Ε - Απφφφ.
Φ -Τέλειος ο καφές!Θες μια γουλιά;
Ε - Όχι ευχαριστώ ! Ο κύριος Δημήτρης τώρα! Άντε θα μου πεις για αυτόν ;
Φ - Ο κύριος Δημήτρης πήρε άδεια να μείνει στο ορφανοτροφειο για δύο μήνες ακόμα .Για αυτούς τους δύο μήνες ερχόταν συνέχεια να σε βλέπει. Μετά όμως αραίωσε τις συναντήσεις με εσένα μιας και δεν έμενε πλέον στην πόλη . Σιγά σιγά έπαψα να έχω νέα του , μέχρι που μια μέρα εμφανίστηκε στο ορφανοτροφείο . Ήθελε να με ενημερώσει σχετικά με το τάμα που είχε κάνει για σένα στην Παναγία της Τήνου. Πήγε σε μοναστήρια , προσευχήθηκε, περιμένε με τόση υπομονή.
Σηκώθηκα για μια στιγμή να ξεπιαστώ και κάθισα στο γραφείο.
Ε - Συνέχισε .
Φ - Ο χρόνος περνούσε . Εκείνος είχε πέσει σε κατάθλιψη . Μέχρι που κάποια στιγμή ...
Είπε και ξεροκατάπιε. Ύστερα αναστέναξε . Είχα φοβηθεί τόσο πολύ.
Ε - Αντε ρε Φαίη! Τελείωνε πια . Δεν αντέχω άλλο .
Φ - Να μωρέ, λίγο καιρό πριν δώσεις τα πρώτα σημάδια πως γίνεσαι καλά και πως σιγά σιγά συν έρχεσαι από το κώμα , εκείνος μου είχε ζητήσει να ξανά βρεθούμε . Κανονίσαμε λοιπόν σε μια καφετέρια . Εκείνη την ημέρα όπως μου έλεγε το πόσο δεν αντέχει χωρίς εσένα , έπαθε νευρικό κλονισμό .
Ε - Νευρικό...κλονισμό. ..ο...ο...ο Δημήτρης μου ;!
Ψέλλισα ενώ άρχισα να νιώθω ένα πόνο βαθιά μέσα μου.
Ε - Πες μου ότι είναι καλά .
Της είπα ενώ έκρυψα τα μάτια μου για να μην φανεί το δάκρυ που διενυε το μάγουλο μου.
Φ - Τώρα είναι .Τον πήγα σε κάποιο νοσοκομείο εκεί κοντά, ο γιατρός τον εξέτασε , έμεινε εκεί για 26 ώρες κι ύστερα γύρισε σπίτι του . Εγώ έπιασα σπίτι εδώ . Για να βρίσκομαι κοντά στον αδερφό μου , για να το πληρώνω όμως έπρεπε να έχω πιάσει και κάποια δουλειά .
Ε - Και δηλαδή τι δουλειά έπιασες;
Φ - Αρχικά έπιασα δουλειά ως σερβιτόρα σε ένα night club . Κι αφού το αφεντικό μου την έπεσε και προσπάθησε να με ...απαυτώσει ...χωρίς την θέληση μου ,παραιτήθηκα .
Ε - Κι ο αδερφός σου , τι είπε για όλο αυτό ;
Φ - Ο αδερφός μου δεν το έμαθε . Νόμιζε ότι πρόσεχα παιδάκια .
Ε - Μπράβο σου!
Της είπα ενώ την χειροκρότησα ειρωνικά.
Φ - Ευχαριστώ ευχαριστώ .Για να μην σε πρήζω , έπιασα δουλειά ως βοηθός δικηγόρου .
Ε - Τι βοηθός δικηγόρου παιδάκι μου αφού δεν έχεις σπουδάσει!
Φ - Κοιτα ο συγκεκριμένος δικηγόρος είναι κολλητός του Λεωνίδα και εγώ στην ουσία παρακολουθούσα την δουλειά του. Εκείνος μου έδινε ένα ποσοστό από αυτά που έβγαζε από τις όλες νικημένες υποθέσεις του για να μπορέσω να πληρώνω το νοίκι και να τρώω κάτι .
