nem az erősségem. :D
VOCÊ ESTÁ LENDO
Húgom a Directioner /Befejezett/
FanficLouis Tomlinson fanfiction. 2015.11.14. Becca Smith egyszerű,hétköznapi lány,aki a húgával él. Csak egy dologhoz nem ért...a szerelemhez. Becca-ra még sose talált rá a nagy Ő. Louis Tomlinson a One Direction énekese,éppen nehéz időszakon megy ker...