Θεέ μου...♡

899 91 5
                                    

Έπιασε τους καρπούς μου και τους έσφιξε .Έφερε τα χέρια μου στο ύψος του κεφαλιού μου.

Ε - Με σφίγγετε !

Δ - Εσύ δεν είπες πως δεν πονάς;

Ε - Ναι έτσι είπα!

Δεν ήταν ξαπλωμένος πάνω μου...απλώς σκημμένος... Τα έβαλε πάνω από το κεφάλι μου και τα έπιασε με το ένα χέρι του ... Το άλλο του χέρι βρέθηκε στα πόδια μου . Έτσι νόμιζα δηλαδή μέχρι που κατάλαβα πως τράβηξε ένα σκοινί κάτω από το στρώμα του κρεβατιού.

Δ - Σήκω!

Ε - μμμ...

Με έπιασε από τα χέρια και με τράβηξε . Ύστερα με έσπρωξε ώστε να πέσω στο πάτωμα . Ήμουν γονατιστή. Έπιασε τα χέρια μου . Τα έβαλε πίσω μου και τα έδεσε .

Ε - Τι κάνετε ;

Δ - Αυτό που σου αξίζει !

Ε - Τι δηλαδή;

Με σήκωσε και με ξάπλωσε δτο κρεβάτι του ανάποδα . Δεν άκουγα τίποτα . Ώσπου ο κύριος μου έριξε μία δυνατή φάπα στο πισινό μου . Μου έριξε και στο άλλο μάγουλο . Πόνεσα πολύ , όμως μπορούσα να κρατηθώ ακόμα . Πάλι υπήρχε ησυχία μέχρι να νιώσω την καυτή ανάσα του στον λαιμό μου.

Δ - Αυτό σου φτάνει ;

Ε - Όχι ..!

Του είπα κι ένα δάκρυ έκανε την εμφάνισή του. Τότε μου έριξε κι άλλη κι άλλη κι ακόμα τρεις . Δεν άντεξα πια , πολλά δάκρυα έκαναν την εμφάνισή τους για να συμπαρασταθούν στο άλλο . Με είδε που έκλαιγα . Με πλησίασε έπιασε το σκοινί και το έλυσε. Δεν είχα δύναμη να γυρίσω να τον κοίταξω. Έμεινα όπως ακριβώς ήμουν.

Δ - Δεν πρόκειται να μπεις ξανά στο δωμάτιό μου χωρίς να ρωτήσεις ...

Τον κοιτούσα χωρίς να πω κουβέντα. Μου φέρθηκε άκαρδα . Από την άλλη ο τρόπος του να μου μαθαίνει και καλά το σωστό, ήταν το ξύλο , μου το είχε ξεκαθαρίσει από την αρχή . Όσο σκληρά κι αν μου φέρθηκε δεν έμοιαζε σαν το τραύμα μου με τον Γιώργο . Έμοιαζε δίκαιο. Μα τι μαλακίες λέω; Τόσο ερωτευμένη είμαι; Έλεος!

Ε - Ναι...

Δ - Ωραία . Χαίρομαι που το κατάλαβες.

Ήρθε και με πήρε αγκαλιά . Δεν κοιτούσα στα μάτια του . Όσο κι αν το ήθελα . Ήμουν απορημένη , το βλέμμα μου είχε κολλήσει στη πόρτα . Εκείνος με χάιδεψε στο κεφάλι μου , και πάλι όμως εγώ δεν αντέδρασα . Έκανε βόλτα στη περίμετρο των χειλιών μου , με το δάχτυλο του . Εγώ παρέμενα παγωμένη . Εκεί να κοιτάω την πόρτα.

Δ - Θέλεις να φύγεις;

Η μαγική λέξη ! Αυτή πρέπει να ήταν ! Αφού με το που μου την είπε γύρισα το κεφάλι μου και τον κοίταξα . Έπιασα το στήθος του και του είπα.

Ε - Ναι ... Θέλω ... Όμως δεν ξέρω τι ...αλλά κάτι με κρατάει εδώ .

Δ - Τι ;

Ε - Δεν ξέρω . Πάντως εγώ κι ας μου ρίξατε ξύλο κιας με ρίξατε στα πατώματα, εγώ...

Δ - Εσύ τι ;

Ε - Σας έχω ερωτευτεί .!

Δ - Αυτό που λες είναι ψέμα .

Ε - Όχι .

Δ - Έλενα ακού

Ε - Κύριε Δημήτρη , αύριο είναι τα γενέθλια μου , γίνομαι 17 . Δεν άντεξα άλλο έπρεπε να σας το πω δεν θα ήθελα να το έχω μέσα μου μέχρι αύριο !

Σηκώθηκα και πήγα στην πόρτα.

Δ - Έλενα!

Μου φώναξε . Έτρεξε και με έπιασε από την μέση μου . Με φίλησε . Το πρώτο μας φιλί! Χριστέ μου τι όμορφο , πόσο μαγικό , ξεχωριστό , το καλύτερο δώρο για τα γενέθλιά μου . Αν και είναι αύριο ... Γεια σας Πεταλούδες είστε οι νέες μου συγκάτοικοι; ♡♡☆☆☆☆☆

Ε - Δηλαδή κύριε κι εσείς ;

Δ - Ναι Έλενα ... ναι !

Είπε και μου έδωσε κι άλλο ένα φιλί . Τον αγκάλιασα και βγήκα από το δωμάτιο του. Έκλεισα την πόρτα και έγειρα πάνω της. Σκέφτηκα όλα αυτά ! Παναγία μου ... τι ώρα ! Πόσο χαρούμενη είμαι! Τον λατρεύω .... είναι δικός μου ...Είναι! !!!!!!







Λοιπόν ελπίζω να σας άρεσε !
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Στην Έλενα πάντως άρεσε σίγουρα!
Κάντε σχόλια και ★★★★☆☆
Περιμένω, φιλάκια πολλά !





Το Πιο Γλυκό ΧτύπημαWo Geschichten leben. Entdecke jetzt