Ε - Και ποιος είναι αυτός ο τόσο καλός και συμπονετικός δικηγόρος που δεν έχει χάσει και καμιά δίκη ;!
Φ - Παύλος ονομάζεται , Παύλος Βασιλείου.
Την κοίταξα με γουρλωμένα μάτια και έκανα πως με το χέρι μου πυροβόλησα το κεφάλι μου.
Ε - Μπράβο ρε Φαίη . Δεν θέλω να ξανά ακούσω για τον Βασιλείου οπότε προχώρα παρακάτω .
Φ - Ο κύριος Δημήτρης ,Έλενα,δεν μπόρεσε άλλο . Έχασε τα λογικά του και τον κλείσανε σε ίδρυμα.
Ε - Σοβαρά;
Απόρησα .
Φ - Ναι κορίτσι μου.
Ε - Δηλαδή τώρα βρίσκεται σε κάποιο τρελοκομείο ;
Φ - Να αυτό είναι το χειρότερο ...
Ε - Ποιο αυτό ; Πες μου.
Φ - Ο κύριος Δημήτρης το έσκασε μια μέρα από εκείνο το ίδρυμα . Έφυγε μακριά , δεν ενημέρωσε κανέναν για το πού βρίσκεται .
Κι από τότε τον έχουμε χάσει δεν τον ξανά είδαμε ...Ε - Θες να πεις πως μπορεί να βρίσκεται οπουδήποτε ; Μόνος του .
Φ - Ναι Έλενα . Υπάρχει και η δυσάρεστη περίπτωση να έχει -
Την κοίταξα έντονα .
Ε - Μην το πεις !
Συμπλήρωσα και αναστέναξα .Επεξεργαζόμουν όλες αυτές τις πληροφορίες .Μιλάμε πάει η καρδιά μου , νομίζω πως ράγισε.
Σηκώθηκα και βγήκα από το γραφείο , παράτησα την πόρτα ανοιχτή κι έφυγα . Είπα σε μια κοπέλα του νοσοκομείου να μου καλέσει ένα ταξί . Αφού έφτασε το ταξί μου , μπήκα μέσα.
Ταξιτζής-Πού πάμε δεσποινίς Έλενα;
Με ρώτησε ενώ μου έριξε μια ματιά μέσα από το καθρέφτη.
Ε - Στο παρελθόν !
Του είπα ενώ χτύπησα το κεφάλι μου στο τζάμι του αυτοκινήτου.
Ταξιτζής-Οκ λοιπόν . Πάμεεε...
Μου απάντησε ενώ άρχισε να τρέχει το αμάξι και όλοι οι άνθρωποι γύρω ήταν όλοι σταματημενοι.Μα το ξέρω, δεν γίνεται αυτό . Είναι από την υπερβολική ταχύτητα . Σκέφτηκα και έτριψα τα μάτια μου. Μα πού ήξερε το όνομά μου ;;;
Τέλος πάντων.Γειαααααα!
Τι κάνετε αγάπες μουυ ;
Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο αυτό και σορρυ που έκανα τόσο καιρό να ανεβάσω ! ^.^
Σας φιλώ γλυκά .
***Αα ναι κάντε σχόλια και ψηφίστε! !!!♡♡♡♡
Ββββββββ
ESTÁS LEYENDO
Το Πιο Γλυκό Χτύπημα
Novela JuvenilΈνα 16χρόνο κορίτσι, η Έλενα, είναι ορφανή . Οι γονείς της πέθαναν σε ένα ατύχημα στα τέταρτα της γενέθλια. Στο ορφανοτροφείο δεν μπορούσαν να την κουμαντάρουν ...Έτσι έφεραν ένα προσωπικό δάσκαλο μόνο γι'αυτήν...Εκείνος της επιβάλλεται με το ξύλο...