Ε-Δεν με νοιάζει, δεν έρχομαι!
Φ-Έλα μόνο για λίγο...
Ε-Ρε Φαίη ... να έρθω κάτω , για ποιο λόγο; Για να μου βάλει τις φωνές πάλι;!
Φ-Έλενα , εαν δεν έρθεις, μπορεί να πει στην κυρία Λίζα ότι εφταιγα να με αποβάλει και μένα !
Ε-Φφ... έρχομαι μισό να βάλω κάτι πάνω μου ...
Αντε πάλι . Τι να θέλει πάλι ο ηλίθιος ο κ Δημήτρης;
Την προηγούμενη φορά μου έριξε χαστούκι επειδή ανέβηκα στην ταράτσα του κτηρίου την ώρα που δεν με έβλεπε κάνεις , κι επιχείρησα να πηδήξω στο δέντρο που ήταν στο ίδιο ύψος με την ταράτσα!
Σιγά το πράγμα δηλαδή !
Την στιγμή που προχωρουσα ανάποδα για να πάρω φόρα και να πηδήξω. .. με έπιασε αυτός από το χέρι και με πήγε στο γραφείο του...
Και σπλατς ένα χαστούκι που μου χωσε , ευτυχώς δεν πόνεσα πολύ, το χω συνηθίσει...Εδώ και μια βδομάδα που ήρθε αυτό κάνει. .. Έβαλα ένα σορτσάκι κόκκινο και μια άσπρη μπλούζα αμάνικη με ντεκολτέ. Από κάτω φόρεσα τα άσπρα μου all star . Φόρεσα επίτηδες κι ένα βραχιόλι, στον αστράγαλο μου , με κουδουνάκια για να του σπάσω λίγο τα νεύρα... XD Κατέβηκα κατω κοίταξα με δολοφονικό βλέμμα την Φαίη και κατευθύνθηκα στο γραφείο του . Χτύπησα την πόρτα.Δ-Πέρνα μέσα γρήγορα!
Μου είπε με αυτή την μπάσα , ώριμη και σπάνια φωνή του . Μπήκα μέσα κι έκλεισα την πόρτα με δύναμη.
Ε- Τι έγινε πάλι ;
Δ - Άσε το υφάκι , και μίλα μου καλύτερα!
Ε -Ναι κύριε sorry !
Του είπα και δάγκωσα το κάτω χείλος μου. Σηκώθηκε από το γραφείο του απότομα ! Πήγε στη βιβλιοθήκη του και έπιασε ένα κουτί από το ψηλότερο ράφι ...Το άνοιξε ,πήρε ένα φάκελο , και το ξανάβαλε πίσω.
Ε - Τι είναι αυτό πάλι;
Δ - Σσσς
Είπε και με πλησίασε ..μου έδωσε τον φάκελο ... τον άνοιξα.
Ε - Τι είναι αυτό;
Δ - Δεν ξέρω εσύ θα μου πεις.
Ε - ... Ε..ε.. εγώ είμαι
Δ - Ναι το ξέρω και τι κάνεις.;
Ε - Κρατάω ένα κομμάτι γυαλί... από την κορνίζα που έσπασα
Δ- Ωραία λοιπόν για πες μου γιατί την έσπασες; Και το γυαλί τι το ήθελες;
Ε - Την κορνίζα ; Εε..τη..την έσπασα επειδή...
Τι να του έλεγα τώρα του βλάκα ; Γιατί τέτοια ανάκριση; Πώς με έβγαλε;
Δ-Πες μου !
Μου είπε και μου έριξε ένα χαστούκι στο δεξί μου μάγουλο.
Ε - Την έσπασα γιατί τσακώθηκα με την κολλητή μου και αφού ήταν δικό της δώρο, δεν την ήθελα πια !
Δ-Ναι ...Μάλιστα.
Ε - Γιατί τόσο μεγάλο θέμα για μια χαζή κορνίζα; Ε!!!!
Του φώναξα και σηκώθηκα.
