Δ - Δεν αντέχω μακριά σου. Μου αρέσεις τρελά! Θέλω να φιλήσω όλο σου το κορμί. Να κοιμηθούμε αγκαλιά! Να είσαι δική μου !
Ε -Ναι κι εγώ ! Πραγματικά ... μου αρέσεις τόσο πολύ είσαι τόσο σέξυ!
Δ - Πάμε στο πατάρι τώρα!
Ε - Ναι πάμε ... πριν μας καταλάβουν!
Δ - Έλενα τρέχα! Θα σε πιάσει. .. και θα σε σκοτώσει !
Ε - Δεν προλαβαίνω!
Δ - Κάνε στην άκρη πάω εγώ ! Εσύ φύγε...
Ε - Οχιιιιι!Γιατί; ;;
Φ - Έλενα;
Ε - Γιατί ; Γιατί; Δεν έπρεπε!
Φ - Έλενα!
Ε - Τι έγινε ;
Φ - Έβλεπες εφιάλτη , φώναζες και έκλαιγες .
Ε - Τι ώρα είναι;
Φ - 8:45
Ε - Κατέβα να πάρουμε πρωινό, σε λίγο φεύγουμε. !
Πω πω τι εφιάλτης ήταν αυτός... Δεν έφτιαξα τη βαλίτσα μου. Σήμερα θα φύγουμε και θα πάμε τριήμερη εκδρομή. .. Δεν θα μείνει κανένας εδώ...
Φ - Αντε !
Ε - Μισό να φτιάξω την βαλίτσα μου ..
Φ - Ωραία , πάω να σου φέρω εγώ πρωινό.
Ε - Ευχαριστώ ♡
Σαν τρελή πήγα στη ντουλάπα μου . Πήρα το κόκκινο , το μπλε , το κίτρινο και το πράσινο σορτσάκι τα βαλα μέσα στη βαλίτσα. Ύστερα πήρα τρεις μονόχρωμες αμάνικες μπλούζες και ένα πουκάμισο. Επίσης πήρα μία ζακέτα. Μετά έπιασα το νεσεσέρ μου. Έβαλα μέσα τη πούδρα μου, το κραγιόν μου το φούξια και το κόκκινο , το μολύβι μου και φυσικά τη μάσκαρα! Κόλλησε το μυαλό μου...δεν μπορούσα να σκεφτώ τι άλλο χρειαζόμουν. Μα ναι την οδοντοβουρτσα μου και εσώρουχα! !! *-*
Φ - Έλα αγάπη μου πάρε
Ε - Ευχαριστώ !
Μα πώς με ξέρει ! Μου έφερε μια σοκολάτα lacta δύο soft kings ένα μπουκάλι Ηβη και τσίχλες orbit (για μετά από το πρωινό)
Λ (με μεγάφωνο) -Κατεβείτε όλοι κάτω φεύγουμε σε 15' ! Όσοι είναι στη κουζίνα να αφήσουν αυτά που τρώνε. Όσοι είναι στα δωμάτια να κατέβουν κάτω . Περνώντας από την έξοδο θα παίρνει το κάθε άτομο μία τσάντα που περιέχει :
Ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου
Ένα καπέλο
Ένα αντηλιακό
Μια ομπρέλα
Τρια μπουκάλια νερό το 1→ 0,5
ml
Και διάφορες λιχουδιές!Ο χρόνος δεν μου έφτανε. Έτρεξα στο μπάνιο χτένισα τα μαλλιά μου έβαλα ένα τσιμπιδάκι στο πλάι και φόρεσα το μαύρο ψηλοκαβαλο σορτσάκι μου και από πάνω μια ροζ μπλούζα κοντή με στάμπα L.O.L . Παπούτσια : μαύρα all star.
Λ - Μπητε σε γραμμές αγόρια και κορίτσια 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34 αγόρια.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,25,16,17,18,19,20,21,22,23, 24,25 ,26,
28,29,30 ,...
Λείπει μία ! Κυρία Γεωργία πάτε να δείτε ποια μαθήτρια λείπει;Γ-Μισό λεπτό!
