Μόλις μπήκαμε στο δωμάτιο ,η Φαίη με έσπρωξε και με άφησε πάνω στο κρεβάτι της.
"Ντα ντααν" Φώναξε καθώς άνοιξε την μεγάλη ντουλάπα της . Ήταν γεμάτη μακριά και κοντά φορέματα ,φωτεινά και σκουρόχρωμα ,πολλά σχέδια.
-Για να δούμε...για να δούμε...Μμμ... Είσαι ψηλή...πας σε δείπνο ....
-Φαίη...
-Μη με διακόπτεις... μου είπε ενώ μου τέντωσε τον δείκτη του δεξί της χεριού
"Το βρήκα! " φώναξε με τον ενθουσιασμό ζωγραφισμένο φανερά στο πρόσωπό της.
Σηκώθηκα από το κρεβάτι και την πλησίασα. Άνοιξα λίγο περισσότερο την πόρτα της ντουλάπας ώστε να μπορέσω να καταλάβω σε ποιο ρούχο είχε εστιάσει το βλέμμα της η Φαίη.
"Για ποιο φόρεμα μιλάς; ", την ρώτησα και εκείνη έπιασε μια κρεμάστρα με ένα φόρεμα σε ειδική θήκη , για να μην χαλάσει.
" Το αγαπώ πολύ αυτό το φόρεμα" , μου είπε και το αγκάλιασε.
Αν ήταν τόσο σημαντικό για την κολλητή μου δεν θα ήθελα να της το χαλάσω ...Ούτε να το δανειστώ καν.
- Φαίη ...αν το αγαπάς τόσο πολύ όσο φαίνεται , δεν θέλω να μου το δανείσεις. Της είπα ενώ έδειξα το φόρεμα.
- Είσαι χαζή βρε;! ,Με ρώτησε , φυσικά και θα σου το δώσω . Θα το φορέσεις εσύ. Γιατί αυτό το ρούχο που το αγαπώ τόσο πολύ θέλω να το φορέσει μόνο κάποια που αγαπάω εξίσου . Και σε αγαπώ πολύ Έλε μου.
Με αγκάλιασε και ανάμεσά μας βρίσκοταν το φόρεμα.
" Ορίστε" , μου είπε και μου έδωσε το φόρεμα.
Άνοιξα το φερμουάρ της γκρι θήκης. Όπως το άνοιξα , αντίκρισα μια όμορφη μαύρη τουαλέτα. Ήταν πανέμορφη.
"Μόλις πέθανα " Είπα στην Φαίη ενώ δεν μπορούσα να ξεκολλήσω τα μάτια μου από αυτό το ξεχωριστό κομμάτι.
Με ένα τέτοιο φόρεμα όλα θα πήγαιναν υπέροχα απόψε ... Πώς να μην ήταν όλα τέλεια;
Αναρωτιόμουν ενώ η ξανθιά φίλη μου με διέκοψε από τις σκέψεις μου.
- Χαίρομαι που σου αρέσει! Είπε και μου χαμογέλασε.
- Ευχαριστώ πολύ ...Με σώζεις.
-Και τώρα σήκω ! Πήγαινε να κάνεις μπάνιο ! Δεν θα προλάβεις
-Έχεις δίκιο! ...
Μόλις συνειδητοποίησα ότι δεν θα μου έφτανε η ώρα να για να κάνω μπάνιο και να ντυθώ και να ετοιμαστώ πλήρως , έτρεξα αμέσως για ν α κάνω ένα αφρόλουτρο .
YOU ARE READING
Το Πιο Γλυκό Χτύπημα
Teen FictionΈνα 16χρόνο κορίτσι, η Έλενα, είναι ορφανή . Οι γονείς της πέθαναν σε ένα ατύχημα στα τέταρτα της γενέθλια. Στο ορφανοτροφείο δεν μπορούσαν να την κουμαντάρουν ...Έτσι έφεραν ένα προσωπικό δάσκαλο μόνο γι'αυτήν...Εκείνος της επιβάλλεται με το ξύλο...