Μεριά κυρίου Λεωνίδα.Είχε ξημερώσει . Το ποτήρι που κρατούσα είχε πέσει στο πάτωμα ενώ το μπουκάλι με το ουίσκι ήταν άδειο.
Σηκώθηκα να ρίξω λίγο νερό στο πρόσωπό μου μπας και συνερχόμουν . Αφού έριξα μπόλικο παγωμένο νερό στο πρόσωπό μου, έφτιαξα ένα σκέτο ελληνικό και τον ήπια μονορούφι.Η ώρα είχε πάει επτά και τέταρτο
Σε είκοσι λεπτά έπρεπε να ήμουν ήδη στην δουλειά.
Φόρεσα ένα γκρι πουκάμισο αφήνοντας τα δυο πρώτα κουμπιά ανοιχτά κι από κάτω ένα μαύρο παντελόνι.
Έβαλα λίγη κολόνια , πήρα τον χαρτοφύλακα μου και κατευθύνθηκα προς το αυτοκίνητο μου.
Αφού έφτασα στο πάρκινγκ
παρκαρα γρήγορα το αυτοκίνητο μου και με γρήγορο ρυθμό κατευθύνθηκα προς την είσοδο.Λ - Μαριάννα καφέ .
Της είπα κι αφού με κοίταξε με σηκωμένο φρύδι , πρόσθεσα .
Λ - Παρακαλώ;
Μ-Έφτασεε.
Μου είπε με αστείο τόνο κι αφού της έστειλα ένα φιλάκι στον αέρα έτρεξα στο γραφείο μου.
Η ώρα είχε πάει οκτώ παρά δέκα ο καφές μου ήταν έτοιμος
Το τηλέφωνο του γραφείου χτύπησε ενώ δεν άργησα να το σηκώσω.
Λ - Παρακαλώ;
?-Έλα αδερφέ μου.
Λ - Γεια σου μικρή.
?-Πώς παν τα κέφια;
Λ-Απαίσια.
?-Οκ και γιατί αυτό;
Λ - Την έχασα.
Είπα και ξεφυσηξα.
?-Ποια έχασες ;
Λ - Την Έλενα .
?-Αα πες μου έτσι . Σιγά .
Λ - Πες μου τι με ήθελες .
?-Αα εμ ναι! Ήθελα να σε δω επειγόντως .
Λ - Εμ οκ . Έλα σε σαράντα λεπτά.
?-Σε τριανταπέντε είμαι κει.Λ - Όπως πάντα.
?-Βέβαια. Τέλος πάντων. Σε φιλώ.
Λ - Γεια σου.Έκλεισα το τηλέφωνο και έπιασα το κινητό μου . Καμιά κλήση. Κανένα μήνυμα. Ήμουν έτοιμος να πάρω τον Παύλο. Αλλά όχι , δεν ήθελα να του μιλήσω . Όχι ακόμα.
Άνοιξα το λαπτοπ και μέχρι να έρθει η αδερφή μου,τελειοποίησα
ένα email για τη δουλειά.Το τηλέφωνο ξανά χτύπησε. Πάνω στην ώρα ,σκέφτηκα.
Λ - Ναι ;
?-Έλα έφτασα . Πάρε μου ένα καφέ μέχρι να παρκάρω.
Λ - Φρεντο καπουτσίνο ;
?-Φυσικά.
Έκλεισα το τηλέφωνο και κάλεσα στην ρεσεψιόν.
Λ - Έλα Μαριάννα . Μπορείς να μου φέρεις ένα φρεντο καπουτσίνο ;
Μ-Φυσικά κύριε Λεωνίδα .
Λ - Ωραία.
Τέλος μεριά κυρίου Λεωνίδα
Αφού εγώ και η Φαίη φάγαμε εκείνη μου είπε πως είχε μια δουλειά . Κι αφού έκανε ένα τηλεφώνημα , ντύθηκε ,φτιάχτηκε και καθώς άνοιγε την πόρτα της ψυθίρισα :"Καλή τύχη με όποιον τυχερό κι αν βρεθείς"
Εκείνη γέλασε και
με ευχαρίστησε.Αμέσως μου πέρασε η ιδέα να περάσω από το νοσοκομείο για να δω τον κύριο Λεωνίδα.
Δεν ήξερα ακριβώς πώς αλλά κάτι θα έβρισκα. Κατευθύνθηκα αρχικά στο δωμάτιο της Φαίης κι αφού πήρα ένα μαύρο αμάνικο φόρεμα της και κάτι μαύρες ψηλές κάλτσες , τα τοποθέτησα στο κρεβάτι και πήγα για ένα ζεστό μπάνιο .
Η απόλυτη χαλάρωση με απογείωσε . Τύλιξα μια πετσέτα στο σώμα μου και βγήκα . Φόρεσα τα εσώρουχα μου , στην συνέχεια έβαλα το φόρεμα , τις κάλτσες και τέλος φόρεσα και κάτι μαύρες ψηλες μπότες τις οποίες είχε πεταμένες η Φαίη δίπλα από το κομοδίνο της .
Τα μαλλιά μου είχαν στεγνώσει κι αφού τα χτένισα λίγο πήγα στην κουζίνα να κάνω ένα τηλεφώνημα.
Δεν θυμάμαι ακριβώς ποιο νούμερο κάλεσα , πάντως το ταξί μου ήρθε κι αφού κλείδωσα την πόρτα με τα κλειδιά που μου είχε αφήσει η Φαίη στο τραπέζι της κουζίνας , μπήκα στο ταξί και έφυγα .
Ταξ.-Φτάσαμε .
Ε - Ποσα σας χρωστάω κύριε;
Τον ρώτησα κι αφού τον πλήρωσα μπήκα μέσα από την πίσω πλευρά του νοσοκομείου για να μην δώσω στόχο σε κανένα και πει στον κύριο Λεωνίδα ότι ήμουν εκεί.
Θυμόμουν πολύ καλά το γραφείο του . Αφού χτύπησα δυο φορές άκουσα την φωνή του .
Λ - Εμπρός; Περάστε .
Άκουσα κι άνοιξα την πόρτα με ένα μεγάλο και αστραφτερό χαμόγελο σχηματισμένο στο πρόσωπό μου.
Heeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyy babes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΕΡΝΆΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ !
ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΚΕΦΆΛΑΙΟ ΜΟΥ! !!
ΚΑΝΤΕ ΣΧΌΛΙΑ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΧΡΏΜΑ ΣΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΊΓΡΑΜΜΑ ΑΣΤΕΡΙΟΎ ΚΑΤΩ
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
YOU ARE READING
Το Πιο Γλυκό Χτύπημα
Teen FictionΈνα 16χρόνο κορίτσι, η Έλενα, είναι ορφανή . Οι γονείς της πέθαναν σε ένα ατύχημα στα τέταρτα της γενέθλια. Στο ορφανοτροφείο δεν μπορούσαν να την κουμαντάρουν ...Έτσι έφεραν ένα προσωπικό δάσκαλο μόνο γι'αυτήν...Εκείνος της επιβάλλεται με το ξύλο...