Ένα μήνα αργότερα , η σχέση μου με την Φαίη και τον Λεωνίδα είχε αποκατασταθει πλήρως .
Το νέο μου σπίτι αποτελούσε το σπίτι της Φαίης .Για να κερδίσουμε τον χαμένο χρόνο μου ζήτησε να συγκατοικήσουμε και φυσικά δέχτηκα με όλη την καρδιά μου.
Κάναμε τα πάντα μαζί και πάλι ,όπως κάναμε παλιά. Βλέπαμε ταινίες, μαγειρεύαμε , πηγαίναμε βόλτες , τραγουδούσαμε ,πηγαίναμε για ψώνια και άλλα πολλά .
Με τον Λεωνίδα ήρθαμε πιο κοντά. Βγήκαμε πολλές φορές έξω .Με πήγε για φαγητό , άλλες φορές για γλυκό ,άλλοτε στο σινεμά και τις περισσότερες φορές κάναμε απλές βόλτες στο πάρκο αλλά και στην ακρογιαλια .Μια μέρα μου έστειλε μήνυμα στο κινητό για να βγούμε το βράδυ...
~Αναδρομή σε εκείνη τη μέρα~
Μια βροχερή μέρα άρχισε , και η διάθεσή μου δεν ήταν και στα καλύτερα της . Σηκώθηκα από το κρεβάτι με το ζόρι. Πριν πάω στο μπάνιο πέρασα από το δωμάτιο της Φαίης . Έλειπε ,σκέφτηκα πως λογικά θα είχε ήδη φύγει για να πάει στην δουλειά της .
Δεν ήθελα να πάρω πρωινό στο σπίτι .Μου φάνηκε καλύτερο να δω λίγο κόσμο .Πίστευα πως με αυτόν τον τρόπο θα άλλαζε η διάθεσή μου. Έτσι αποφάσισα να ντυθώ και να πάω σε μια καφετέρια .
Έβαλα ένα κόκκινο κοντομάνικο φόρεμα μέχρι το γόνατο , από κάτω φόρεσα δύο νουντ μπαλαρίνες και απο πάνω το δερμάτινο νουντ ζακετάκι.Αφησα τα μαλλιά μου κάτω . Και αφού έβαλα λίγη μάσκαρα , τόνισα τα ζυγωματικά μου και έβαψα τα χείλη μου με ένα απαλό ροζ κραγιόν , πήρα την τσάντα μου και έφυγα.
Στην καφετέρια δεν κάθησα πολλή ώρα .Την στιγμή που ήμουν έτοιμη να φύγω για να επιστρέψω στο σπίτι , μου στάλθηκε ένα μήνυμα .Έβγαλα το κινητό από την τσάντα και διάβασα το μήνυμα. Ήταν από τον Λεωνίδα.
(Μήνυμα)
《 Τι κάνεις απόψε; Σήμερα έχω ρεπό και αφού έχουμε πολύ καιρό να βρεθούμε έλεγα να βγαιναμε το βράδυ. Τι λες;
Λεωνίδας》
(Τέλος μηνύματος)
Η αλήθεια είναι πως έχει περάσει αρκετός καιρός από την τελευταία φορά που είχαμε βρεθεί οι δυο μας.
Ο Λεωνίδας μου έστελνε τακτικά μηνύματα για να δει πώς είμαι αλλά και τι κάνω.
ESTÁS LEYENDO
Το Πιο Γλυκό Χτύπημα
Novela JuvenilΈνα 16χρόνο κορίτσι, η Έλενα, είναι ορφανή . Οι γονείς της πέθαναν σε ένα ατύχημα στα τέταρτα της γενέθλια. Στο ορφανοτροφείο δεν μπορούσαν να την κουμαντάρουν ...Έτσι έφεραν ένα προσωπικό δάσκαλο μόνο γι'αυτήν...Εκείνος της επιβάλλεται με το ξύλο...