Κάτι ξαφνικό

955 87 11
                                    


Το φως ξεπρόβαλε από τις τρύπες στο παραθυροφυλλο .Άρχισαν να με χαϊδεύουν οι ηλιαχτίδες . Και το όμορφο τραγούδι των πουλιών , ήταν σίγουρα, για τα γενέθλιά μου. Σηκώθηκα , πήγα στο μπάνιο , λουστηκα , στεγνωσα τα μαλλιά μου και έβαλα ένα μαύρο χαμηλοκαβαλο τζην κι από πάνω μια μπλούζα με τιραντάκια,κίτρινη. Και τα κίτρινα all star της Φαίης :'D ♡ πάντα μοιραζόμαστε τα ρούχα και τα παπούτσια μας .... Έπιασα τα μαλλιά μου μια ψηλή κοτσίδα κι έβαλα λίγο ροζ κραγιόν και μπόλικη μάσκαρα. Πήρα το ημερολόγιο και πήγα πάνω στην ταράτσα . Για να μην ενοχλήσω τα κορίτσια ♡ Ήμουν τόσο χαρούμενη και ευτυχισμένη . Ένιωθα πως η Έλενα που βρίζει και παίζει ξύλο είχε φύγει και την θέση της είχε πάρει μια καλή και γλυκιά Έλενα . Άρχισα να γράφω.

Ημερολόγιο.

"Σήμερα είναι τα γενέθλια μου. Λοιπόν κυρία Έλενα γίνεσαι 17.
Έχω πράγματα που θέλω. Φίλες
Φίλους, μια στέγη , ένα άτομο που να με αγαπάει και ...Κάτι μου λείπει , όμως, σήμερα δεν είναι μέρα για στεναχώρια .-. Ανυπομονώ να αρχίσουν να μου λένε χρόνια πολλά ! Εγώ τώρα κάθομαι στη ταράτσα . Μου αρέσει να κάθομαι εδώ. Βέβαια τώρα κρυώνω λίγο. ..Όμως οι σκέψεις με τον κούκλο μου με ζεσταίνουν . "

Τέλος ημερολόγιο.

Έκλεισα το ημερολόγιο και πήγα στην άκρη της ταράτσας , κάθισα ώστε τα πόδια μου να κρέμονται. Έκλεισα τα μάτια μου . Ο ήχος του αέρα με χαλάρωνε . Κάποια στιγμή ανατρίχιασα από το κρύο.

Ε - ομγ άρχισαν τα κρύα ...Αψούύ

?-Γείτσες !

Ε - Ευχαριστώ ♡Εεεεε!

Ταραχτηκα ! Όπως γύρισα απότομα να δω ποιος είναι πήγα να πέσω από την ταράτσα . Ήταν ο Δημήτρης μου . Κρατιομουν με το ένα μου χέρι .

Ε - Κύριε Δημήτρη βοήθεια !

Δ - Τώρα μωρό μου !

Έπιασε το χέρι μου και με τράβηξε πάνω . Έτρεμα ολόκληρη σαν το ψάρι. Με έβαλε στην αγκαλιά του . Ένιωθα σαν μικρό μωρό .

Ε - Ευχαριστώ ♡

Δ - Τίποτα μικρή . Πάλι εδώ πάνω σε βρίσω ε ;

Ε - Είναι το αγαπημένο μου μέρος.

Δ - Ξέρεις τι μέρα είναι σήμερα;

Ε - Εγώ ξέρω ! Αλλά κάνεις δεν μου είπε χρόνια πολλά...

Δ - Όπα έχεις γενέθλια;

Ε - Συγγνώμη γιαυτό δεν πήγατε να μου πείτε ;;;;;;;!

Δ - Όχι!

Το Πιο Γλυκό ΧτύπημαWhere stories live. Discover now