Δ - Θέλετε να πάω εγώ για πιο γρήγορα;
Λ-Ναι όμως γρήγορα γιατί πρέπει να φύγουμε.
Ήμουν έτοιμη όμως για κάποιο λόγο δεν ήθελα πια να παω . Καθόλου όμως. Έκλαιγα γιατί δεν ήξερα τι να κάνω. Θα περνούσα χάλια δεν θα ήμουν χαρούμενη. Είχα καθίσει στο πάτωμα πίσω από την πόρτα της βιβλιοθήκης ώστε να μη με βρει κανείς! Όμως ο κ Δημήτρης με έψαχνε και με βρήκε αμέσως. Εγώ συνέχιζα να κλαίω.Μπηκε μέσα ο κύριος.
Δ - Έλενα;
Ε -. ....
Δ - Γιατί κλαις;
Γονάτισε μπροστά μου , σήκωσε το κεφάλι μου στο ύψος των ματιών του. Μου σκούπισε τα δάκρυα. Ήταν τόσο τρυφερός.
Δ - Θα μου πεις;
Ε - Τίποτα. ..
Δ - Πώς τίποτα αφού εσύ ποτέ δεν κλαις πρέπει να σε στεναχώρησε κάτι τόσο πολύ για να σε κάνει να κλαις.
Ε - Αφήστε μόνη μου. Το ξέρω πως θα περάσω χάλια στην εκδρομή αφού εγώ είμαι μια άσχημη ψωναρα που ντύνεται σαν τσούλα!
Είπα και έβαλα το κεφάλι μου πάνω στα γόνατα μου.
Δ - Ποιος ηλίθιος σου τα λέει αυτά; Εσύ είσαι το πιο όμορφο κορίτσι που έχω γνωρίσει!
Σήκωσα σιγά σιγά το κεφάλι μου. Τον κοίταγα λες και μου λεγε κάτι μαγικό. Έπιασε μια τούφα από το μαλλί μου που έπεφτε στο μάτι μου και την τοποθέτησε πίσω από το αυτί μου.Του χαμογέλασα.
Δ - Έχεις ένα τόσο όμορφο και πλατύ χαμόγελο .Όλες το ζηλεύουνε ! Για αυτό σε κοντράρουν.
Ε - Κύριε Δημήτρη ... γιατί εσείς .. γιατί εγώ. ..γιατί τα λέτε όλα αυτά; Το ξέρω πως δεν τα εννοείτε!
Δ - μικρή μου φυσικά και τα εννοώ. Από εδώ μέσα είσαι το μόνο κορίτσι που αξίζει πραγματικά!
Δεν άντεξα . Όλα αυτά που μου έλεγε. .. τον ερωτεύτηκα. Του έκανα αγκαλιά.
Ε - Κυριε Συγγνώμη για ότι κακό σας έχω κάνει. ..
Δ - Δεν πειράζει μωρό μου.
Όπα με είπε μωρό του !!!
Τραβήχτηκα από την αγκαλιά του όχι πολύ ίσα ίσα να μπορώ να τον κοιτάω. Τον κοιτούσα με κοιτούσε .Ήμουν σίγουρη πως θα έκανε κάποια κίνηση. ... έστω και μικρή.Αυτό ήταν το δεύτερο που ανέβασα σήμερα. Το πρώτο που ανέβασα ήταν λίγο μικρό γι'αυτό έγραψα και αυτό. Ελπίζω να σας άρεσε♡♡♡
Τα σημαντικότερα γεγονότα θα τα γράψω στο αυριανό παρτ. Φιλάκια πολλά ♡
YOU ARE READING
Το Πιο Γλυκό Χτύπημα
Teen FictionΈνα 16χρόνο κορίτσι, η Έλενα, είναι ορφανή . Οι γονείς της πέθαναν σε ένα ατύχημα στα τέταρτα της γενέθλια. Στο ορφανοτροφείο δεν μπορούσαν να την κουμαντάρουν ...Έτσι έφεραν ένα προσωπικό δάσκαλο μόνο γι'αυτήν...Εκείνος της επιβάλλεται με το ξύλο...