Αιώνια δική σου

237 16 6
                                    

«Πάω στο μπάνιο αγάπη μου για να φρεσκαριστώ » του είπα χαμογελώντας.

Κοιτάχτηκα στον καθρέφτη. Έφτιαξα με τα δάχτυλα μου τα μαλλιά μου στις άκρες ξεμπερδεύοντας τις μπούκλες . Έβαλα λίγη μάσκαρα και πλησίασα το πρόσωπό μου στον καθρέφτη ώστε να μπορώ να βάλω σωστά το κραγιόν. Ξαφνικά άκουσα την πόρτα . Γύρισα να δω ποιος ήταν.



«Κύριε Τζέιμς; Εδώ είναι οι γυναικείες τουαλέτες!» του είπα με μία μεγάλη αμηχανία.


«Ναι,το γνωρίζω αυτό Έλενα»,ήρθε κοντά μου πέρασε μια τούφα από τα μαλλιά μου πίσω από το αυτί μου.


« Είσαι πολύ όμορφη Έλενα. Μου αρέσεις πολύ.» με έπιασε από την μέση και με έφερε κοντά του.


«Έπρεπε να χορέψεις μαζί μου τον πρώτο χορό. Πάντα χορεύω αυτό το χορό με την κοπέλα που θέλω. Εγώ έπρεπε να σε χορεύω και να σε κρατώ , στην δική μου αγκαλιά.» είπε ψιθυριστά. Με άφησε απότομα και με τράβηξε από το χέρι.


«Μα καλά είσαι τρελός;!» φώναξα προσπαθώντας ταυτόχρονα να ελευθερώσω το χέρι μου  από το δυνατό κράτημα του.


«Είσαι η πιο όμορφη γυναίκα που έχω γνωρίσει ποτέ στην ζωή μου !» κοντοστάθηκε κι ύστερα συνέχισε. Με έβαλε μέσα σε ένα δωμάτιο.

«Γιατί με έφερες εδώ; » ρώτησα φοβισμένη

«Θέλω να χορέψουμε τώρα» μου απάντησε . Έκανε μερικά βήματα κοντά μου.

«Μα, δεν έχει καν μουσική» είπα και κοίταξα γύρω μου


«Τώρα έχει όμως» μου απάντησε ενώ πάτησε ένα κουμπί στο στερεοφωνικό.


Έπιασε το δεξί μου χέρι με το αριστερό του . Πέρασε το άλλο του γύρω από την πλάτη μου. Εγώ προσπάθησα να απομακρυνθώ όμως με σταμάτησε.

«Με θες »

«Είσαι τρελός !» , αναφώνησα

«Όχι μωρό μου . Με θες. Είμαι ο ένας και μοναδικός που χρειάζεσαι στη ζωή σου» με κοίταξε με ένα βλέμμα που με έκανε πραγματικά να ανησυχώ.

«Τζέιμς , κοίτα , νομίζω πώς με έχεις παρεξηγήσει . Δεν είμαι εγώ αυτή για την οποία μιλάς. Πρέπει να πρόκειται για κάποια άλλη Έλενα . »


Προσπαθούσα να του δείξω πως κάτι είχε καταλάβει λάθος. Σταμάτησε για ένα λεπτό και με φίλησε απότομα . Έσπρωξε με δύναμη το κεφάλι μου κοντά στο δικό του . Και με φίλησε άγρια , αγνοώντας τις γροθιές μου στα μπράτσα και το στέρνο του. Πέρασε στον λαιμό...


Το Πιο Γλυκό ΧτύπημαHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin