Ήρθε η στιγμή ...

354 26 4
                                    

   Όταν φτάσαμε  έιχε ήδη βραδιάσει.Ήταν μια όμορφη νύχτα. Το φεγγάρι ήταν μισό μα τόσο φωτεινό. Υπό άλλες συνθήκες θα ήταν μια πολύ ρομαντική βραδιά.

   Ο κύριος Νίκος πάρκαρε το αυτοκίνητο έξω από την γκαραζοπορτα ενώ μουρμούρισε πως θα γυρνούσε αργότερα για να το βάλει μέσα στο γκαράζ.Έσβησε την μηχανή του αυτοκινήτου και στράφηκε προς τα εμένα.

"Φτάσαμε "μου είπε και εγώ του χάρισα ένα χαμόγελο λέγοντας του "Πολύ ωραία ".

   Το σπίτι φάνταζε σα κάστρο. Ήταν ψηλό  με πολλούς ορόφους  και το περιέβαλε ένας μεγάλος κήπος γεμάτος άνθη και δέντρα.

   Καθώς αρχίσαμε να προχωράμε  μια όμορφη μυρωδιά με  έκανε να νιώσω πολύ καλύτερα.Ηταν μυρωδιά από γιασεμί ,παντού θα μπορούσα να την αναγνωρίσω Όλα φαίνονταν πολύ όμορφα ο κήπος το σπίτι ,η βραδιά με το φεγγαρόφωτο να λούζει τη σκοτεινή στέγη του μεγάλου αυτού σπιτιού.

.   Σ'ένα τέτοιο σπίτι ,ομως, πώς μπορούσε να υπήρχε ένας μόνο νοικοκύρης; Ακόμα κι αν δεν είχε οικογένεια αυτός ο άνδρας  ,ήταν σίγουρα πολύ δύσκολο να φροντίζει ολομόναχος ένα τέτοιο σπίτι.Αυτές ήταν οι σκέψεις μου την στιγμή που ο ευγενικός ταξιτζής  μου μίλησε  και τις εξαφάνισε για λίγο.

Ν- Φτάσαμε λοιπόν. Πέρασε.  

   Άνοιξε την πόρτα και μου έκανε νόημα  να περάσω πρώτη.

Ν- Πάμε  κατευθείαν να σου δείξω πού βρίσκεται το μπάνιο  και ο ξενώνας. Πρέπει να είσαι πολύ κουρασμένη. Αύριο θα έχουμε περισσότερο χρόνο.

Ε- Φυσικά. Έτσι κι αλλιώς  δεν έχω πολύ κουράγιο. Θα πλύνω το πρόσωπό μου και θα ξαπλώσω.

Ν-Ημουν σίγουρος ήταν μια μακρυά ημέρα. Κάναμε πολλές ώρες μέσα στο αυτοκίνητο .Ας μην χάσουμε άλλο χρόνο. Εδώ είναι ο ξενώνας και στο τέλος του διαδρόμου  βρίσκεται το μπάνιο. Μέχρι να πας θα σου έχω φέρει καθαρές πετσέτες και κάτι να φορέσεις. ίσως μια φόρμα και μια απλή μπλούζα, ώστε να νιώσεις λίγο πιο άνετα.   

   Με κοίταξε  και χαμογέλασε ευγενικά. Ήταν σίγουρα ένας τζέντλεμαν. Μπορεί να μην με γνώριζε αλλά φέρθηκε όπως θα άρμοζε σε μια νεαρή κοπέλα. Ήταν ευγενικός και γλυκός.

Ε-Ευχαριστώ για τις πετσέτες,  όμως  δεν πειράζει όσον αφορά τα ρούχα. Θα κοιμηθώ  όπως είμαι. Δεν υπάρχει λόγος να κουράζεστε  βραδιάτικα.

Ν-Καμια κούραση γλυκιά μου. Πήγαινε  και μην σε απασχολεί. Καλό βράδυ.

Ε-Καλό σας βράδυ. Σας ευχαριστώ πολύ... Για όλα. 

Το Πιο Γλυκό ΧτύπημαМесто, где живут истории. Откройте их для себя