Ε - Παρακαλώ;
Η πόρτα ανοίξε αργά.Μπήκε μέσα ο κ Δημήτρης... Αμέσως σκέφτηκα το πόσο χάλια ήμουν εκείνη τη στιγμή. Φορούσα ένα φορεματάκι, άσπρο , μέχρι το γόνατο .Όμως έτσι όπως καθόμουν , ανέβαινε εως το εσώρουχό μου.
Ε - Τι έγινε ; Δεν θέλω να συνεχίσουμε την κουβέντα με την κορνίζα!
Δεν μου απάντησε. Παρέμεινε εκεί στην πόρτα σκεπτικός . Κι ύστερα μου μίλησε.
Δ - Λοιπόν , από αύριο , κάθε μέρα στις 22:35 θα έρχεσαι κάτω στη βιβλιοθήκη. Εκεί, θα συζητάμε διάφορα πράγματα, για μια ώρα.
Ε - Δεν ξέρω εάν γουστάρω να περνάω μαζί σας μία ολόκληρη ώρα από την πολύτιμη ζωή μου...
Του είπα με έναν ειρωνικό τόνο στη φωνή μου. Έκλεισε τη πόρτα , ήρθε κοντά μου , νόμιζα πως θα με χτυπούσε όμως αντί για αυτό μου έδωσε ένα ημερολόγιο.
Ε- Τι όμορφο ημερολόγιο ! Μου θυμίζει αυτό στο οποίο έγραφε η μητέρα μου . Κι εκείνο έτσι ήταν . Είχε δύο κόκκινα τριαντάφυλλα με χρυσόσκονη γύρω από αυτά.
Δ - Χαίρομαι που σου άρεσει.
Ε - Γιατί μου το δίνετε ;
Δ- Θέλω να αρχίσεις να γράφεις , τα καλά αλλά και τα άσχημα πράγματα που νιώθεις και που σου συμβαίνουν.
Ε-Μμμ... οκ και μετά...;
Δ- Τι μετά ; Θα γράφεις μέχρι να το γεμίσεις.
Ε - Εντάξει όμως γιατί ;
Δ- Έτσι , μη με πρήζεις γαμώτο μου!
Ε- οκ κύριε ,μόνο λίγο πιο ήρεμα γιατί δεν ξέρω και γω πως θα σας απαντήσω την επόμενη φορά!
Δ- Όπα ρε μικρό !
Ε- Το ότι εσείς είστε 60χρονών μαλα.. άνθρωπος δεν σας κάνει πιο έξυπνο ούτε πιο δυνατό ή πιο ισχυρό !
Δ - Μου φαίνεται το θες το έξτρα χαστούκι σου και σήμερα... Και έτσι ενημερωτικά δεν είμαι 60 είμαι 25 αντε μικρό ε μικρό !
Ε - Ααα! για να σας πω μην με ξανά αποκαλέσετε μικρό γιατί. ..
Πετάχτηκα σαν ελατήριο από το κρεβάτι ,τον πλησίασα και του φώναζα στα μούτρα του ! Εκείνος έπιασε το φόρεμα μου και με έφερε τόσο κοντά του ώστε ένιωσα την ανάσα του .
Δ -Γιατί τι ;
Ε- Αφήστε το...
Του είπα . Έπιασα, το όμορφο του χέρι, με το οποίο με κρατούσε από το φόρεμά μου, το πήρα και του το άφησα απαλά .Άνοιξα την πόρτα. Με απορία με κοιτούσε.
YOU ARE READING
Το Πιο Γλυκό Χτύπημα
Teen FictionΈνα 16χρόνο κορίτσι, η Έλενα, είναι ορφανή . Οι γονείς της πέθαναν σε ένα ατύχημα στα τέταρτα της γενέθλια. Στο ορφανοτροφείο δεν μπορούσαν να την κουμαντάρουν ...Έτσι έφεραν ένα προσωπικό δάσκαλο μόνο γι'αυτήν...Εκείνος της επιβάλλεται με το ξύλο...