Το ταξί μου έφτασε την κατάλληλη στιγμή. Αμέσως μπήκα μέσα. Έφτασα εξοργισμένη στο σπίτι . Αν και δεν μπορούσα να εξηγήσω το γιατί με είχε πειράξει όλο αυτό που συνέβη νωρίτερα.
Έβγαλα αμέσως τα ρούχα μου και έκανα ένα καυτό μπάνιο. Φόρεσα ύστερα μια ροζ μπλούζα και ένα τζην.
'Μα πού είναι οι αναθεματισμένες ;' φώναξα μέσα στα νεύρα μου.
'Τι έγινε;' εμφανίστηκε η Φαίη
'Δεν βρίσκω πουθενά τις γόβες μου!' της είπα κοπανώντας την ντουλάπα.
'Για ηρέμησε!' μου είπε και ακούμπησε το χέρι της στον τοίχο.
'Νευρακια; ' με ρώτησε με αυτό το εκνευριστικά ειρωνικό ύφος της...
'Να σου πω... ξέρεις πού βρίσκονται οι γόβες ή όχι; Αν ναι , τότε πες μου , αλλιώς άσε με για να μην ξεσπάσω εκεί που δεν πρέπει ... δηλαδή σε εσένα...'
'Κατω από το κρεβάτι σου είναι Ελε ... Πραγματικά με εκπλήσσει η συμπεριφορά σου. Τι έπαθες ;'
Πήρα τις γόβες και τις φόρεσα. Κατευθύνθηκα προς τον καθρέπτη μου και έφτιαξα μια αλογοουρά , έβαλα λίγο κραγιόν και λίγο ρουζ και πήρα το σακίδιο μου
'Δεν έγινε τίποτα . Οκέι ; Όλα καλά...'
'Και πού πας τώρα;' με ρώτησε καθώς έπιανα τα κλειδιά .
'Παω μια βόλτα '
' Εντάξει, να προσέχεις'
'Ναι ναι ναι ' ψέλλισα κι έκλεισα την πόρτα
Έπιασα το κινητό μου και το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν ήξερα τι έκανα...
-Ελενα ;! Δεν περίμενα να λάβω τηλεφώνημα από εσένα . Τι κάνεις;
-Ναι, χαχα ήμουν αρκετά απασχολημένη. Έξω είμαι . Θες να βγούμε;
-Εμ... κοίτα...να... βασικά ,μέσα . Πού είσαι ακριβώς;
-Είμαι δέκα τετράγωνα μακριά από το σπίτι .
-Εγινε λοιπόν. Έρχομαι
Δεν άργησε να φτάσει . Άνοιξε την πόρτα κι εγώ μπήκα. Μου χαμογέλασε κι ύστερα με πλησίασε για να με φιλήσει.
"Μου έλειψες" μου είπε κι εγώ χαμογέλασα.
"Πού θες να πάμε;" με ρώτησε .
"Πάμε κάπου μακριά" του είπα αποφασισμένη να κάνω το μεγαλύτερο λάθος της ζωής μου . Λες και κάτι είχε μπει στο κεφάλι μου και ενεργούσε εκείνο εναντίον μου.
YOU ARE READING
Το Πιο Γλυκό Χτύπημα
Teen FictionΈνα 16χρόνο κορίτσι, η Έλενα, είναι ορφανή . Οι γονείς της πέθαναν σε ένα ατύχημα στα τέταρτα της γενέθλια. Στο ορφανοτροφείο δεν μπορούσαν να την κουμαντάρουν ...Έτσι έφεραν ένα προσωπικό δάσκαλο μόνο γι'αυτήν...Εκείνος της επιβάλλεται με το ξύλο...