Άνοιξε την πόρτα . Την έκλεισε . Και με μια κίνηση με κόλλησε στο τοίχο. Έβαλε το ένα του χέρι στο λαιμό μου και με το άλλο με έπιανε στη μέση μου.
Γ - Έλενα, σε γουστάρω τρελά!
Ε - Ναι το ότι είσαι τρελός το ξέρω . Τώρα το αν είσαι τρελός για χάρη μου , δεν το γνωρίζω.
Γ - Ωραία τώρα θα το καταλάβεις.
Άρχισε να με φιλάει στο λαιμό μου. Άφηνε μικρά τρυφερά και ανατριχιαστικά φιλιά . Αμέσως κόλλησε πάνω στα χείλη μου . Το απολάμβανα . Τότε οι γλώσσες μας άρχισαν να παίζουν μεταξύ τους. Ο Γιώργος είχε κολλήσει πάνω μου . Όλο του το σώμα με ακουμπούσε. Συνέχιζε να με φιλάει και ξαφνικά το άλλο του χέρι, βρέθηκε να με χουφτωνει και να με σπρώχνει ταυτόχρονα πιο κοντά του. Ύστερα με έπιασε και με έβαλε πάνω στον νεροχύτη.
Γ - Αχ Έλενα !
Ε - Γιώργο. ..
Γ - Τι;
Συνέχιζε πιο κάτω με τα φιλιά του να είναι πια υγρά. Με φιλούσε ώσπου έφτασε στο στήθος μου ( φορούσα μπλούζα)
Έκλεισε τα φώτα και ήρθε κοντά μου. Έπιασε την μπλούζα μου και με μια κίνηση βρέθηκε στο πάτωμα . Πλέον με φιλούσε με περισσότερη άνεση στο στήθος μου. Έβγαλε και την δική του μπλούζα . Παναγία μου τι σώμα είναι αυτό! !!!!!!!!!!!!! *-* Μου ανοίξε το φερμουάρ τη στιγμή που.Ε - Μη Γιώργο!
Γ - Τώρα μωρό μου . Μην βιάζεσαι!
Ε - Εσύ βιάζεσαι!
Γ - Τι έπαθες; Φοβάσαι μωρό μου;
Είπε και με ακούμπησε πάνω του στη περιοχή του ( πάνω από το τζην).
Ε - Τι λες ρε μαλάκα;
Γ - Αχ μίλα μου βρόμικα!
Ε - Αη γαμήσου ρε βόδι!
Γ - Τώρα μισό λεπτό ... μα δεν μ'αφήνεις !
Ε - Ααα είσαι και πολύ μαλακας!
Τον έσπρωξα με αποτελέσματα να πέσει πάνω στην πόρτα. Και έσκυψα για να πιάσω την μπλούζα μου. Την ίδια στιγμή ήρθε από πίσω μου και ακούμπησε το όργανο του στον πισινό μου.
Γ - Πωπω συνέχισε να με φτιάχνεις έτσι!
Ε - Αντε μου στο διάολο !
Του έριξα ένα χαστούκι με όλη μου την δύναμη .Φόρεσα την μπλούζα μου . Και βγήκα από το μπάνιο κλείνοντας την πόρτα πίσω μου . Άρχισα να τρέχω . Ήθελα να φύγω μακριά από κει.Τα δάκρυα έτρεχαν ασταμάτητα στο πρόσωπο μου . Σχεδόν δεν έβλεπα από τα τόσα πολλά που είχα. Έτρεχα όσο πιο γρήγορα μπορούσα. Έπεσα πάνω σε κάποιον ! Σήκωσα το κεφάλι μου. Τότε μου σκούπισε τα δάκρυαε τα χέρια του. Ήταν ο κύριος Δημήτρης. Πόσο τον αγαπώ! Δεν έπρεπε να τα φτιάξω με τον Γιώργο. Κοίταξα γύρω μου. Ήμασταν σε ένα στενό .
Δ - Έλενα;
Κοίταγα σαν χαζή το πάτωμα. Τα δάκρυα πέφτανε πιο λίγα. Δεν κουνιόμουν καθόλου . Στεκόμουν εκεί μπροστά του . Είχα παγώσει.
Δ - Έλενα!
Τότε τα ζεστά του χέρια με έπιασαν από τους ώμους μου και με κούνησαν.
Ε - Ναι κύριε ;
Δ - Είσαι καλά;
Ε - Ναι κύριε.
Δ - Γιατί κλαις;
Ε - Να κύριε....
Δ - Γαμώτο ! Άσε τα κύριε και κύριε και απάντησε μου..!
Μου φώναζε δυνατά. Προσπαθούσε να με συνεφέρει. Όμως εγώ άρχισα να κλαίω ξανά. Μου πέρασε η εικόνα με τον Γιώργο. Σαν εφιάλτης!
Ε - Συγγνώμη. .. δεν ήθελα να να να σας κάνω να θυμώσετε μαζί μου.
Δ - Ρε μικρή ! Έλα εδώ.
Μου είπε και με αγκάλιασε! Μου έδωσε κι ένα φιλί στο κεφάλι μου. Με έκανε να αισθανθώ ασφάλεια... Ηρεμουσα σιγά σιγά σταμάτησα να κλαίω.
Ε - Κύριε Δημήτρη είστε πολύ γλυκός ...
Δ - Συγγνώμη ... δεν είμαι γλυκός! Ο καθένας θα σου το έκανε αυτό εάν σε έβλεπε στεναχωριμένη.
Ε - Φφφ ...
Δ - Λοιπόν , τώρα θα γυρίσεις πίσω δεν θα κουβεντιάσουμε καθόλου γιαυτό που έπαθες .Όχι εδώ. . Μόλις γυρίσουμε στο ορφανοτροφείο τότε!
Ε - Εντάξει κύριε.
Με κοίταξε με τα γλυκά του πράσινα μάτια . Κι έφυγε. Ύστερα έφυγα κι εγώ, και κάθισα στην παρέα μου .
_____________________________
---------------------------------------------
______________________________Πέρασαν οι μέρες. Η εκδρομή ήταν πολύ διασκεδαστική . Δεν μιλούσα στον Γιώργο πλέον . Και οπότε τον έβλεπα μπροστά μου τον απέφευγα. Όλοι βρίσκονται στα κρεβάτια τους . Ήταν κουραστική η σημερινή μέρα. Αύριο υα πρέπει να αντιμετωπίσω τον κ Δημήτρη ο οποίος μου είχε πει πως θα του δώσω εξηγήσεις για το συμβάν στην καφετέρια. Τέλος πάντων αύριο προβλέπεται μεγάλη μέρα.
Λίγο μικρό ! Θα ανεβάσω κι άλλο, μάλλον , εάν μπορέσω . Φιλάκια πολλά ♡ ♡ ♡ κάντε σχόλια και πατήστε ☆☆☆ Θα με κάνετε χαρούμενη. .! ^.^ ♥♥♥♥
YOU ARE READING
Το Πιο Γλυκό Χτύπημα
Teen FictionΈνα 16χρόνο κορίτσι, η Έλενα, είναι ορφανή . Οι γονείς της πέθαναν σε ένα ατύχημα στα τέταρτα της γενέθλια. Στο ορφανοτροφείο δεν μπορούσαν να την κουμαντάρουν ...Έτσι έφεραν ένα προσωπικό δάσκαλο μόνο γι'αυτήν...Εκείνος της επιβάλλεται με το ξύλο...