Δ - Προσπαθώ να καταλάβω γιατί εσύ ήσουν μόνη σου την ώρα που όλοι οι υπόλοιποι συμμετείχαν στην γιορτή που κάνατε; Και γιατί είχες πάει στην μεριά που δεν επιτρέπεται ;
Ε - Εγώ γιατί να είμαι εκεί σ'αυτή την χαζογιορτή; Ε; Να είμαι εκεί και να παριστάνω πως είμαι είμαι χαρούμενη;
Δ- Κοριτσάρα μου γιατί ε? Άσε τις μαλακίες και φερσου πιο ώριμα!
Ε- Λοιπόν . Ακούστε να σας πω ! Εγώ δεν θα κάνω με το ζόρι πράγματα που δεν θέλω !
Ε - Έλενα πας γυρεύοντας!
Μου είπε και με έπιασε από το μπράτσο μου και με έφερε κοντά του ...Πω πω ! Τι μάτια είναι αυτά. .. Πράσινα μεγάλα και πλατιά... αχχχ ... Μα τι λέω ! Έλε άσε τις μαλακίες ! Αυτός είναι γουρούνι ! Όπως όλοι .Και αυτά τα μπράτσα άραγε πόσο καιρό γυμνάζεται από το έξι του . Μα τι σκέφτομαι έλεος! !!! ×_×
Ε - Αφήστε με !
Του είπα και με μια απότομη κίνηση με άφησε .
Έφυγα από το γραφείο του. Έτρεξα στο δωμάτιο και κατευθύνθηκα προς το μπάνιο. Κλείδωσα την πόρτα και έκατσα στο πάτωμα έπιασα το μέτωπο μου . Με είχε κόψει κρύος ιδρώτας. Πέταξα τα παπούτσια μου με δύναμη στο τοίχο . Έβαλα τα ρούχα μου και τυλίχθηκα με μια πετσέτα . Άνοιξα την βρύση και περίμενα ώσπου η μπανιέρα γέμισε . Και μπήκα μέσα ...έκλεισα τα μάτια μου και ξάπλωσα. Ένιωθα λες και κάτι με τραβούσε στον πάτο και βούλιαζα. Δεν έπαιρνα ανάσα. Απόλυτη ησυχία υπήρχε μέχρι που την διέκοψε ένας χτύπος στην πόρτα .
Ε-Ναιι;
Τ- Έλενα μου είσαι καλά;
Ε -Ναι κυρία Τασία καλά είμαι μισό λεπτό να βγω.
Τ - Εντάξει γλυκιά μου
Σηκώθηκα τυλίχθηκα με την ίδια πετσέτα και τράβηξα την τάπα στην μπανιέρα.
Ε - Γεια σας ♡
Τ- Κοριτσάκι μου γιατί ήσουν τόση ώρα μες στο μπάνιο ;
Ε - Δεν έγινε κάτι κυρία Τασία μπάνιο έκανα. Δεν ήμουν τόσο καλά. Μάλλον κρύωσα
Τ-Ωραία τότε ξάπλωσε και παω να σου φέρω μια σούπα. Αντε αμαρτία να χάσεις την εκδρομή . Τρεις μέρες έμειναν . Πάω γλυκιά μου.
Ε - ευχαριστώ πολύ ♡♥
Τι γλυκιά που είναι αυτή μας φροντίζει. Και μου έχει μια αδυναμία .λέει πως είμαι μοναδική και δεν μοιάζω σε τίποτα με τα άλλα παιδιά. Την αγαπάω την γλυκιά μου. Είναι σαν την μαμά που δεν έχω .Ξαφνικά χτύπησε η πόρτα. Μα όλοι είναι στη τραπεζαρία ...
Ε - Παρακαλώ ;
Λίγο μικρό . Σορρυ αγάπες . Το επόμενο παρτ θα είναι μεγαλύτερο ! Κάντε like αν σας άρεσε και σχόλιο, και πείτε μου αν σας άρεσε . Ευχαριστώ ♡☆
YOU ARE READING
Το Πιο Γλυκό Χτύπημα
Teen FictionΈνα 16χρόνο κορίτσι, η Έλενα, είναι ορφανή . Οι γονείς της πέθαναν σε ένα ατύχημα στα τέταρτα της γενέθλια. Στο ορφανοτροφείο δεν μπορούσαν να την κουμαντάρουν ...Έτσι έφεραν ένα προσωπικό δάσκαλο μόνο γι'αυτήν...Εκείνος της επιβάλλεται με το ξύλο...