<<Να πάρει η ευχή. Πού βρίσκομαι γιατί δεν νιώθω τίποτα ...γιατί όλα είναι σκοτεινά;>>
Αυτές ήταν οι απορίες μου
μέχρι ....που ξύπνησα . Άνοιξα αργά τα μάτια μου.Βρισκόμουν ξαπλωμένη σε ένα πλατύ κρεβάτι με ασπρα σεντόνια, μέσα σε ένα άσπρο δωμάτιο . Στο χέρι μου είχα ορό και φορούσα μάσκα οξυγόνου !
Δεν ήξερα τι είχα , μόλις συνειδητοποίησα την κατάσταση μου τρόμαξα πολύ .
Σήκωσα απότομα την πλάτη
μου ,το σεντόνι έπεσε στα πόδια μου και τότε κατάλαβα πως δεν Φορούσα τα ρούχα μου παρά μόνο μία άσπρη ρόμπα με κουμπάκια , που έφτανε μέχρι το γόνατο.
Έβγαλα την μάσκα και την άφησα πάνω στο μαξιλάρι
. Είχα τρομερό πονοκέφαλο και ζαλιζόμουν , όμως ήθελα να καταλάβω πού ακριβώς βρισκόμουν.
Σηκώθηκα αργά από το κρεβάτι , κατευθύνθηκα προς το παράθυρο του δωματίου παιρνοτας και τον ορό μαζί μου.
Τράβηξα λίγο την κουρτίνα και κοίταξα έξω .
Υπήρχε ένα παρκαρισμένο ασθενοφόρο στην αυλή -οπότε βρισκόμουν σε νοσοκομείο- πέρα όμως από αυτό υπήρχε μια αυλή που είχε μερικά ψηλά δέντρα , μερικά όμορφα λουλούδια εδώ και κει , και γύρω στο υπόλοιπο τετράγωνο υπήρχαν μόνο κτήρια~κτήρια~ κτήρια .
Την σκέψη μου όμως διέκοψε κάποιος όταν μπήκε ,χωρίς να χτυπήσει την πόρτα , στο δωμάτιο.?- Έλενα!
Μου είπε με την εντύπωση ζωγραφισμένη στο πρόσωπό
του . Ήταν ένας άντρας ψηλός , γύρω στο 1,95 . Φορούσε ένα μαύρο τζην κι ένα γαλάζιο πουκάμισο. Τα μαλλιά του πέφταν ατιμελιτα σχηματιζοντας ελαφριές μπούκλες.?-Μπράβο, ξύπνησες επιτέλους. Γιατί όμως στέκεσαι όρθια; Ξάπλωσε ξανά στο κρεβάτι .
Ε -Ε-εγω...
Ψέλλισα . Μα δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω την πρότασή μου.
Λ-Το καταλαβαίνω ότι έχεις πάθει ένα μικρό σοκ . Όλα θα πάνε καλά ! Είμαι ο Λεωνίδας , και σε ανέλαβα όταν πρωτοήρθες εδώ.
Είπε και με πλησίασε . Εγώ με μικρά και αργά βήματα κατευθύνθηκα προς το παράθυρο.
Λ-Έλα , δεν δαγκώνω .
Μου είπε . Στο πρόσωπο του εμφανίστηκε ένα χαζό χαμογελάκι , με ακούμπησε ελαφρά στην μέση κι εγώ δεν άργησα να μπαστακωθώ στο κρεβάτι ... τα νεύρα μου.
Ε - Κύριε Λεωνίδα , εγώ δεν πρέπει να βρίσκομαι εδώ . Οι φίλοι μου με περιμένουν στο σπίτι , μου ετοίμασαν ένα υπέροχο πάρτι για τα γενέθλιά μου .Βλέπετε ...έγιναν μερικά γεγονότα ...που ...που ... εε τέλος πάντων ! Εγώ θέλω να πάω εκεί!
ESTÁS LEYENDO
Το Πιο Γλυκό Χτύπημα
Novela JuvenilΈνα 16χρόνο κορίτσι, η Έλενα, είναι ορφανή . Οι γονείς της πέθαναν σε ένα ατύχημα στα τέταρτα της γενέθλια. Στο ορφανοτροφείο δεν μπορούσαν να την κουμαντάρουν ...Έτσι έφεραν ένα προσωπικό δάσκαλο μόνο γι'αυτήν...Εκείνος της επιβάλλεται με το ξύλο...