Γύρισα σπίτι και κουρασμένη πέταξα τις γόβες και ξάπλωσα όπως ήμουν στο κρεβάτι. Πρέπει να κοιμόμουν για δέκα ώρες ... Ξύπνησα από το κινητό της Φαίης.
"Εε, Φαίηη ...!" , φώναξα
Άκουσα ένα χτύπο στην πόρτα. Πήγα να κοιτάξω πρώτα στο δωμάτιο της Φαίης αν κοιμόταν. Ήταν εκεί. Κάτω από τα σκεπάσματα του κρεβατιού της. Η καημένη όλη την ημέρα δουλεύει. Διέκοψε τις σκέψεις μου το δεύτερο χτύπημα στην πόρτα. Έτρεξα στην πόρτα .
- Γεια σας! ,μου είπε η χογελαστή κυρία
-Είστε η Έλενα;
-Μάλιστα εγώ είμαι.
-Ωραια , υπογράψτε εδώ και γράψτε το όνομα σας στο κουτί κάτω δεξιά μέχρι να έρθω από το βανάκι.
Απομακρύνθηκε και εγώ έκανα αυτό που μου είπε. Έφτασε κοντά μου . Στα χέρια της κρατούσε μια μεγάλη ανθοδέσμη με ροζ τριαντάφυλλα.
- Ωρίστε , αυτά εδώ είναι για εσάς
- Σας ευχαριστώ πολύ.
θα ρωτούσα από ποιον είναι αλλά ευτυχώς παρατήρησα την καρτούλα που υπήρχε πριν να γίνω ρεζίλι.
Η ευγενική κυρία έφυγε κι εγώ έκατσα σε ένα σκαλοπάτι .
___________________________________________
Θα ήθελες να με συνοδευσεις απόψε; Είμαι καλεσμένος σε ένα πάρτι . Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι και τόσο καλός στον χορό αλλά θα ήθελα πολύ να χορέψω μαζί σου. Θέλω να κοιτώ τα μάτια σου και να μυρίζω το άρωμά σου....Να ξέρεις σ'αγαπάω πολύ μικρή.
___________________________________________
Μια κάρτα του Δημήτρη... Του είχα ζητήσει μια μέρα να χορέψουμε. Ήμασταν έτοιμοι , όμως την ώρα εκείνη μπήκε μέσα ένα χαζό από το ορφανοτροφείο και από τότε δεν είχαμε την ευκαιρία. Είναι μια γλυκιά κίνηση. Και ξέρει πως λατρεύω τα τριαντάφυλλα...
Πήρα το κινητό μου και βγήκα στην αυλή για να μην ξυπνήσω την κολλητή μου και κάλεσα τον Δημήτρη.
-Έλενα;
-Γειαα...
- είσαι καλά ;
- Ναι, μια χαρά. Για τα λουλούδια σού τηλεφωνώ.
-Α, τα έλαβες! Ωραία λοιπόν.
- Σε ευχαριστώ πολύ είναι υπέροχα.
-Πες μου , θα έρθεις μαζί μου απόψε;
ESTÁS LEYENDO
Το Πιο Γλυκό Χτύπημα
Novela JuvenilΈνα 16χρόνο κορίτσι, η Έλενα, είναι ορφανή . Οι γονείς της πέθαναν σε ένα ατύχημα στα τέταρτα της γενέθλια. Στο ορφανοτροφείο δεν μπορούσαν να την κουμαντάρουν ...Έτσι έφεραν ένα προσωπικό δάσκαλο μόνο γι'αυτήν...Εκείνος της επιβάλλεται με το ξύλο...