53. fejezet ,, Megfázásra keresek gyógyszert"

2.8K 168 21
                                    

Becca Smith

Egy hete költöztünk át az új házba,ami szerencsére zökkenőmentes zajlott. Az új ház,olyan mint a régi,csak más elrendezéssel. Hamar elfáradtam a sok pakolásban hiába volt segítségem. De a bútorokat és más szükségesebb tárgyakat sikerült kipakolni,a többi meg a ráér kategóriába tartozik.
Reggel megint arra keltem,hogy a gyomrom liftezik,és futottam is a fürdő felé. Még mindig nem múlt el. Stellának még nem szóltam róla,mert tudom,hogy ő is orvoshoz akarna küldeni,Hannah-nak pedig azt hazudtam,hogy már elmúlt. Egyszer csak két kezet éreztem meg,ahogy összefogja a hajamat. Nem tudom,hogy Stella vagy Hannah,csak annyit,hogy most tuti lebuktam. Mikor úgy éreztem nincs már több,egy felém nyújtott vizes papírral megtöröltem a szám. Mikor felpillantottam Stella nézett velem farkasszemet. Elég csúnyán nézet,így összébb húztam magam.
-Mégis hogy képzelted azt,hogy nem szólsz nekem arról,hogy terhes vagy?!-üvölti egyik pillanatról a másikra.
-Hogy micsoda vagyok?-nyögöm ki.
-Agyi sérült,ha nem érted amit mondok.-mosolyodik el egy pillanatra.-Tudod amikor te és egy pasi meztelenül...-kezdte volna de közbevágtam.
-Tudom hogy lesz a gyerek,nem kell felvilágosítás.-teszem fel kezeimet védekezően. Mondtam már,hogy Stella néha milyen perverz tud lenni?-Inkább az a kérdésem,hogy miből gondolod,hogy én terhes vagyok?
Stella előveszi a „Ne akarj hülyének gondolni" nézését. Tényleg nem értem honnan szedi,hogy terhes vagyok. Emlékeim szerint mindig védekeztünk,és talán Louis most már kétszer meggondolja mit csinál.
-Mióta itt vagyok folyton panaszkodsz,hogy szédülsz.-kezdte sorolni.-Tegnap is annyit zabáltál,hogy már én rosszul voltam. Folyton alszol azaz fáradékonyság. És láttam a naptáradban,hogy pont egy hete késik,pedig eddig mindig pontos volt.-teljes sokk. Négy ujját felém mutatva szólal meg újra.-Négy indok,hogy legalább egy tesztet csinálj meg.-hangja szinte már könyörgő.
Lekuporodtam a sarokba,és próbáltam az előbb elhangzottakat emészteni. Mi van,ha tényleg az vagyok? Mit fogok én csinálni egy gyerekekkel? Itt van még a húgom is aki szintén gyerek még. És én se vagyok még felkészülve a gyerek vállalásra. Fiatal vagyok én még ahhoz.
-Honnan tudsz te ennyi mindent erről?-kérdezem meg végül,mert elég furcsa,hogy ennyi mindent tud erről a témáról.
Stella arc kifejezése egy pillanat alatt megváltozik. Elkomorul és látom szemeiben a fájdalmat megcsillanni. Lekuporodik mellém és vállamra hajtja fejét.
-Emlékszel Jack-re?-kérdezi. Jack Stella egykori barátja,de sose tudtam meg az okát miért szakítottak.-Fiatalok voltunk és eszetlenek. Egyik buliba mindketten nagyon lerészegedtünk és reggel csak arra ébredtünk hogy egy motelben vagyunk. Nem tűnt gyanúsnak semmi,folytattuk ott ahol abba hagytuk. Aztán pár nappal később jelentkeztek a tünetek. Először én is semmibe vettem,de amikor utána olvastam egyből egy orvoshoz fordultam segítségért. Ő erősítette meg,hogy valóban terhes vagyok. Én kis naiv,boldogan újságoltam el Jack-nek. Nagyon nem örült neki. Abortuszra kényszerített. Eleinte nem akartam,de megfenyegetett,hogy ha nem teszem meg elmondja mindenkinek,hogy mekkora ribanc vagyok.-hangja többször elcsuklik a történet közben. Szemeiben megjelenek a könnyek. Magamhoz húzom őt és szorosan átölelem.
Legszívesebben haragudnék rá,mert ezt sose mondta el nekem,pedig tudhatná,hogy legjobb barátnőjeként bennem megbízhat. De mégse teszem,mert ha három évvel később is de elmondta. És megértem,hogy miért nem mesélt erről soha.
Egy ideig még így ücsörögtünk,amíg el nem fogyott az összes könnyünk,ugyanis együtt sírtam vele. Erre megjegyezte az ötödik pontot,hogy érzékenység.
-Na menjünk és derítsük ki,hogy terhes vagy-e.-pattant fel hirtelen,arcára visszatért a Stella mosoly.
Felöltöztünk hisz még mindig pizsibe voltunk. Hannah-t nem ébresztettük fel. Majd csak akkor szeretném elmondani neki,ha igaz. Gyors be kaptunk valamit reggeli gyanánt,aztán már mentünk is egy közeli patikába. Kevesebb az esély hogy összefutunk valakivel,esetleg fanokkal.
A pici üzletben az egyik sarokba vannak elhelyezve az általunk keresett dolgok. Stella magamra hagyott,elment a bolt masik sarkába vitaminokat keresni. Éppen az egyik teszt leírását tanulmányoztam,amikor egy kéz érintette meg a vállamat. Ijedtemben ugrottam egyet. Szembe fordultam az ijesztgetőmmel,és meglepődtem.
-Szia!-húzta mosolyra száját,így megjelentek gödröcskéi.
-Szi...Szia Harry.-dadogtam.
Nem tudtam mit mondjak neki. A lebukástól való félelem miatt a szívem hevesen vert.
-Mi járatban erre?-érdeklődik.
,,Ááá,semmi. Csak lehet hogy a legjobb barátoddal összehoztunk egy gyereket."
-Megfázásra keresek gyógyszert.-füllentek.
Harry érdeklődve vonja fel szemöldökét. Most méregzöldben úszó szemeivel fürkész,amitől még a szőr is feláll a karomon.
-Ja látom.-jegyzi meg nyersen.-És az ott jó lesz rá?-bök a kezembe tartott teszt felé.
Mélyet sóhajtók és tekintetemmel Stella-t keresem,de mintha felszívódott volna.
-Na?-kérdezi.
-Jól van! Lehet hogy terhes vagyok.-akadok ki. Sajnos nem halkan. Most tűnik csak fel,hogy egyre több vevő van,és most mind minket figyelnek.
-Mai fiatalok olyan eszetlenek.-morogja egy néni ahogy elmegy mellettünk.
Visszafordítom tekintettem Harry felé. Döbbenten néz rám. Miért mégis mire számított? Különben is ő erőszakolta ki.
-Ugye csak viccelsz? Április elseje még odébb van.
Nemlegesen rázom meg a fejem. Harry döbbentből dühössé válik.
-Hogy képzelted? Én azt hittem végre egy normális csaj aki boldoggá teheti Louis-t,te pedig megcsalod.
Furcsán nézek rá. Nem látom az összefüggést.
-A gyerek Louis-é.
Harry szemei kávéscsésze méretűre nyílnak.
-De hisz teli van az újság azzal,hogy megcsaltad és azért szakítottatok.

Húgom a Directioner /Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora