Ψίχουλα αγάπης

293 21 0
                                    

          Στο κεφάλι μου να επικρατεί ένας θυελλώδης χαμός. Σκέψεις...φαντασιώσεις...ψευδαισθήσεις... Ίσως τελικά να μην μπορώ να ξεχωρίσω αυτές τις έννοιες. Ζωή με όνειρα και στόχους. Άγνωστοι που αγαπούν περισσότερο από τους φίλους. Ψέματα και αλήθειες. Ίντριγκες και σασπένς. Κόλπα και εκπλήξεις. Μια ζωή χωρίς νόημα .Η ανατροπή να είναι ο κυρίαρχος της ζωής μου.
               Την ώρα που έφτασα έξω από την πόρτα του γραφείου του Λεωνίδα κόλλησα λίγο. Σκέφτηκα πολύ τι θα ακολουθούσε στην συνέχεια.
               Ο λογισμός μου έτρεξε στον Δημήτρη μου. Ήταν τόσο μοναδικός. Ήταν ο πρώτος μου έρωτας .Αυτος ο δάσκαλος μου έμαθε πολλά. Μου έδωσε να καταλάβω τι εστί έρως και τι μένος. Δεν μπόρεσα να παραδεχτώ καθαρά πως είχα κολλήσει μαζί του. Τώρα όμως το νιώθω .Κάθε φορά που σκέφτομαι τί έχω περάσει και τί έχω νιώσει μαζί του, ξέρω πως αυτά που ζω τωρα είναι όλα λάθος. Πρέπει να βρίσκεται κοντά μου να μου λέει πως μ'αγαπά και να μου το δείχνει. Τον λάτρεψα. Ήταν ο άνθρωπος ο οποίος απέδειξε ότι είχα μια ακατανίκητη αδυναμία. Αυτόν.
              Αν πραγματικά πιστεύω πως έχω αγαπηθεί ποτέ στ'αλήθεια, είμαι σίγουρη πως αυτό έγινε τότε, από τον κύριο Δημήτρη. Όλες τις άλλες φορές τις θεωρώ κοροϊδίες. Πώς ξέρω εγώ αν ισχύουν όλα όσα μου έλεγε ο καθένας, στο ορφανοτροφείο, στο σχολείο, ύστερα στο νοσοκομείο με τον Λεωνίδα και τώρα...τώρα δεν ξέρω αν μπορώ να εμπιστευθώ απόλυτα κάποιον. Κι αν κάνω λάθος; Αν δεν πρέπει να σκέφτομαι έτσι; Πρόκειται να γίνει τίποτα χειρότερο, αφού έχω ήδη χάσει αυτόν που κάποτε με αγάπησε, κι ο κόσμος μου έχει ήδη καταρρεύσει εφόσον εκείνος δεν υπάρχει πλέον στην ζωή μου.
             Δεν πρέπει να παραπονιέμαι βέβαια αν σκεφτείς ότι από αυτούς με τους οποίους υπήρξε κάποια παραπάνω σχέση από την τυπική ή φιλική, έχω δεχτεί κάποια ψίχουλα αγάπης. Ναι, τώρα είμαι σίγουρη πως αυτά τα, έστω ,ψίχουλα αγάπης πρέπει να μετρήσουν ως θετικά στοιχεία.







Λοιπόνννν αυτό το κεφάλαιο είναι  πολύ μικρό.Έπρεπε όμως να υπάρξει, διότι θα αποτελέσει συνδετικό κρίκο στην ιστορία. Τα επόμενα κεφάλαια θα είναι γεμάτα από εκπλήξεις καθώς και εξελίξεις. Οπότε πολλά φιλάκια ως το επόμενοο. Μην ξεχάσετε τα  ⭐⭐🌟 αλλά και τα κομεντςςςς. Μπαη αγάπες  😘❤

Το Πιο Γλυκό ΧτύπημαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora